dannemare Besvaret June 19, 2010 Rapporter Besvaret June 19, 2010 Lidt om den kommende Astra VXR/OPC: http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=22075
dannemare Besvaret June 30, 2010 Rapporter Besvaret June 30, 2010 Tillykke med den Frederik..... fin bil :D Mazdaen ( 2010 facelift ) skulle gerne komme her i juni. Mazda 6 2.2 Sport 180 HK Det er sgu en meget fed pendler bil som eneste bil i familien... så må vi se om jeg kan vende mig til diesel, sportlædersæder og bose anlæg :o Jan, er den kommet i havn?
dannemare Besvaret July 1, 2010 Rapporter Besvaret July 1, 2010 Jeg har fået en tentativ uge der hedder 29' date=' men det var bare sælgeren som satte samme dato i juli, som jeg skrev under i marts. Han aner intet, så jeg tør ikke disponere [/quote'] Lars, har du hørt noget nyt mht. leverancedato? Og hvordan går det med at begrænse km-forbruget i din nuværende WRX frem til byttedatoen... :) Jeg nåede selv 500 km over det aftalte (20.000 km), men det spillede ingen rolle i sidste ende. RS'en havde dælme også gået mere end aftalt (10 km) ved levering, for tælleren stod sgu på 12. Frækt. ;)
Juff Besvaret July 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 1, 2010 Ikke endnu, men jeg har reg nr og den findes på hos transportstyrelsen. Den må være lige på trappen =) Ifølge ordre status 7 juli :)
Juff Besvaret July 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 1, 2010 Det var billigere for mig at give dem type r med samme i februar, når jeg køre så meget. har lånt en mazda 323 1.8 GLX årgang 2000 for 90 SEK om dagen inkl fri kilometer og forsikring :-P
dannemare Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Ikke endnu, men jeg har reg nr og den findes på hos transportstyrelsen. Den må være lige på trappen =) Ifølge ordre status 7 juli :) Det var billigere for mig at give dem type r med samme i februar, når jeg køre så meget. har lånt en mazda 323 1.8 GLX årgang 2000 for 90 SEK om dagen inkl fri kilometer og forsikring :-P Så bliver det en fuldstændig WOW-oplevelse at sætte sig i den nye. :) Når jeg eksempelvis har kørt et par dage i vores 323F'er, er det som at træde ind i en anden tidsalder, når jeg igen sætter mig bag rattet i RS'en (eller Octavia'en for den sags skyld). Faktisk er det meget sjovt indimellem at køre i noget "gammelt", så man virkeligt kan mærke forskellen og sætter ekstra meget pris på det.
larsk Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Lars' date=' har du hørt noget nyt mht. leverancedato? Og hvordan går det med at begrænse km-forbruget i din nuværende WRX frem til byttedatoen... :) Jeg nåede selv 500 km over det aftalte (20.000 km), men det spillede ingen rolle i sidste ende. RS'en havde dælme også gået mere end aftalt (10 km) ved levering, for tælleren stod sgu på 12. Frækt. ;)[/quote'] Min bil skulle være rullet af RO/RO-færgen i denne uge (v.26), og være hos forhandleren indenfor 10 hverdage :th2: Så om senest 14 dage, men nok før Jeg er nede på 400 km under målet nu, men har også måttet være kreativ og bruge fruens bil, når jeg skulle til jylland etc. Har dog varslet forhandleren, hvor jeg stod, og at jeg ryger over (bare turen til V. Frölunda kommer til at koste kilometer), men han siger bare 'ingen fara på taket', hvilket jo er godt. Fik btw fixet en repa, jeg har haft et ½ år. Var hos AWtech, og selvom det er en sær hektisk butik, så lavede de et flot stykke arbejde på kort tid, og for bare 400 sek. :th2: Kan klart anbefales. jeg vil nok have den nye lakforseglet hos dem (så slipper man også for det grimme mærke Ditec sætter på bilen).
dannemare Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Min bil skulle være rullet af RO/RO-færgen i denne uge (v.26)' date=' og være hos forhandleren indenfor 10 hverdage :th2: Så om senest 14 dage, men nok før [/quote'] Cool, men så bliver jeg jo nok nødt til at gå stage 1, hvis jeg skal kunne ryste dig af mig op ad "rampen". ;)
Lollikken Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Så bliver det en fuldstændig WOW-oplevelse at sætte sig i den nye. :) Når jeg eksempelvis har kørt et par dage i vores 323F'er' date=' er det som at træde ind i en anden tidsalder, når jeg igen sætter mig bag rattet i RS'en (eller Octavia'en for den sags skyld). Faktisk er det meget sjovt indimellem at køre i noget "gammelt", så man virkeligt kan mærke forskellen og sætter ekstra meget pris på det.[/quote'] Amen :) Dog så tror jeg ligeså meget det kommer an på hvad man er vant til. Med fare for at genere nogle mærker så tror jeg også du ville opleve noget af det samme hvis du satte dig in i en spritny Liana =)
larsk Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Cool' date=' men så bliver jeg jo nok nødt til at gå stage 1, hvis jeg skal kunne ryste dig af mig op ad "rampen". ;) [/quote']
Basse Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Kunne være man skulle give sin ny indkøbte 996 cab en tur på et tidspunkt :-) En gammel bil på den fede måde hehe
Rikke Rost Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Ka' den noget den bil dér??? :D Kunne være man skulle give sin ny indkøbte 996 cab en tur på et tidspunkt :-) En gammel bil på den fede måde hehe
dannemare Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Kunne være man skulle give sin ny indkøbte 996 cab en tur på et tidspunkt :-) En gammel bil på den fede måde hehe Hva' pokker. Til lykke. :) Betyder det, at du har skilt dig af med M3'eren?
