dannemare Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 Frem med grillpølserne. Han lod vist kat.'en blive derhjemme... :p Nxdmi622BGs
Basse Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 Det må da være noget han har gjort med vilje - syns ikke det ser fedt ud. Og kan umuligt være sikkert ? Ved godt man kan få nogle kits, hvor benzin forstøves ud i afgangsrøret.....men alligevel !
dannemare Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 Det må da være noget han har gjort med vilje - syns ikke det ser fedt ud. Og kan umuligt være sikkert ? Ved godt man kan få nogle kits, hvor benzin forstøves ud i afgangsrøret.....men alligevel ! Den er bare uden katalysator og kører formentligt med et map, der giver en lige rigelig fed blanding. Her et andet eksempel: 2zH4wpwY3Zg hvis du youtuber f.eks. 'exhaust flames decat' popper der utallige videoer op.
Rikke Rost Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 Det har intet som helst med at map'et kører for fedt, men bare timingen af fuel der stilles lidt for sent. Så smides der uforbrændt benzin ud i en glohed udstødning og derfor antænder det. Den eneste effekt det har, er ved speederslip, således turbo bliver holdt oppe i fart. Hvis man bare kører og lukker det ud hele tiden, så er det lir og ikke en skid andet. Og så falder det lidt til jorden som en Brian gimmick :D Jeg ville ikke ha' noget imod at køre med det overhovedet, men så skal det justeres som på Lambo'en.
dannemare Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 Det har intet som helst med at map'et kører for fedt' date=' men bare [u']timingen af fuel der stilles lidt for sent. Så smides der uforbrændt benzin ud i en glohed udstødning og derfor antænder det. arh sådan. enig i at lambo'ens dosering virker mere "elegant", hvis man kan sige det sådan. :)
Rikke Rost Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 På en turbobil kaldes det antilag...
Rikke Rost Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 Snakkede sammen og sendte pisset via MSN....HAHAHAHAHAHAHA
Don A Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 hehe, lad os alle mødes på MSN så :)
Rikke Rost Besvaret February 11, 2011 Rapporter Besvaret February 11, 2011 Nej for helvede...... :D hehe' date=' lad os alle mødes på MSN så :)[/quote']
dannemare Besvaret February 16, 2011 Rapporter Besvaret February 16, 2011 Skifter til 265/35/18 (på 9x18 ET50). De skal sidde på en 9½ for at sidde optimalt. Du vil kunne mærke de ruller under dig, fordi fælgen er for smal. Trods dét bruger du selv 255'ere på blot en 8½ fælg? Bestiller forresten fælgene fra Compomotive Motorsport ultimo denne måned. Så mangler jeg bare at finde ud af, hvor jeg finder et sæt Potenza RE-11 til den bedste pris.
Rikke Rost Besvaret February 16, 2011 Rapporter Besvaret February 16, 2011 Ja men almindelig dæk og trackday dæk er vidt forskellige. 265 er på en 9" fælg....255 er det bredeste på en 8,5'er. 245/35/19 sidder godt på en 8,5'er, men 245/30/20 Cup Sport sidder skidt på en 9" fælg. Hankook Ventus S1 i 255/30/20 sidder med helt lige dæksider på en 8,5x20 Ultraleggera HLT fælg, hvorimod Conti5p har meget buede sider på den samme bredde fælg. Jeg skal også ud og købe trackday tires i år, da jeg hopper ned i en 19" og det bliver Pirelli's PZero Trofeo. Trods dét bruger du selv 255'ere på blot en 8½ fælg? Bestiller forresten fælgene fra Compomotive Motorsport ultimo denne måned. Så mangler jeg bare at finde ud af, hvor jeg finder et sæt Potenza RE-11 til den bedste pris.
dannemare Besvaret February 17, 2011 Rapporter Besvaret February 17, 2011 http://www.automotorsport.se/news/22165/opel-astra-opc--blir-den-s%C3%A5-h%C3%A4r/ måske du skal tilbage til Opel Hr. dannemare.. :) Fik omsider fundet lidt tid i søndags til at påbegynde arbejdet, så indsugningen via standardluftfilterboksen er mindre restriktiv (den er såmænd fin på en standardbil, men ikke når man bevæger sig over 350 heste). Færdiggører det på lørdag. Og nej, det ser ikke specielt elegant ud med en gang grå fugemasse :D , men det bliver pænt gemt af vejen, når jeg får det hele samlet igen.
dannemare Besvaret February 17, 2011 Rapporter Besvaret February 17, 2011 Kunne ikke dy mig for at købe den. :)
larsk Besvaret February 18, 2011 Rapporter Besvaret February 18, 2011 Godt lavet :th2: Er det fra TopGears shop?
dannemare Besvaret February 18, 2011 Rapporter Besvaret February 18, 2011 Godt lavet :th2: Er det fra TopGears shop? Nej, den er købt fra http://www.modelcarworld.de Her er din vist: http://www.modelcarworld.de/relaunch/shopartic.php?f=NR&c=159250&userid=1249960&language=dk
larsk Besvaret February 18, 2011 Rapporter Besvaret February 18, 2011 Nej' date=' den er købt fra [url']http://www.modelcarworld.de Her er din vist: http://www.modelcarworld.de/relaunch/shopartic.php?f=NR&c=159250&userid=1249960&language=dk Ja det er næsten min og endda med de originale fælge Du var for længe om at svare , så jeg fandt den her: http://cars.minimodelshop.co.uk/diecast-model-car/ford-focus-rs-top-gear-power-lap-diecast-model-car-minichamps-519438810 kun 7 forskellige med the stig, og rettet mod UK-markedet
dannemare Besvaret February 18, 2011 Rapporter Besvaret February 18, 2011 Wonderland Models har dem også: http://www.wonderlandmodels.com/products/minichamps-143-ford-focus-rs-2009-white/ ;)
Juff Besvaret February 18, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret February 18, 2011 Det her må være den rigtige tråd en fredag aften... Kanon lavet :) Bemærk parkeringerne 2:30 minutter inde...
dannemare Besvaret February 27, 2011 Rapporter Besvaret February 27, 2011 Er doven. Således en rå copy'paste fra mit oprindelige indlæg på focusrsoc.com : Job done. FINALLY! Two small kids = zero free time. :D Initial impressions. Definitely more induction noise inside the cabin. I can't say that adding the K&N by itself back in August made much difference noise-wise, but this mod actually has. No idea with regards to power gains on my Autotech/JWR100 setup but I'm telling myself that I could have unleashed maybe a handful of ponies. :p And this newly gained supply of fresh cold air should make the car ready for yet another bump in power during 2011 (inlet) and again in 2012 (internals and turbo, if my wallet allows it).
dannemare Besvaret March 18, 2011 Rapporter Besvaret March 18, 2011 Den kommende Focus ST. JRSYBqhRpJk
dannemare Besvaret March 18, 2011 Rapporter Besvaret March 18, 2011 Så bliver det i morgen, jeg monterer mit nye rear engine torque mount fra Graham Goode Racing, lavet specielt til RS'en. Jeg har egentligt allerede et uprated engine mount fra Vibra-Technics, men GGRs er endnu et nøk opad. ;) Nu venter jeg bare at modtage mine nye 18x9" fælge fra Compomotive Motorsport i satin black....
sup3rior Besvaret March 18, 2011 Rapporter Besvaret March 18, 2011 Så bliver det i morgen, jeg monterer mit nye rear engine torque mount fra Graham Goode Racing, lavet specielt til RS'en. Jeg har egentligt allerede et uprated engine mount fra Vibra-Technics, men GGRs er endnu et nøk opad. ;) Nu venter jeg bare at modtage mine nye 18x9" fælge fra Compomotive Motorsport i satin black.... Jeg ser frem til en tur i slæden ;) Er du blevet enig med dig selv om du skal med på ringen senere på foråret?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu