thn Skrevet December 18, 2010 Rapporter Skrevet December 18, 2010 Hej De sidste par gange jeg har fået lavet mine kogeplader og køleskab, har jeg benyttet mig af Electrolux service mand. Det virkede sådan set godt nok, men hold da kæft hvor bliver man flået. Nogen der kender en lille elektriker forretning hvor de kan de slags til fornuftige penge? evt. sunddebatter der kan den slags? Det er varmluften der er gået. Blæseren kører fint nok og overvarmen virker også fint nok. Jeg har forsøgt at måle bagpå, men tror ikke jeg kommer direkte på varmelegemet. På terminalerne bagpå der kommer direkte fra programvælgeren, måler jeg ca 100 ohm
Hoffensetz Besvaret January 2, 2011 Rapporter Besvaret January 2, 2011 Køb et varmelegeme til varmluften og skift det selv. Dette kræver at du er i besiddelse af en svensknøgle, en skruetrækker og ca. 10 minutters fritid.
Thomas Besvaret January 2, 2011 Rapporter Besvaret January 2, 2011 Hej De sidste par gange jeg har fået lavet mine kogeplader og køleskab, har jeg benyttet mig af Electrolux service mand. Det virkede sådan set godt nok, men hold da kæft hvor bliver man flået. Nogen der kender en lille elektriker forretning hvor de kan de slags til fornuftige penge? evt. sunddebatter der kan den slags? Det er varmluften der er gået. Blæseren kører fint nok og overvarmen virker også fint nok. Jeg har forsøgt at måle bagpå, men tror ikke jeg kommer direkte på varmelegemet. På terminalerne bagpå der kommer direkte fra programvælgeren, måler jeg ca 100 ohm "de sidste par gange"? Tror du ikke det ville være billigere at købe nyt?
thn Besvaret January 2, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret January 2, 2011 Køb et varmelegeme til varmluften og skift det selv. Dette kræver at du er i besiddelse af en svensknøgle' date=' en skruetrækker og ca. 10 minutters fritid.[/quote'] Jah, jeg har forsøgt at skille lortet ad, men det er ikke lykkedes mig at komme ind til den :-( Joh, men det er ikke samme ting hver gang. kogepladerne første gang, køleskab anden gang og nu ovnen. Men det er helt sikkert at næste gang der skal købes hvidevarer så bliver det ikke "mærkevarer" for det er da noget lort
Gio Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Men det er helt sikkert at næste gang der skal købes hvidevarer så bliver det ikke "mærkevarer" for det er da noget lortDet var da en meget mærkelig generalisering, Dennis
Kvalm Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Det var da en meget mærkelig generalisering, Dennis Enig - især ift. Zanussi (hvis "mærkevare" er et udtryk for high class quality)
larscph Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Siemens... Bosch... Miele... Det virker generelt ret godt syntes jeg :)
Gio Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Zanussi, Electrolux, AEG - priser og udseende er der bestemt forskel på - men mekanik og komponenter er de samme. Men det er jo som med biler. De dyre går også i stykker :p
larscph Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Jeg har en skrig-hammer-dyr Siemens bageovn med mikrobølger... Varmelegemet i bunden gik da den var en sjat over 2 år gammel... Det skiftede BSH uden beregning og uden bøvl... Bestemt OK service :)
Kvalm Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Zanussi, Electrolux, AEG - priser og udseende er der bestemt forskel på - men mekanik og komponenter er de samme. Men det er jo som med biler. De dyre går også i stykker :p Det er da vist en IT-gut, der udtaler sig her :D (sammenligner æbler og bananer)
thn Besvaret January 3, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret January 3, 2011 Det var da en meget mærkelig generalisering' date=' Dennis [/quote'] Ja jeg ved det godt :-) har sikkert bare fået fyldt køkkenet med mandagsprodukter. Men nu flytter jeg om 14 dage og så er det heldigvis ikke mit problem længere :-)
Gio Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Det er da vist en IT-gut, der udtaler sig her :D (sammenligner æbler og bananer)Allestednærværende Wikipedia synes også at det er sådan... *s* Zanussi has recently been rebranded as Zanussi-Electrolux in line with many other Electrolux brand names. Since that time many Zanussi appliances share common components and parts with the rest of the Electrolux range, primarily Electrolux, Tricity Bendix and AEG although it is worth noting that the “John Lewis” branded machines sold by the John Lewis Partnership in the UK are effectively rebranded Zanussi appliances.http://en.wikipedia.org/wiki/Zanussi
Kvalm Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Allestednærværende Wikipedia synes også at det er sådan... *s* http://en.wikipedia.org/wiki/Zanussi Jow jow, men der er jo himmelvid forskel på de 2 forretningsområder "biler" og "hårde hvidevarer". I sidstnævnte kategori er fordellen ved Miele og BSH (Bosch, Siemens og Gaggenau), at de har en velfungerende serviceorganisation af bl.a. egne servicemontører, ligesom de 2 brands ofte yder den ekstra service at gi' kulance ud over garantiperioden...
Gio Besvaret January 3, 2011 Rapporter Besvaret January 3, 2011 Jow jow, men der er jo himmelvid forskel på de 2 forretningsområder "biler" og "hårde hvidevarer". I sidstnævnte kategori er fordellen ved Miele og BSH (Bosch, Siemens og Gaggenau), at de har en velfungerende serviceorganisation af bl.a. egne servicemontører, ligesom de 2 brands ofte yder den ekstra service at gi' kulance ud over garantiperioden...Nå ja - på dén måde. Jeg troede du var ude efter mit komponent-udsagn på Zanussi-bla-bla. Burde have gættet at 'dyre biler' var blevet til noget med Gaggenau ;)
Kvalm Besvaret January 15, 2011 Rapporter Besvaret January 15, 2011 Zanussi, Electrolux, AEG - priser og udseende er der bestemt forskel på - men mekanik og komponenter er de samme Tilsyneladende gir komponentsammensætningen forskellige resultater http://forbrukerportalen.no/Tester/2010/test_av_oppvaskmaskiner_med_miljoprogram
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu