Rikke Rost Skrevet March 31, 2010 Rapporter Skrevet March 31, 2010 Lang historie kort..... Fuld franskmand og en trappe.....han væltede lige ned i mig og jeg røg bare ad helvede til........ Så lige nu er jeg på hospitalet i Bourg St. Maurice...... Go' påske til jer allesammen derhjemme......
Miriam Besvaret March 31, 2010 Rapporter Besvaret March 31, 2010 Lang historie kort..... Fuld franskmand og en trappe.....han væltede lige ned i mig og jeg røg bare ad helvede til........ Så lige nu er jeg på hospitalet i Bourg St. Maurice...... Go' påske til jer allesammen derhjemme...... Av og øv og god bedring :)
michael k Besvaret March 31, 2010 Rapporter Besvaret March 31, 2010 surt Brian god bedring det er det jeg siger skiferie er bare roden til alt ondt skader pisten dig ikke skal en fuld idiot på afterski nok klare det ...
credde Besvaret April 1, 2010 Rapporter Besvaret April 1, 2010 Mega surt show, håber du trods alt nåede at få stået lidt på ski inden! God bedring!
Rikke Rost Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2010 Glemte lige at nævne det var en aprilsnar.....:D Nu vil jeg lige høvle mine 30 eftermiddagskm på og uden for pisten......
Nils Besvaret April 2, 2010 Rapporter Besvaret April 2, 2010 31-03-2010, 22:43 Plejer det ikke at være første april, man narrer april. :D
Don A Besvaret April 2, 2010 Rapporter Besvaret April 2, 2010 Glemte lige at nævne det var en aprilsnar.....:D Nu vil jeg lige høvle mine 30 eftermiddagskm på og uden for pisten...... du glemte så også bare lige at du IKKE skrev det den 1 April
Don A Besvaret April 2, 2010 Rapporter Besvaret April 2, 2010 Plejer det ikke at være første april' date=' man narrer april. :D[/quote'] det var vi enige om :D han glemte nok en evt tidsforskel :)
Rikke Rost Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2010 Jeg er altid på forkant med tingene.....:D
Markowitch Besvaret April 2, 2010 Rapporter Besvaret April 2, 2010 Jeg er altid på forkant med tingene.....:D Brian, første april var altså i går! :D
Rikke Rost Besvaret April 2, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2010 Nej nej....det er bare noget de si'r.......
Basse Besvaret April 2, 2010 Rapporter Besvaret April 2, 2010 Mente også der skulle mere end en stiv franskmand til at vælte dig, Brian hehe :D Fysikens regler omkring 2 modsat rettet kræfter etc etc rofl :D
michael k Besvaret April 2, 2010 Rapporter Besvaret April 2, 2010 Mente også der skulle mere end en stiv franskmand til at vælte dig' date=' Brian hehe :D Fysikens regler omkring 2 modsat rettet kræfter etc etc rofl :D[/quote'] hahaha ja måske en fyldt fransk bus...
Rikke Rost Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2010 HOV..........................................!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu