Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer. Ville bare lige høre om der var andre, der havde "tabt" dækning på deres iPhone idag ? Jeg opdagede på vej hjem i toget ca. kl 19 at der var "no service" ?? Det skal siges, at min er en Dansk Telia-model, nu frikøbt, SIM-un-locked (eller hvad det hedder), og med et 3kort i. Jeg tænkte, at det da måske nok havde noget med opdateringen af softwaren til version 3.0 at gøre - men nix: efter opdatering har jeg stadig intet signal !! Nå - måske det kommer - jeg vil prøve nogle af de nye funktioner mens jeg venter ;-)

Besvaret
Hej med jer. Ville bare lige høre om der var andre, der havde "tabt" dækning på deres iPhone idag ? Jeg opdagede på vej hjem i toget ca. kl 19 at der var "no service" ?? Det skal siges, at min er en Dansk Telia-model, nu frikøbt, SIM-un-locked (eller hvad det hedder), og med et 3kort i. Jeg tænkte, at det da måske nok havde noget med opdateringen af softwaren til version 3.0 at gøre - men nix: efter opdatering har jeg stadig intet signal !! Nå - måske det kommer - jeg vil prøve nogle af de nye funktioner mens jeg venter ;-)
Kortet over i en anden telefon og test...
Besvaret

Jeg har hele dagen haft mega bøvl - og det er så ikke blevet bedre af at ville teste MMS og tethering her til aften i OS 3.0, og så ikke have et signal. grrrrr Men fik det til sidst at spille - totalt cool. /Thomas

Besvaret

Ja jeg havde også meget fornøjelse af de mange nye funktioner, men gik til sidst i seng. Og her til morgen har jeg så ganske normalt signal, som om intet er hændt, underligt !

Besvaret

Jeg har en htc med dansk telia 3G / Edge, og jeg blev spammet med SMS'er om priser på kald i svenske net igår, da jeg kørte hjem. Normalt går den 'lydløst' over på de svenske net. Så det er nok et problem i telias net.

Besvaret
Jeg har altså ingen mms ikon? hvordan laver man en mms? Jeg har sat det hele op i indstillinger..
Der er ingen særskilt ikon til MMS ... Det ligger under Messages, sammen med dine SMS'er.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...