Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det er ikke lykkedes mig at købe havemøbler endnu. Ok, det er primært fordi de fleste af de sæt jeg kunne lide "miderligtigt var udsolgt fra lageret". Det er sket et par steder (Plantagen og K-Rauta bl.a.) Dog har jeg fundet noget jeg kunne lide, men hos Lysthuset i Staffanstorp, som absolut ikke leverer. De så ud som om konceptet var aldeles ukendt da vi spurgte. Vi har hverken bagagerumsplads eller krog på bilen, så vi kan ikke selv transportere så store ting. Findes der ikke noget a la 3x34 eller Budstikken i Malmø området som kan komme og afhente købte varer og køre dem hjem?

Besvaret
Findes der ikke noget a la 3x34 eller Budstikken i Malmø området som kan komme og afhente købte varer og køre dem hjem?
Måske michael k kan hjælpe. Han har før tilbudt sin hjælp vedr. auto-transport o.l. - så måske han kan erhverves for en bette slant, til at køre hygge-aggregaterne hjem?
Besvaret

Taxi Sydväst (www.taxisydväst.se) har en stor bil, hvor der formentlig godt kan være plads til nogle havemøbler (især hvis de kan klappes sammen). Jeg købte engang et 47 tommer fladskærms-tv i Nova Lund og fik det leveret i Jakriborg - turen med taxi de 5-6 km kostede små 200 SEK.

• 4 weeks later...
Besvaret

Tak Jakriborg. Jeg brugte Taxi Sydväst, og de var bare perfekte. :thumbup: De var der på 10 minutter. Han loadede havemøblerne ind i bilen, slæbte dem op på verandaen hjemme hos os - og det kostede kun 170 sek. Han fik naturligvis gode drikkepenge. ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...