Jump to content

Recommended Posts

• Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Tror man skal tilkøbe deres OBDII CAN cable' date=' hvis man vil kunne smække den direkte i OBD-porten.[/quote'] Men elelrs får du jo ikke f.eks. omdrejninger på videoen
Besvaret
Men elelrs får du jo ikke f.eks. omdrejninger på videoen
Yeps, har skam også tænkt mig at medkøbe kablet, hvis jeg lægger penge for selve vbox'en.
Ikke sikkert du gør det alligevel....det kommer an på hvad der bliver logget på CAN bussen på din bil.
Sandt, men jeg ved heldigvis allerede i henhold til denne video, at min RS som minimum kan give mig følgende data via CAN: boost, throttle, RPM, brake, speed -i5Mz4a-WfM
Besvaret

Så er det jo ligefrem :) Så skal man bare overveje om man vil ha et kabel til at rode rundt i bilen, alt imens man presser citronen..... Ikke fedt når det ryger ud af stikket og ligger snoet nede på gulvet under pedalerne. ;) Eller går fra OBD stikket til VideoVbox'en..... Skulle jeg sådan noget, så skulle det loddes direkte på stikbenene bagpå det originale udtag.

Besvaret

hmm, Audi S1 and VW Jetta R confirmed, Polo R reports rejected http://www.worldcarfans.com/110052126393/audi-s1-and-vw-jetta-r-confirmed-polo-r-reports-rejected Besides talking about the S1, Linder also confirmed Volkswagen was working on a Jetta R. While he didn't provide any details, the Jetta R will likely be powered by a turbocharged 2.0-liter four-cylinder engine with 198 kW (265 hp / 269 PS) and 349 Nm (258 ft-lb) of torque. Finally, Linder dismissed rumors of a possible Polo R. He stated "From the technical point-of-view, of course we can do something, but from the financial point-of-view it makes not so much sense. It (the Polo R) would be too expensive and we have the S1." Bummer.

Besvaret
thumbsup.gif Det må være fedt med så få på banen. Er det normalt ved denne årstid? Med andre ord: Går folk amok i foråret/forsommeren og strømmer derned i spandevis, så der til gengæld er tyndet godt ud i det, når vi når august/september?
Besvaret

Ham her er da gået min næse forbi: Cosworth Impreza STI CS400 The result is a turbocharged 395-hp demonic hatch with bolstered brakes and suspension pieces for truly performance-driven enthusiasts: It’s called the Impreza STI CS400. Here’s the rub: Just 75 copies will be made--exclusively for Great Britain. And they’re all right-hand drive. Read more: http://www.autoweek.com/article/20100526/CARNEWS/100529827#ixzz0wft5UaPE

Besvaret

September er en go' måned dernede og man skal være tidligt ude om morgenen for at få de rimeligt frie omgange. Det var den eneste jeg kunne ramme i de 7 dage jeg var afsted...resten var enten gult flag, baustelle eller T13 lukket. Havde jeg været lidt mere heldig sidst på ugen, så havde jeg lavet en 7:45...

thumbsup.gif Det må være fedt med så få på banen. Er det normalt ved denne årstid? Med andre ord: Går folk amok i foråret/forsommeren og strømmer derned i spandevis, så der til gengæld er tyndet godt ud i det, når vi når august/september?
Besvaret

Vækkeuret ringer kl 03:30 og så går turen mod Trollhättan. sleeping.gif Forhåbentligt forløber al montering og remapping efter planen, så jeg kan vende snuden hjemad igen over middag med et kæmpe smil på læben. joyjoy.gifstage1-stuff.jpg

Besvaret
Glæder os til at se resultatet og ikke mindst se den i aktion! Vi skal da ha' et lille race du og jeg.....:)
Heh, det bliver vist en ulige dyst. Jeg er i effekt kun lige kommet op på, hvad din TT-RS præsterer i standardform. :) Hvad effekt leverer den i dag? 450hk? Men for pokker forskellen i min kan mærkes. Hjemturen var en fornøjelse. joydance.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...