Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der ved om Metro og DSB Last har sørget for at tage højde for at København er overrendt af ca. 15000-18000 mennesker der alle skal til og fra Bellacenter i 14 dage, midt i December? Hoteller på hele sjælland samt Malmö og Lund ved jeg er mere eller mindre fuldt booket i denne periode, så der er nok en del der skal over broen, udover de sædvandlige pendlere. Det ville ikke overraske mig det fjerneste hvis DSB Last ikke har skænket det en tanke.

Besvaret
Det ville ikke overraske mig det fjerneste hvis DSB Last ikke har skænket det en tanke.
Jeg tror at DSBlast har tænkt rigtig meget over det. Nedsat i stort udvalg med mange dyre drenge der har vurderet situationen ganske nøje. Og til sidst fundet ud af dagens service og standard er passende til at klare disse mennesker uden ekstra togsæt
Besvaret

Det bliver så ganske spas under Cop15 når togene er 3-7 min forsinkede fra Malmö og de vælger IKKE at stoppe så alle de delegerede der har overnattet i SE ikke kommer af v/ Ørestad/Bella Center. Ingen tvivl om at det fine firma der kører togene bestemt regner med at de har styr på det.

Besvaret
Det bliver så ganske spas under Cop15 når togene er 3-7 min forsinkede fra Malmö og de vælger IKKE at stoppe så alle de delegerede der har overnattet i SE ikke kommer af v/ Ørestad/Bella Center. Ingen tvivl om at det fine firma der kører togene bestemt regner med at de har styr på det.
Ja, se dét kunne da väre fornöjeligt :laugh: :th2: hahaha Jeg kan lige se det for mig! :fight: De träkker sikkert i nödbremsen, når toget flöjter forbi Örestad
Besvaret

Jeg glemte jo helt at smide trumfen... Det er jo muligt at Obama kommer og siger hej under COP15, det skal jo nok blive sjovt og pålidelige rygter siger at the governator kommer forbi.

Besvaret

Om Obama kommer eller ej var IOC mødet ren opvarmning. Der kan forventes voldsomme afspærringer omkring Bella Center samt indre by. Specielt 16.-18. dec. når stats- og regeringsledere vælter ind. Bl.a. er der middag hos Dronningen på Christiansborg den 17. om aftenen.

Besvaret

Der kommer til at köre särtog for COP15 delegerede, al anden international og regional trafik bliver aflyst indtil kl. 18.30 d. 24/12.. DsbWurst har styr på det! :rolleyes:

Besvaret

Ha ha, okay, det kunne være, man skulle blive delegeret så... eller i hvert fald akkrediteret :D Læste også noget for et stykke tid siden om, at DSB/Skånetrafiken tænkte på at indføre busser over broen samtidig med togene, altså som supplement og ikke erstatning for togene. Det ville da være et forsøg værd for at få bedre styr på trafikken.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...