Basse Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Ka' den noget den bil dér??? :D Hehe den kan cruise med vind i håret - og lidt kan den da. Men ikke det helt sindsyge :-)
Basse Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Hva' pokker. Til lykke. :) Betyder det' date=' at du har skilt dig af med M3'eren?[/quote'] Takker - og ja, M3'eren er solgt til forhandleren :-) Nu skal jeg sq cruise og nyde livet, i en traditionel og gammeldags sportsvogn :-)
Rikke Rost Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 En turbo eller Carrera 4S?? Takker - og ja' date=' M3'eren er solgt til forhandleren :-) Nu skal jeg sq cruise og nyde livet, i en traditionel og gammeldags sportsvogn :-)[/quote']
Basse Besvaret July 3, 2010 Rapporter Besvaret July 3, 2010 En turbo eller Carrera 4S?? Nope en helt almindelig klassisk Carrera fra 1999 - generation 1, baby! :-)
dannemare Besvaret July 3, 2010 Rapporter Besvaret July 3, 2010 Nope en helt almindelig klassisk Carrera fra 1999 - generation 1' date=' baby! :-)[/quote'] Det må næsten være en 3.4 liters så. Right?
Basse Besvaret July 3, 2010 Rapporter Besvaret July 3, 2010 Det må næsten være en 3.4 liters så. Right? Jeps 3.4L boxer med 300 hk - eller det havde den i 1999 :D Og den er intet mindre end fantastisk - damn en lækker bil.
thomas_lund Besvaret July 4, 2010 Rapporter Besvaret July 4, 2010 Jeg er også millimeter fra at kaste min S4 cab ind i indbytte og hoppe tilbage på en 996 eller tidlig 997 - måske endda en Boxster eller Cayman istedet. Jeg vil tilbage i Porsche istedet for en familiebil. Nogen som lige står og vil have en flot, sort S4 cab her til sommervarmen? :-)
Basse Besvaret July 4, 2010 Rapporter Besvaret July 4, 2010 Jeg er også millimeter fra at kaste min S4 cab ind i indbytte og hoppe tilbage på en 996 eller tidlig 997 - måske endda en Boxster eller Cayman istedet. Jeg vil tilbage i Porsche istedet for en familiebil. Nogen som lige står og vil have en flot, sort S4 cab her til sommervarmen? :-) S4 cab er da også en lækker bil. Kiggede selv lidt på dem, men syns porschen var mere mig :-) Lidt mere sportsvogn og lidt mere feeling i bilen når man kører. Der er masser af 996 cabs til gode priser for tiden syns jeg - http://data.bytbil.com/carinfo.cgi?id=C8221C9DF24CE8&look=porschesverige/ny f.eks
thomas_lund Besvaret July 4, 2010 Rapporter Besvaret July 4, 2010 Yeah - S4'eren er en dejlig bil. Og har et bagsæde som kan bruges. Men du er pakket ind i vat i forhold til at køre i Porschen. Og lige netop den bil der var jeg nede og sidde i i går :-D Men til samme pris kan jeg få en næsten ny Boxster S eller Cayman. Suk :-D
Basse Besvaret July 4, 2010 Rapporter Besvaret July 4, 2010 Yeah - S4'eren er en dejlig bil. Og har et bagsæde som kan bruges. Men du er pakket ind i vat i forhold til at køre i Porschen. Og lige netop den bil der var jeg nede og sidde i i går :-D Men til samme pris kan jeg få en næsten ny Boxster S eller Cayman. Suk :-D Ja du kan få en 08'er boxster s til den pris ca. - og boxster S skulle kører bedre end 911'erne på en bane f.eks. Grunden til jeg valgte en ældre 911'er er ren og skær historie, design og hvad mit hjerte fortalte mig. Og så var der også lidt økonomi i det selvfølgelig. Og så syns jeg der kører for mange boxsters rundt, i forhold til 911 cabs - kan godt lide at have en bil man ikke ser overalt hele tiden :-)
thomas_lund Besvaret July 4, 2010 Rapporter Besvaret July 4, 2010 Jeg savner virkelig min gamle 911 - virkelig. Skulle aldrig have solgt den, men sådan er det jo. Men lad se hvad der i sidste ende kommer ud afdet - nu tager jeg lige en runde rundt og shopper indbyt pris :-D I øvrigt - et sportsavgas system er lige sagen!! Hvis du ikke har prøvet at køre med sådanne et igennem tunellen endnu, så ved du ikke hvad du har savnet i alle disse år :-D http://trylleskoven.dk/911c4/pse/5_swap.jpg Tager en time at skifte - måske 2 timer hvis man gør det i 0 grader i december som jeg gjorde det :-D Klart et must have til min nye bil også - hvad det end bliver
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu