don j Skrevet February 13, 2009 Rapporter Skrevet February 13, 2009 ja det hedder videoen og det er også budskabet. giver i allerhøjeste grad stof til eftertanke advarsel stærke billeder: http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=22034
Don A Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 giver i allerhøjeste grad stof til eftertanke I den grad og som sagt tidliger er det oki lavet faktis.. :)
thygesen Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Helt sikkert fedt lavet.. men blev du klogere denne gang?? Eller er det stadigvæk kun folk som er dumme eller som ikke kan finde ud af at køre bil det sker for? Det er vist noget som alle kan have brug for at tænke over..
Rikke Rost Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Jeg kører som jeg altid kører Martin..... Det har virket i 20 år og virker nok også de næste 20......:D Helt sikkert fedt lavet.. men blev du klogere denne gang?? Eller er det stadigvæk kun folk som er dumme eller som ikke kan finde ud af at køre bil det sker for? Det er vist noget som alle kan have brug for at tænke over..
EBL Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Fedt lavet!!! :) "Fedt lavet" :( det var da en lidt underlig kommentar, at komme med til en så stærk video. Jeg sad sgu nærmere tilbage med en lille klump i halsen, og hvordan filmen er lavet var nok det sidste jeg tænkte på.
hpn Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 "Fedt lavet" :( det var da en lidt underlig kommentar, at komme med til en så stærk video. Jeg sad sgu nærmere tilbage med en lille klump i halsen, og hvordan filmen er lavet var nok det sidste jeg tænkte på. helt enig! Især når man har børn, kan man ikke lade være med at blive rørt! Og så er jeg ret ligeglad med, hvordan den er lavet. Tænk hvor meget skade man kan forvolde, fordi man er uansvarlig!
Rikke Rost Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Nå for pokker.....Nu må man ikke rose kunstneren mere???? hmmmmmm......
credde Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Jeg tror altså Brian/Rikke Rost mener, at den er realistisk lavet for at give den rette effekt på folk.
Lollikken Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Jeg tror altså Brian/Rikke Rost mener' date=' at den er realistisk lavet for at give den rette effekt på folk.[/quote'] Tjaa .. min stedfar og andre garvede rygere brugte anti ryger slogans på ciggaret pakkerne som samlekort. Så kunne de ellers sidde og sammenligne pakker i frokost pausen. Jeg tror ikke det var den ønsket effekt ;) Dem som denne "reklame/skræmmekampagne" skal ramme tror jeg ikke vil blive sønderligt berørt af den.
Rikke Rost Besvaret February 13, 2009 Rapporter Besvaret February 13, 2009 Sådan er samfundet indrettet.....Videoen er ekstremt resultat orienteret. Men den fokuserer ikke på årsagerne...... Folk tænker ikke over hvorfor, men ser kun blodet og død over det hele. Så det er fedt lavet, men yderst manipulerende og i grunden ikke videre konstruktivt....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu