Jump to content

Problemer med overföring af Iphone billeder

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har den förste iPhone der kom på markedet som er jailbreaket og kan ikke flytte billederne over på PC???? Min PC finder ikke iphone-drevet. Har läst at det kan väare et problem, specielt når man som mig körer 1.1.2:( Nogle kreative foreslag? Vil gerne köbe den nye, men gider ikke miste 350 unikke billeder:(

Besvaret
Kan man ikke
Ok - man kan simpelthen ikke overføre et billede som en fil via Bluetooth på en iPhone? Så er det nok meget godt jeg ikke har haft lyst til at kaste mig i dén retning :rolleyes:
Besvaret
Jeg har den förste iPhone der kom på markedet som er jailbreaket og kan ikke flytte billederne over på PC???? Min PC finder ikke iphone-drevet. Har läst at det kan väare et problem, specielt når man som mig körer 1.1.2:( Nogle kreative foreslag? Vil gerne köbe den nye, men gider ikke miste 350 unikke billeder:(
Så itunes registrerer ikke at du sætter telefonen til? Alternative metoder: Installer openssh fra boss via installer appen Smid din tlf på wifi Find IP adresse under wifi på telefonen Installer wincp på din computer Tilgå telefonen på dens IP adresse med root som brugernavn og alpine som password. Derefter browser du til : /private/var/mobile/Media/DCIM/100APPLE copy paste til hvilken som helst folder du vil.
Besvaret

Nu er jeg ikke personlig fan af iTunes (lorteprogram), men hvorfor ikke bruge værktøjet som er lavet til formålet? :) Altså iTunes :) Eller er det kun for at få billeder over på telefonen? Jeg er som sagt ikke fan af iTunes og har kun en iPod Touch 1G

Besvaret

Løsningen bliver at maile billederne 1 efter 1 over på min gmail!!.......og der er ca 350 billeder:( Men er i det mindste glad for de kan flyttes!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...