dan Besvaret September 28, 2009 Rapporter Besvaret September 28, 2009 Måske kunne den første der modtager en bøde i forbindelse med denne her "overvågning" lige poste en besked, så vi alle ved at det faktisk kan ske (eller ikke sker :-) )
Kress & Betina Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Ja det ville være dejligt, bare for at hører om det er noget eller bare øre gazz !! -Kress... Måske kunne den første der modtager en bøde i forbindelse med denne her "overvågning" lige poste en besked' date=' så vi alle ved at det faktisk kan ske (eller ikke sker :-) )[/quote']
Pede Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Har snakket med en ældre politimand på jobbet der har +20 års erfaring fra færdselspolitiet og som kørelærersagkyndig og han grinte smøret da jeg fortalte ham hvordan historien er med tunnellen. Han mener bestemt ikke at en betjent uden den mindste tvivl kan kigge kameraer, tjekke stopure, fastholde blikket på kameraerne, melde til kollegaer hvilken bil det drejer sig om. Er der blot den mindste tvivl skal denne komme bilisten til gode. I perioder med en almindelig mængde trafik kan ovenstående IKKE lade sig gøre ifølge betjenten. At det kun drejer sig om en måling over 500 meter har ingen betydning sagde han - margenen med at fratrække 3 km på hastigheden er så stor at det er rigeligt.
Lollikken Besvaret October 2, 2009 Rapporter Besvaret October 2, 2009 Jamen så er det jo bare at give fuld gas! ;) Go' Tur
Kvalm Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Jamen så er det jo bare at give fuld gas! ;) Forleden blev jeg i tunnelen overhalet af en rød svensk Passat Variant TDI 4 motion - farten var ikke under 130 km/t...... med trailer (dansk) Så er det ikke svært at forstå, at politiet ønsker overvågning af tunnelen, fartmæssigt
Rikke Rost Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Det er jo også meget forskel at gøre det med trailer.....
Basse Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Så en dansk politibil, stoppe en bil vej mod sverige (på den danske side) på broen lørdag aften. Jeg tænkte, fuck hvor må det være nederen i grunden - de er der så sjælent, og så blir man stoppet griner
Sune Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Forleden blev jeg i tunnelen overhalet af en rød svensk Passat Variant TDI 4 motion - farten var ikke under 130 km/t...... med trailer (dansk) Havde du bare lettet måsen var du ikke blevet overhalet ;-)
Kvalm Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Havde du bare lettet måsen var du ikke blevet overhalet ;-) Det er da uanset hvad helt ude i hampen at køre 130 km/t med en gammel trailer (træsider mv. og gl. gule plader) - og så gennem en tunnel uden nødspor, hvor man ikke har en chance for at undslippe en kommende ulykke, hvis traileren faldt af krogen. Det kan næppe diskuteres ret meget
Rikke Rost Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 det har du helt ret i ..... Han burde ha kørt 200 for at få det gamle lort så hurtigt ud af tunnelen som muligt......Det gas'!
Pede Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Det kan næppe diskuteres ret meget For at citere Mick Øgendahl så: "ARhhhhh....." hæhæ....du kender vist ikke folk her på foraet godt nok kan jeg udlede af ovenstående...
Kvalm Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 det har du helt ret i ..... Han burde ha kørt 200 for at få det gamle lort så hurtigt ud af tunnelen som muligt...... hæhæ....du kender vist ikke folk her på foraet godt nok kan jeg udlede af ovenstående... Du tænker på ovenstående? - Jo, jeg kender godt "holdningen", og det var en lille test
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu