Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja, her i dag, søndag kl. 09.40 mod Sverige overhalede jeg en cyklist i tunnelen. Gloede noget. Bilerne kom susende forbi 30 cm fra hans albue. Så har jeg set det med. /Jimmy

Besvaret
Ja, her i dag, søndag kl. 09.40 mod Sverige overhalede jeg en cyklist i tunnelen. Gloede noget. Bilerne kom susende forbi 30 cm fra hans albue. Så har jeg set det med. /Jimmy
Muligvis Klaus Bondam som vil have noget for sine penge - og har set lyset hinsidan :th2: Jeg oplevede tilsvarende for nogle år tilbage. Man kigger sgu' en ekstra gang :eek::laugh:
Besvaret
Personen kan da ikke være rigtig rask :scared: Og sjovt at de ikke ser noget på video overvågningen og lukke en bane, men de snork sover nok endnu...
I.f. broen skulle der være 'aktiv' video overvågningen i tunnelen - dvs. et video system overvåger aktivt for dem. Deres bemandet 24/7 overvågning er først 'aktiv' overvågning når de får besked fra fx. politi eller Falck - at de skal kigge på deres skærme...
Besvaret
Den synes jeg sku jeg oplever med 1-2 års mellemrum :laugh:
Besvaret
Jeg kan bare ikke lade være med at filosofere over hvilken bane han har valgt i betalingsanlægget. Havde han mon brobizz? :rolleyes:
Det var mod Sverige - så han blev forhåbentlig stoppet inden han nåede over til Lernacken :surprise:
Besvaret
Det var mod Sverige - så han blev forhåbentlig stoppet inden han nåede over til Lernacken :surprise:
Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Måske ville han bare ud på Peberholm og tage et billede af broen?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...