Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Tja...nogle gange er noget så banalt som en god lyd bedre end det sex man (ikke) får.... eller ... :D:rolleyes:
:th2: hvorfor skal man skrive minst 10 tegn eller hvor meget det er
Besvaret
God damn... gad vide hvad de havde lavet ved den motor... det er ren sex på hjul (sorry girls) http://video.google.com/videoplay?docid=-29659695862520308&q=tiger+hillclimb
Den lyder altså ganske godt må man sige. Når vi nu er i genren, så se den her: http://video.google.com/videoplay?docid=6184680728064832823&hl=da Det går ganske stærkt opad! Selvom jeg synes den her Audi R8 også har en fantastisk motorlyd i mine øjne:
Besvaret
er det mig der er skæv eller er der 2 benzin nåle?? en til højer og en til venster. For den til venster syntes jeg lige med et bevægers sig oki hurtig når han køre 0-300 :)
Den til venstre er benzinmåleren, men der er to indikatorer til hvis du kører den tæt på tom :) - Tror jeg :)
Besvaret

Der er ikke meget der slår lyden fra en Ferrari med en Tubi udstødning eller en anden form for sportsudstødning, men sådan en bil får jeg nok aldrig råd til. Drømmebilen er en F430 Scuderia :D

Besvaret

For tidlig en dom...

...sådan en bil får jeg nok aldrig råd til. Drømmebilen er en F430 Scuderia :D
Rolig nu - det uddannelsesmæssige grundlag er jo iorden. Kik desuden på dine gl. kollegers bilparker !
Besvaret
Det skal du så nok spørge dine veninder om :)
ha ha, jeg forstår skam ikke selv jeres iver -lidt pige er jeg da-(og der er 2 hjul for meget jo), men mon ikke vi piger godt ved hvordan mænd er, så vi bare ryster på hovedet af jer og overlever hvis I synes det er bedre end sex;) Så ingen undskyldning nødvendig, det var bare det jeg mente:) Men det er da herligt der ikke skal mere til at imponere jer:cool:
Besvaret
Ret beset er det bedste sex der hvor man er flere om det.... Det er nok der hvor det går galt for Palle. :D
ha ha:laugh: Men måske han opfatter det som gruppesex, hvis en hel flok mænd står og savler over en motorlyd:o:cool:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...