Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Fik lige en sms fra 3 her til aften hvor der stod at 3 Like Home udgik 1/6. Sad og surmulede hele vejen hjem. :mad: Har så lige læst på deres hjemmeside at det gudskelov ikke gælder i Sverige. Pheeew. :th2: Troede lige at de smed en bombe for integrationen i Øresundsregionen. Mon ikke de ville have mistet en del kunder hvis de havde gjort det alligevel? Jeg var skredet.

Besvaret

jeg synes jeg har læst at flere herinde har problemer med at sms først kommer frem dagen efter når man har en 3tlf både min kone og jeg har nu fået samme problem nogen gange er der 1 dags forsinkelses på sms'er på 3 telefonerne når jeg sender med min tdc telefon er der intet (den er dog arbejdsgiverbetalt)

Besvaret
jeg synes jeg har læst at flere herinde har problemer med at sms først kommer frem dagen efter når man har en 3tlf både min kone og jeg har nu fået samme problem nogen gange er der 1 dags forsinkelses på sms'er på 3 telefonerne når jeg sender med min tdc telefon er der intet (den er dog arbejdsgiverbetalt)
Ring til 3's "kundeservice" og klag over problemet.... 70313313
Besvaret

De nye priser osv. kan læses her: www.3.dk/eu Det eneste problem jeg har er at 3 dækningen ikke er optimal inde i min lejlighed. Ligesåsnart jeg går udenfor er der max signal. Så længe telefonen blot ligger stille er der ingen problemer, det er først hvis jeg bevæger mig rundt med den at den kan finde på at hoppe over på Telia. Så jeg har altid bluetooth headset. Har aldrig oplevet at SMS'er ikke er nået frem i tide.

Besvaret
Husk at gør som de anbefaler ;-) tænd og sluk din telefon en gang i døgnet ;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...