Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Min 9000 Aero vejer 1425kg' date=' så den rykker OK med 300+ hk :th2:[/quote'] Ups .. jeg havde vist byttet om på nogle tal ;) Nu bliver jeg næsten til at høre om det er en hobbybil eller du rent faktisk også bruger den i hverdagen? =) Hva' har du i den ? :) Og som noget helt andet, er der nogle Saab ejere der har et bud på hvor i Malmø området man kan få aflæst fejlkoder (fra en bosch LH 2,4) og resettet sin SRS til en meget billig penge? Jeg prøvede at kontakte Bilpartner AB, men det lader til at det nok koster en standard fejlsøgningspris :(
  • Svar 189
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Besvaret

Skånska Koenigsegg tar över Saab Nyhed fra kl 17.11 Det blir Ängelholmsbaserade biltillverkaren Koenigsegg som tar över Saab Automobile. Det uppger SVT:s Rapport på torsdagseftermiddagen. Koenigsegg köper företaget av General Motors, tillsammans med norska investerare. En avsiktsdeklaration är enligt SVT Text undertecknad, och slutförhandlingar kommer att pågå under de kommande månaderna.

Besvaret
Det blir Ängelholmsbaserade biltillverkaren Koenigsegg som tar över Saab Automobile.
Ja...Letter of Intent er underskrevet og afleveret :th2: - så nu bliver det spændende at se hvad de har tænkt sig.
Guest Mogens
Besvaret
...så nu bliver det spændende at se, hvad de har tænkt sig...
Rygtet siger, at de vil producere biler... :laugh:
Guest Mogens
Besvaret
Rart at få klarlagt, Mogens :rolleyes:
Ja da - folk kunne jo tro noget andet. Nuvel - det bliver svært at få det til at løbe rundt, medmindre de rationaliserer vildt i organisationen. "Der er for mange tjenestemænd ift. produktionen" - citat slut...
Besvaret

Stort indslag i aktuelt på SVT2 - Aktuelt http://svtplay.se/t/102534/aktuellt Bliver nok først opdateret i aften eller i morgen. Meget lovende ord fra Christian von Koenigsegg, og han har de samme høje tanker om sig selv og sine partnere som jeg har :) Han fremhævede blandt andet Saab 92, 80'ernes 900 og 9k'eren som fantastiske biler og det er den kvalitet de vil prøve at få frem igen :)

• 2 weeks later...
Besvaret

Det kunne jo tænkes at de har fundet noget andet og mere brugbart at fordrive tiden med. - Så som at købe/overtage saab, som nok tager en kende mere indsats end at ringe til GM og oplyse kreditkortnummer og udløbsdato. Måske der ikke samtidig er luft i budgettet til at holde liv i endnu et overambitiøst sports-elbils projekt, som jo endnu ikke ligefrem har været den store succes (bortset fra mediedækningen) for nogen af de andre som eksempelvis fisker, tesla og lightning som forsøger lignende.

• 2 years later...
Besvaret
Ikke hvis man skal tro en dansk ekspert. Dog virker det lidt trist hvis det er den svenske regerin som skal dødsdømme SAAB.
Måske, men der er noget ved SAAB, og overlevelse, der gør, at jeg stik imod mit indre er indstillet på, at sætte en hund på, at firmaet stadig lever den 1.1.12. Mvh. Michael
  • 4 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...