Jump to content

Times up ... I'm outta here

Recommended Posts

Skrevet

Pas nu godt på jer selv og hinanden... Jeg forlader Sverige om nogle få timer og ved ikke lige hvornår jeg kommer retur Tak til alle de dejlige mennsker jeg har lært at kende herinde, I ved hvem jeg mener.... Fang mig på MSN eller Facebook :th2:

Besvaret
Pas nu godt på jer selv og hinanden... Jeg forlader Sverige om nogle få timer og ved ikke lige hvornår jeg kommer retur Tak til alle de dejlige mennsker jeg har lært at kende herinde, I ved hvem jeg mener.... Fang mig på MSN eller Facebook :th2:
God Tur, Palle Bo Hansen :) We shall meet again!
Besvaret

God Tur, og hils der over :-) Mvh A

Besvaret

Vad ska du göra? Var ska du bo? Bra pengar? (Ja, det förmodar jag). Jag har varit i Singapore 3 gånger själv, stop-over till Nya Zealand, och hold da k... vad det är varmt och fuktigt. Men det är säkert en fantastisk upplevelse.

Besvaret
Vad ska du göra? Var ska du bo? Bra pengar? (Ja, det förmodar jag). Jag har varit i Singapore 3 gånger själv, stop-over till Nya Zealand, och hold da k... vad det är varmt och fuktigt. Men det är säkert en fantastisk upplevelse.
Jeg skal arbejde for det firma jeg er ansat i idag, som team lead for ca. 10 SAP konsulenter. Derudover skal jeg arbejde en del med kunderelationer. Jeg starter med at bo her: http://www.thesail.com.sg/ Og ja... Lønnen er tilpas attraktiv.
Besvaret

Hmmm... ja, det ska du väl överleva! :) Och god mat är det också. Shit, önskar ibland att jag var 25 år yngre och på väg ut i världen igen! Mer möjligheter nu. Vilken skatt betalar du? Den i Singapore som är...?

Besvaret

Ja held og lykke derude - og pas på de søde piger, nogle af dem er faktisk MÆND!!! :D Gid det var mig der kun skulle betale 6.6% i skat - så kunne jeg sq købe nogle flere biler :D

Besvaret

God vind min gode ven! Tak for (so far) 6 hyggelige år i Skåne, og alle grillaftenerne, byturene, og ikke mindst rødvinsaftenerne ala den som vi lige nåede i fredags b88.gif...dybest er det åbne vand jeg mener, hvor hurtigt blir du gammel... l31.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...