Guest PeterK Skrevet January 27, 2010 Rapporter Skrevet January 27, 2010 Jeg har den förste iPhone der kom på markedet som er jailbreaket og kan ikke flytte billederne over på PC???? Min PC finder ikke iphone-drevet. Har läst at det kan väare et problem, specielt når man som mig körer 1.1.2:( Nogle kreative foreslag? Vil gerne köbe den nye, men gider ikke miste 350 unikke billeder:(
Gio Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 Nogle kreative foreslag?Overfør med Bluetooth?
Thomas Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 Overfør med Bluetooth? Kan man ikke
Gio Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 Kan man ikkeOk - man kan simpelthen ikke overføre et billede som en fil via Bluetooth på en iPhone? Så er det nok meget godt jeg ikke har haft lyst til at kaste mig i dén retning
michael k Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 haha nej og man kan heller ikke engang sende dem som mms ... men hvad med email?
Gio Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 Damn...hehe. Nå - jeg er ikke nok vidende udi iPhone til at kunne komme med yderligere input, såeh... GL med forehavendet.
Thomas Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 Overfør med Bluetooth? Damn...hehe. Nå - jeg er ikke nok vidende udi iPhone til at kunne komme med yderligere input, såeh... GL med forehavendet. Man kan sende MMS og mail
michael k Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 Man kan sende MMS og mail du kan da ikke send emms med den gamle iphone? eller er der endeligt kommet apps tl det
Rene Larsen Besvaret January 27, 2010 Rapporter Besvaret January 27, 2010 Hvis du har jailbreaket din iPhone, så har du jo også mulighed for at tilgå filsystem i din iPhone, og derved fx sende dine filer over netværket til din PC (kræver dog at man er hjemme i UNIX verden) Her er et par iPhone Apps som kunne være interessante: http://code.google.com/p/mobileterminal/wiki/Installation http://www.pure-mac.com/iphone/filetransfer.html
dabp Besvaret January 28, 2010 Rapporter Besvaret January 28, 2010 Jeg har den förste iPhone der kom på markedet som er jailbreaket og kan ikke flytte billederne over på PC???? Min PC finder ikke iphone-drevet. Har läst at det kan väare et problem, specielt når man som mig körer 1.1.2:( Nogle kreative foreslag? Vil gerne köbe den nye, men gider ikke miste 350 unikke billeder:( Så itunes registrerer ikke at du sætter telefonen til? Alternative metoder: Installer openssh fra boss via installer appen Smid din tlf på wifi Find IP adresse under wifi på telefonen Installer wincp på din computer Tilgå telefonen på dens IP adresse med root som brugernavn og alpine som password. Derefter browser du til : /private/var/mobile/Media/DCIM/100APPLE copy paste til hvilken som helst folder du vil.
briped Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 Nu er jeg ikke personlig fan af iTunes (lorteprogram), men hvorfor ikke bruge værktøjet som er lavet til formålet? :) Altså iTunes :) Eller er det kun for at få billeder over på telefonen? Jeg er som sagt ikke fan af iTunes og har kun en iPod Touch 1G
Guest PeterK Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 Løsningen bliver at maile billederne 1 efter 1 over på min gmail!!.......og der er ca 350 billeder:( Men er i det mindste glad for de kan flyttes!!
dabp Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 Hvorfor følger du ikke bare min løsning?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu