Lollikken Skrevet September 10, 2009 Rapporter Skrevet September 10, 2009 Hvor blev DSB 25 minutter + tråden af? Jeg havde lige en god spand harme jeg skulle af med!!!
thenicegirl Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 Væk :S Hvor blev DSB 25 minutter + tråden af? Jeg havde lige en god spand harme jeg skulle af med!!! Hey :) Så sidder vi to nattestuderende her og hygger os :) Tråden blev fjernet (halvt på min opfordring faktisk ), og vi ved ikke, om den kommer op igen. Unload gerne her :) - L.
Sune Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 Hey :) Så sidder vi to nattestuderende her og hygger os :) Tråden blev fjernet (halvt på min opfordring faktisk ), og vi ved ikke, om den kommer op igen. Unload gerne her :) - L. 1) En køreledning blev revet ned, hvilket fik togdriften til fuldstændig at fucke op. Det er hvad der sker, men det er hverken første eller sidste gang det sker, så DSB/DSBLast må da have tænkt nogle tanker om hvad man skal gøre i sådan en situation. 2) Der kom OVERHOVEDET ingen relevante oplysninger på Hovedbanen - hverken på skærme eller via højtalerne - om muligheder. Det eneste der skete var at tog efter tog fik ny status på tavlerne 3 min... 6 min... 9 min... 12 min... indtil de efter en times tid røg på CANCELLED listen Er det virkelig så svært? Efter hver eneste gang de fucker hele lortet op er beskeden altid den samme fra kunderne, "GIV OS FOR HELVEDE DA NOGET RELEVANT INFORMATION", og hver gang lover de bod og bedring. 3) Når man efter en times almindelig panik på perronerne henvendte sig i DSB informationen med et så simpelt spørgsmål som "Kører der tog mellem Lufthavnen og Sverige" fik man et, "Det ved vi ikke noget om, du kan da prøve" Seriøst, hvis man ikke kan svare på så simpelt et spørgsmål efter ca. en times tid, så skal man sku ikke have en 'information' 4) Prøver man det samme til telefonnummer 70131415 er beskeden, "det ved vi ikke noget om, ring til DSBLast", ringer man til DSBLast får man en frejdig dame i røret som siger, "Har du prøvet at kikke i køreplanen?" Endnu engang det kan da ikke være så svært, og jeg indrømmer gerne at mit svar til den flinke dame, på spørgsmålet "Har du prøvet at kikke i køreplanen?", kunne have været pænere 7) Nå men jeg tog chancen og rakkede til Lufthavnen via S-Tog til Nørreport og Metro videre, bare for at opleve samme totale mangel på relevant information i Lufthavnen. Da der så endelig kom et tog kunne alle de mennesker som ventede naturligvis ikke være i vognene, hvorefter det lød i højtalerne "Stig bare ud, der kommer et andet tog lige om lidt". Hvor mange mennesker er villig til at satse deres aften på den besked efter de i rigtig lang tid har set den ene løgn efter den anden rulle hen over skærmene? 6) Det er ganske morsomt/tragisk at se statistikker for 09/09/09 fra kl. 18:00 og frem Hvad er det lige der foregår, slipper de af sted med at indrapportere løgne af denne størrelsesorden til Trafikministeriet?
jolin Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 Hey :) Så sidder vi to nattestuderende her og hygger os :) Tråden blev fjernet (halvt på min opfordring faktisk ), og vi ved ikke, om den kommer op igen. Unload gerne her :) - L. Whaat? Hvorfor i alverden er tråden blevet fjernet??
Gio Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 Whaat? Hvorfor i alverden er tråden blevet fjernet?? Som der blev skrevet "på opfordring".
Sune Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 Som der blev skrevet "på opfordring". Med risiko for at starte en metadebat som ikke hører til i denne tråd, HVAD? Forklar mig lige hvad bevæggrundene for denne fjernelse har været. Hvad er formålet med at vi giver vores besyv med i en tråd, hvis en eller anden midt i debatten bare hiver stikket for tråden?
Gio Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 Med risiko for at starte en metadebat som ikke hører til i denne tråd' date=' HVAD? Forklar mig lige hvad bevæggrundene for denne fjernelse har været. Hvad er formålet med at vi giver vores besyv med i en tråd, hvis en eller anden midt i debatten bare hiver stikket for tråden?[/quote']Tråden er slettet på opfordring fra thenicegirl. Hun kan selv komme med bevæggrunde for hvorfor. (Og tråden er ikke mere slettet end at den kan genskabes, hvis dette skulle blive aktuelt)
Pede Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 Har på EOD.DK lagt forsinkelse ind fra i forgårs med en fejl i. Forsinkelsen var ikke på 23:35 men "blot" 35 minutter. Ankomst Kbh H var 9:12. Fredag d. 4. sep var der også kraftig forsinkelse. Efterlod kæresten på Svågertorp til 09:11 toget. Kl 09:40 var toget endnu ikke kommet. Hvornår det kom og hvornår det var fremme ved lufthavnen har hun desværre ikke helt styr på. Ang sletningen så kan jeg godt forstå den men med de søgeord der blev lagt i den originale tråd som et google-hint kan man jo stadig hente en cashe-version frem af hele tråden. Man skal lige huske på sådanne ting inden man lægger sit navn på nettet - er det der først så bliver det liggende.
Pede Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 ps. var FANDEME ond i sulet men den forsinkelse fra d. 8. Toget 8:31 ankommer og vi er en del der smutter ud på perronen igen fra 8:11 toget der holder og venter på afgang. Får lovning på at 8:11 kører først. Det gør det også for så sat standse 3-400 meter senere og vente på at blive overhalet af det stort set tomme 8:31 tog. FUCKING LATTERLIG SERVICE!!!
Lollikken Besvaret September 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2009 Prøv i stedet gårsdagens aflysning af det sidste tog. Der blev sat bus ind, men for helvede hvor føltes det amatør agtigt fra start til slut!
thenicegirl Besvaret September 10, 2009 Rapporter Besvaret September 10, 2009 Sletning af tråden. Well, igen prøver jeg at gøre det kort. Det lykkes sikkert ikke :) Jeg skrev til vores kære admin, om han kunne skjule eller slette tråden midlertidigt, da Boklund i en anden tråd havde skrevet, at han havde fået kontakt med en pressedame fra DSBLast, og at hun havde svaret, at hun ville lede efter ham på Sunddebatten. Så går jeg naturligvis halvt i panik over, at oven over Boklunds tråd ligger vores -sSticky og med en utrolig præcis overskirft som "DSB-forsinkelser på 25+ minutter + relevant info om rejsetidsgaranti"! Hvis hun fandt Boklunds tråd, var det næsten med (rejsetids)garanti, at hun så vores, og så ville hele DSBLast kigge i tråden - deriblandt på vores forsinkelser, vores info, navne, etc. Og alle vores fremtidige rejsetidsgarantier ville blive pure afvist - fordi de KUNNE. Så hvis man putter a positive spin on it, så har jeg faktisk reddet os :th2: Helt horribel adfærd i går (forgårs), men hvad skal vi gøre? Vi kan jo ikke sige det til dem, for så ved de, at vi kigger på deres stats, og at vi bruger dem til rejsetidsgaranti, og vi har jo alligevel ikke råd til andet end at køre med tog, so we are just gonna have to sit here and take it. Well, vi skrives ved. With love, L.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu