hr.w Skrevet June 17, 2009 Rapporter Skrevet June 17, 2009 Hej med jer. Ville bare lige høre om der var andre, der havde "tabt" dækning på deres iPhone idag ? Jeg opdagede på vej hjem i toget ca. kl 19 at der var "no service" ?? Det skal siges, at min er en Dansk Telia-model, nu frikøbt, SIM-un-locked (eller hvad det hedder), og med et 3kort i. Jeg tænkte, at det da måske nok havde noget med opdateringen af softwaren til version 3.0 at gøre - men nix: efter opdatering har jeg stadig intet signal !! Nå - måske det kommer - jeg vil prøve nogle af de nye funktioner mens jeg venter ;-)
dabp Besvaret June 17, 2009 Rapporter Besvaret June 17, 2009 Hej med jer. Ville bare lige høre om der var andre, der havde "tabt" dækning på deres iPhone idag ? Jeg opdagede på vej hjem i toget ca. kl 19 at der var "no service" ?? Det skal siges, at min er en Dansk Telia-model, nu frikøbt, SIM-un-locked (eller hvad det hedder), og med et 3kort i. Jeg tænkte, at det da måske nok havde noget med opdateringen af softwaren til version 3.0 at gøre - men nix: efter opdatering har jeg stadig intet signal !! Nå - måske det kommer - jeg vil prøve nogle af de nye funktioner mens jeg venter ;-) Kortet over i en anden telefon og test...
hr.w Besvaret June 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 17, 2009 Helt rigtigt - klart, det tænkte jeg ikke på. Mange tak.
thomas_lund Besvaret June 17, 2009 Rapporter Besvaret June 17, 2009 Jeg har hele dagen haft mega bøvl - og det er så ikke blevet bedre af at ville teste MMS og tethering her til aften i OS 3.0, og så ikke have et signal. grrrrr Men fik det til sidst at spille - totalt cool. /Thomas
hr.w Besvaret June 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2009 Ja jeg havde også meget fornøjelse af de mange nye funktioner, men gik til sidst i seng. Og her til morgen har jeg så ganske normalt signal, som om intet er hændt, underligt !
sup3rior Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Telia har haft knas med deres netværk herovre igår...
thygesen Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Jeg har altså ingen mms ikon? hvordan laver man en mms? Jeg har sat det hele op i indstillinger..
larsk Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Jeg har en htc med dansk telia 3G / Edge, og jeg blev spammet med SMS'er om priser på kald i svenske net igår, da jeg kørte hjem. Normalt går den 'lydløst' over på de svenske net. Så det er nok et problem i telias net.
spinner Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Jeg har altså ingen mms ikon? hvordan laver man en mms? Jeg har sat det hele op i indstillinger.. Der er ingen særskilt ikon til MMS ... Det ligger under Messages, sammen med dine SMS'er.
thomas_lund Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Og MMS er først aktiv når du har data roaming tændt. Det tog mig lige et par øjeblikke at fange - havde den default slukket. Ingen bøvl med nettet idag - lækkert igen. /T
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu