briped Skrevet November 16, 2009 Rapporter Skrevet November 16, 2009 Nogen der ved om Metro og DSB Last har sørget for at tage højde for at København er overrendt af ca. 15000-18000 mennesker der alle skal til og fra Bellacenter i 14 dage, midt i December? Hoteller på hele sjælland samt Malmö og Lund ved jeg er mere eller mindre fuldt booket i denne periode, så der er nok en del der skal over broen, udover de sædvandlige pendlere. Det ville ikke overraske mig det fjerneste hvis DSB Last ikke har skænket det en tanke.
thn Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 Det ville ikke overraske mig det fjerneste hvis DSB Last ikke har skænket det en tanke. Jeg tror at DSBlast har tænkt rigtig meget over det. Nedsat i stort udvalg med mange dyre drenge der har vurderet situationen ganske nøje. Og til sidst fundet ud af dagens service og standard er passende til at klare disse mennesker uden ekstra togsæt
Lollikken Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 Og jeg som troede at min dag ikke kunne blive værre :( Tak .. mange tak! Jeg lægger gladeligt i min fremtid i DSBworsts hænder og force majure paragraffen .. =(
thn Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 DSBworsts Den var faktisk meget god :-)
Pede Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 Det bliver så ganske spas under Cop15 når togene er 3-7 min forsinkede fra Malmö og de vælger IKKE at stoppe så alle de delegerede der har overnattet i SE ikke kommer af v/ Ørestad/Bella Center. Ingen tvivl om at det fine firma der kører togene bestemt regner med at de har styr på det.
hpn Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 Det bliver så ganske spas under Cop15 når togene er 3-7 min forsinkede fra Malmö og de vælger IKKE at stoppe så alle de delegerede der har overnattet i SE ikke kommer af v/ Ørestad/Bella Center. Ingen tvivl om at det fine firma der kører togene bestemt regner med at de har styr på det. Ja, se dét kunne da väre fornöjeligt :th2: hahaha Jeg kan lige se det for mig! De träkker sikkert i nödbremsen, når toget flöjter forbi Örestad
Lollikken Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 Den var faktisk meget god :-) Jeg kan desværre ikke ta' æren for den, men vil gerne sprede den. Desuden udtalt på klingende skånsk har jeg faktisk svært ved at høre forskel på DSBfirst og DSBworst :)
briped Besvaret November 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 16, 2009 Jeg glemte jo helt at smide trumfen... Det er jo muligt at Obama kommer og siger hej under COP15, det skal jo nok blive sjovt og pålidelige rygter siger at the governator kommer forbi.
Martin_M Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 ja, kbhs politi siger jo selv, at Obamas første besøg var en generalprøve, og at COP15 er mange gange større og kommer til at påvirke trafikken meget kraftigere :(
Pede Besvaret November 16, 2009 Rapporter Besvaret November 16, 2009 Om Obama kommer eller ej var IOC mødet ren opvarmning. Der kan forventes voldsomme afspærringer omkring Bella Center samt indre by. Specielt 16.-18. dec. når stats- og regeringsledere vælter ind. Bl.a. er der middag hos Dronningen på Christiansborg den 17. om aftenen.
biz Besvaret November 17, 2009 Rapporter Besvaret November 17, 2009 Der kommer til at köre särtog for COP15 delegerede, al anden international og regional trafik bliver aflyst indtil kl. 18.30 d. 24/12.. DsbWurst har styr på det!
Jakriborg Besvaret November 17, 2009 Rapporter Besvaret November 17, 2009 Ha ha, okay, det kunne være, man skulle blive delegeret så... eller i hvert fald akkrediteret :D Læste også noget for et stykke tid siden om, at DSB/Skånetrafiken tænkte på at indføre busser over broen samtidig med togene, altså som supplement og ikke erstatning for togene. Det ville da være et forsøg værd for at få bedre styr på trafikken.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu