Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der kender til eller har erfaring med nogen pålidelige svenske flyttefirmaer?. Min kæreste og jeg er desværre lige gået fra hinanden så jeg står og skal flytte tilbage til KBH inden sålænge. Jeg har undersøgt hvad de danske flyttefirmaer skal have, nu vil jeg se om der er noget at spare.

Besvaret
Er der nogen der kender til eller har erfaring med nogen pålidelige svenske flyttefirmaer?. Min kæreste og jeg er desværre lige gået fra hinanden så jeg står og skal flytte tilbage til KBH inden sålænge. Jeg har undersøgt hvad de danske flyttefirmaer skal have' date=' nu vil jeg se om der er noget at spare.[/quote'] Surt! Det billigste jeg kan komme i tanke om er at leje en fin varevogn hos Dyt-dyt [ http://dyt-dyt.dk/ ] og få nogle venner til at give en hånd. Passer fint til flytning af en halv lejlighed :)
Besvaret

Har enormt gode erfaringer med Jonas & co. i Glostrup. Broen lader ikke til at være en handelshindring for dem. Giv Jonas et ring på 36 30 02 22 så giver han dig et rigtigt godt bud. De er søde, hurtige og effektive, og holder hvad de lover.

Besvaret
Har enormt gode erfaringer med Jonas & co. i Glostrup. Broen lader ikke til at være en handelshindring for dem. Giv Jonas et ring på 36 30 02 22 så giver han dig et rigtigt godt bud. De er søde' date=' hurtige og effektive, og holder hvad de lover.[/quote'] Kan så IKKE anbefale dem... Brugte dem for et par år siden, hvor de først kom en time senere end aftalt, og til sidst prøvede at charge mig for en mand mere end de havde været. (Jeg havde bestilt tre, de kom to men ville have betaling for tre alligevel) men er som sagt en 3-4 år siden, og jeg kan have været uheldig. Da vi flyttede herover brugte vi et firma der hedder X-trans, han kom forbi og gav mig et fast tilbud på 7000 for det hele. (110 kvm lejlighed i Taastrup) Da det vist også er et kurrer firma, kom der i omegnen af 16 mennesker til at hjælpe med at bære ned så bilerne var pakket på ½ time. Nå men han fortalte at de flyttede lige så ofte den anden vej, så de kunne være et godt bud hvis det skulle være dansk. Ellers så lød larscph´s bud også meget fornuftigt.
Besvaret
Da vi flyttede herover brugte vi et firma der hedder X-trans' date=' han kom forbi og gav mig et fast tilbud på 7000 for det hele. (110 kvm lejlighed i Taastrup) Da det vist også er et kurrer firma, kom der i omegnen af 16 mennesker til at hjælpe med at bære ned så bilerne var pakket på ½ time. Nå men han fortalte at de flyttede lige så ofte den anden vej, så de kunne være et godt bud hvis det skulle være dansk. Ellers så lød larscph´s bud også meget fornuftigt.[/quote'] Det må have været jordens dårligste forretning for dem !! 16 mand i en ½ time = mindst 1600 med div, omkostninger transport af 16 mand i dk til lejlighed mindst 1600 lastbil frem og tilbage over broen ca. 1000 læsse af i Sverige + diesel ..... = tabt penge PS: kan også anbefale jonas og co. dem brugte vi også da vi flyttede over, rimlig pris og vigtigst af alt ingen skader på hverken møbler og huse. dev var dog i 2004, så der kan være løbet meget vand i åen siden.
Besvaret
Det må have været jordens dårligste forretning for dem !! 16 mand i en ½ time = mindst 1600 med div, omkostninger transport af 16 mand i dk til lejlighed mindst 1600 lastbil frem og tilbage over broen ca. 1000 læsse af i Sverige + diesel ..... = tabt penge PS: kan også anbefale jonas og co. dem brugte vi også da vi flyttede over, rimlig pris og vigtigst af alt ingen skader på hverken møbler og huse. dev var dog i 2004, så der kan være løbet meget vand i åen siden.
Skal jeg ikke kunne sige, men går ud fra at det var dem der var ledige i området. Der kom nogen og nogen kørte løbende. De kører som sagt fragt, så der var vel en 7-9 biler på p-pladsen på et tidspunkt. De var 3 mand med i sverige, og selve flytningen tog vel ca 3 timer alt i alt. Bro og diesel kan vel trækkes fra?? Ang Jonas og co. så kan jeg som sagt jo have været uheldig

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...