JNG Skrevet August 2, 2009 Rapporter Skrevet August 2, 2009 Ja, her i dag, søndag kl. 09.40 mod Sverige overhalede jeg en cyklist i tunnelen. Gloede noget. Bilerne kom susende forbi 30 cm fra hans albue. Så har jeg set det med. /Jimmy
Nicode Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 Personen kan da ikke være rigtig rask Og sjovt at de ikke ser noget på video overvågningen og lukke en bane, men de snork sover nok endnu...
Gio Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 Ja, her i dag, søndag kl. 09.40 mod Sverige overhalede jeg en cyklist i tunnelen. Gloede noget. Bilerne kom susende forbi 30 cm fra hans albue. Så har jeg set det med. /JimmyMuligvis Klaus Bondam som vil have noget for sine penge - og har set lyset hinsidan :th2: Jeg oplevede tilsvarende for nogle år tilbage. Man kigger sgu' en ekstra gang
Rikke Rost Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 Så har han da også det på sit CV......:D Vel en måde at beklage sig over at der ikke er mulighed for at få cykel med over......
Rene Larsen Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 Personen kan da ikke være rigtig rask Og sjovt at de ikke ser noget på video overvågningen og lukke en bane, men de snork sover nok endnu... I.f. broen skulle der være 'aktiv' video overvågningen i tunnelen - dvs. et video system overvåger aktivt for dem. Deres bemandet 24/7 overvågning er først 'aktiv' overvågning når de får besked fra fx. politi eller Falck - at de skal kigge på deres skærme...
sup3rior Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 Ja, her i dag, søndag kl. 09.40 mod Sverige overhalede jeg en cyklist i tunnelen. Gloede noget. Bilerne kom susende forbi 30 cm fra hans albue. Så har jeg set det med. /Jimmy Den synes jeg sku jeg oplever med 1-2 års mellemrum
biz Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 De er da ellers vakse nok til at spærre en bane af når der skal pudses en pære på en af lamperne..
fisker Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 Måske en rytter fra danmark rundt der var kørt forkert?
sup3rior Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 Måske en rytter fra danmark rundt der var kørt forkert? Det kan være en af de litauere som drak sig møg-stive på turen - og som nu gerne vil hjem
Humle Besvaret August 3, 2009 Rapporter Besvaret August 3, 2009 Må være det man kalder en "spøgelsescyklist" :D
Mulde Besvaret August 3, 2009 Rapporter Besvaret August 3, 2009 Jeg kan bare ikke lade være med at filosofere over hvilken bane han har valgt i betalingsanlægget. Havde han mon brobizz?
Gio Besvaret August 3, 2009 Rapporter Besvaret August 3, 2009 Jeg kan bare ikke lade være med at filosofere over hvilken bane han har valgt i betalingsanlægget. Havde han mon brobizz? Det var mod Sverige - så han blev forhåbentlig stoppet inden han nåede over til Lernacken
Mulde Besvaret August 3, 2009 Rapporter Besvaret August 3, 2009 Det var mod Sverige - så han blev forhåbentlig stoppet inden han nåede over til Lernacken Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Måske ville han bare ud på Peberholm og tage et billede af broen?
Raveie Besvaret August 3, 2009 Rapporter Besvaret August 3, 2009 Jeg passerede ham da han var blevet stoppet af det Politiet på Peberholmen, blev lidt forbløffet da jeg kunne se at det var en cyklist at de havde stoppet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu