Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ved ikke hvad fanden det skyldes, men jeg har da aldrig haft så meget ballade efter en re-install! Skulle brænde en DVD igår, drevet (Samsung S-SH183A) kan fint læse skiver, men brænde vil det fandme ikke. I Nero står der blot en "Image Recorder" i listen over drev. Så når jeg brænder noget, kommer der ikke en dyt ned på skiven. XP har selv installeret drivere, jeg har forsøgt at opdatere, men det er bare de samme drivere der kommer tilbage. Har endda forsøgt at opdatere Firmware, men det hjalp ikke en prut. Hvad fanden er der galt???! :mad: Håber de kyndige kan hjælpe - igen.

Besvaret

Jeg HAR prøvet med en driver re-install, men der findes ingen drivere til drevet på Samsungs side... og det ser fint ud i enhedshåndtering. Som sagt, drevet virker fint til afspilning/indlæsning, det vil bare ikke brænde. Hvad skal jeg lige foretage med mht. asapi/imapi??

Besvaret
Ved ikke hvad fanden det skyldes, men jeg har da aldrig haft så meget ballade efter en re-install! Skulle brænde en DVD igår, drevet (Samsung S-SH183A) kan fint læse skiver, men brænde vil det fandme ikke. I Nero står der blot en "Image Recorder" i listen over drev. Så når jeg brænder noget, kommer der ikke en dyt ned på skiven. XP har selv installeret drivere, jeg har forsøgt at opdatere, men det er bare de samme drivere der kommer tilbage. Har endda forsøgt at opdatere Firmware, men det hjalp ikke en prut. Hvad fanden er der galt???! :mad: Håber de kyndige kan hjælpe - igen.
Bare for at udelukke software-fejl. Kan du brænde med deep burner? Det kunne jo være Nero den er gal med på en eller anden måde. http://www.deepburner.com/ (De har en gratis-version)
Besvaret
Hvis du ikke har fået fikset det næste gang vi ses' date=' så lad mig tage et kig. Er 99% sikker på det er en meget lille nød :)[/quote'] Selv en lille nød kan være hård ;):D
Besvaret

havde problemer med mine forældres pc. der var det et flueben under egenskaber under fanebladet indspilning, der var forsvundet af sig selv, efter det blev sat på virkede det igen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...