Jump to content

Recommended Posts

• Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Endte op med en sort boxster s her - weeeeeee. Slut med kedelig morfar audi v8' date=' og ind i en dejlig b6 :-D[/quote'] Super fed bil, godt valg. Har selv haft glæden af en Boxster S (986), en rigtig "gokart" som kunne sagtens kunne køre 275 km/t på speedometeret(på autobahn naturligvis) :th2:
Besvaret

Skal til at smide noget bluetooth og musik ind i den via noget USB harddrive lignende. Og faldt over Dension Gateway 500 produktet. Nogen som har noget negativt at sige over det? Har surfet en masse US Porsche sites som siger thumbs up, men ville lige prikke den ind her som spørgsmål. De har en bluetooth modul, og så koster det alt sammen unden 5k SEK

Besvaret

Har kun hørt godt om Dension - men ikke selv haft brug for det i mine biler indtil videre. Og tillykke med Boxsteren - det er en lækker bil. Bare surt den er så lille, til os høje mennesker. Vi må op i en 911'er, for at få plads til det hele :-) Forkæl dig selv, og tag den med på bane - så blir du endnu gladere for bilen :D

Besvaret
Endte op med en sort boxster s her - weeeeeee. Slut med kedelig morfar audi v8' date=' og ind i en dejlig b6 :-D[/quote'] Tillykke med raceren :-) Glæder mig til at se/høre den
Besvaret
Endte op med en sort boxster s her - weeeeeee. Slut med kedelig morfar audi v8' date=' og ind i en dejlig b6 :-D[/quote'] Gratz :thumbup: Lars, du har vel for øvrigt hentet en "nyfødt" for nylig, right? ;) Fortæl, fortæl...
Besvaret
Lars' date=' du har vel for øvrigt hentet en "nyfødt" for nylig, right? ;) Fortæl, fortæl...[/quote'] Jeg har skam hentet og hjembragt den, og den tegner til at være alt det jeg håbede :love: Men jeg er ikke færdig med at køre den til, så ingen omdrejninger over 4k (næsten) og ingen speeder mere end ½ ned, bremser engleblidt, og skifter gear og omdrejninger konstant :rolleye: Instruktionsbogen er meget præcis - ingen omdrejninger over 4k de første 1600km *suk* Mangler stadig godt 800 km og en service før jeg kan slippe bæstet løs. :tongue2:
Besvaret

Så er det nu hvis man skal have en chance imod dig :laugh: Så kan man fortælle alle på nationen om hvordan man skærmede en bil med ungefär dobbelt så mange HK :D

Besvaret
Så er det nu hvis man skal have en chance imod dig :laugh: Så kan man fortælle alle på nationen om hvordan man skærmede en bil med ungefär dobbelt så mange HK :D
Hehe, jeg blev omkørt af en uendelig række plasticpadding-vidundere på vej 13 på vej hjem med bilen - så kom glad :laugh: Og i går langs kystvejen (9) fra Ystad mod trelleborg fik jeg en gammel bus med anhænger og racingmærker helt op over bagruden - han ventede bare på at jeg forsvandt fremad :tongue2: og han var tydeligt forundret da det ikke skete. Når andre trafikanter genkender vognen, så forventer de man bare fyrer den af hele tiden :flov:
Besvaret
Hehe, jeg blev omkørt af en uendelig række plasticpadding-vidundere på vej 13 på vej hjem med bilen - så kom glad :laugh: Og i går langs kystvejen (9) fra Ystad mod trelleborg fik jeg en gammel bus med anhænger og racingmærker helt op over bagruden - han ventede bare på at jeg forsvandt fremad :tongue2: og han var tydeligt forundret da det ikke skete. Når andre trafikanter genkender vognen, så forventer de man bare fyrer den af hele tiden :flov:
ja folk har forventninger til biler med power..... Men jeg kigger egentlig også lidt når der ligger en 645i eller diverse store porscher på broen med 110. Men de sluger jo også lidt :p
Besvaret
ja folk har forventninger til biler med power..... Men jeg kigger egentlig også lidt når der ligger en 645i eller diverse store porscher på broen med 110. Men de sluger jo også lidt :p
Det kan jo også være at de er kørt hjemme fra i god tid (eller kører på sidste klip) :D Lå bagved en Audi TT for nogle uger siden som kørte 130-140 i venstre spor ned over det meste af Sjælland og lod ingen passere. Som du/I siger så forventer man jo at en TT'er blæser deru'a' eller i det mindste ikke opfører sig som en søndags billist :)
Besvaret
Jeg der har jeg en fordel i forhold til porscherne (synes jeg selv), nemlig at det er relativt få, der genkender bilen, eller identificerer den med power
Besvaret

Nej der er desværre nogle store tyskere som tror de høre til i venstre spor med 130-140.... Der kan jo ikke være mindre biler som køre så stærkt som dem =/

Besvaret
Nej der er desværre nogle store tyskere som tror de høre til i venstre spor med 130-140.... Der kan jo ikke være mindre biler som køre så stærkt som dem =/
nu var den godt nok på svenske plader, men det kan være at nogen får installeret den mentalitet som ekstra tilbehør :)
Besvaret
tyskere = tyske biler :-D
Det regnede jeg også med. Jeg fremhævede de svenske plader fordi en bil i TTens prisklasse (og denne var fra start-midt 00'erne) er jo ikke usædvanlige i S, hvorimod i DK er det som oftest dem med de lidt større pengepunge (og til tider ego) som har biler som en TT'er. PS Juff er det ikke dit 3. logo/avatar på en måned ? =)
Besvaret

Så bare køb en porsche cab - så kan du trille i indersporet med caben nede, og folk bremser stadig ned i ydersporet for lige at lure bilen griner. Og når du tager ydersporet, så trækker folk ind - for nu kommer der jo en porsche med power. Og så kan man cruise lige så stille og roligt videre. Ahhh det er skønt med en ikon bil :D

Besvaret

Du er en glad mand basse.....:D Der er så også dem der lever efter helt andre regler.... Ligger i venstresporet konstant, og hvis de endelig trækker ind for at lade en passere, trækker de sgu ud igen bagefter........... Den lære jeg aldrig at forstå :scared:

Besvaret
Du er en glad mand basse.....:D Der er så også dem der lever efter helt andre regler.... Ligger i venstresporet konstant, og hvis de endelig trækker ind for at lade en passere, trækker de sgu ud igen bagefter........... Den lære jeg aldrig at forstå :scared:
Så længe de skrider når jeg skal forbi, er jeg ligeglad hehe Men det er lidt sjovt at se at folk trækker ind for den ikoniske 911'er, men blir ude i ydersporet for en M3'er som er væsentlig hurtigere.
Besvaret

Er det ikke snart på tide med et lille kom-sammen ude på Lernacken, nu der er så mange der har fået deres nye biler...? Jeg er faktisk også selv blevet en bil rigere her i løbet af sommeren - vil ikke afsløre så meget andet end...300HK, Jaguar-motor og træk på alle 4 hjul. Nogle bud? Jasper

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...