skallstorp Skrevet March 7, 2009 Rapporter Skrevet March 7, 2009 Vi skal sælge vores hus. Vi har tænkt os at presse mægleren lidt på provisionen. Hvor mange procent har i der har solgt betalt?
Thomas Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Vi skal sælge vores hus. Vi har tænkt os at presse mægleren lidt på provisionen. Hvor mange procent har i der har solgt betalt? Procent? Jeg havde en fast pris!
LotteB Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Ja, nogle mæglere kører med fast pris, andre med en procentuel del af salgsprisen. De gange jeg har solgt, har det ligget mellem 3-5%:)
larsk Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Vi skal sælge vores hus. Lige OT : Hvor skal i hen?
jacobe Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Maklarstaden Jörgen Göransson, som solgte vores hus, tager 2,95% Og jeg er da iøvrigt også overrasket over din udmelding, Lisbeth!!??
skallstorp Besvaret March 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2009 I slipper IKKE af med dig I slipper ikke af med mig. Og jeg skal ikke vende tilbage til Dragør efter 13 år herovre. Nej, vi skal ind til asfalten. Nærmere betegnet Rydsgård.
SanneJ Besvaret March 8, 2009 Rapporter Besvaret March 8, 2009 I slipper ikke af med mig. Og jeg skal ikke vende tilbage til Dragør efter 13 år herovre. Nej' date=' vi skal ind til asfalten. Nærmere betegnet Rydsgård.[/quote']I turde ikke komme helt her ind til storbyen?:p Husk så at vinke når I kører forbi vores hus på vej ind til downtown Skurup:)
dan Besvaret March 10, 2009 Rapporter Besvaret March 10, 2009 Men er det ikke kun ude i Sjöbo at man har de priser? I malmö er de vel højere eller hvad? Jeg har ikke solgt herinde, kun ude i Lövestad, fra samme mæglerhus. (som jeg iøvrigt ikke kan anbefale - men det kommer nok an på selve mægleren) Maklarstaden Jörgen Göransson, som solgte vores hus, tager 2,95% Og jeg er da iøvrigt også overrasket over din udmelding, Lisbeth!!??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu