sup3rior Besvaret May 20, 2011 Rapporter Besvaret May 20, 2011 Det kunne være lidt spændende' date=' om Arbejdstilsynet er enige i dén betragtning...[/quote'] Det tror jeg de er... Har luret at de har sat en eller anden anordning fast i døren som minder om et rækværk, så tror snupper-bent skal udi en del akrobatiske kunstner før han falder ud på kørebanen...
Rikke Rost Besvaret May 20, 2011 Rapporter Besvaret May 20, 2011 Hvad med de ting de har? Er de også sikret eller kan de vælte ud foran bilerne?
elbilen Besvaret May 20, 2011 Rapporter Besvaret May 20, 2011 Mig bekendt skal en branddør holdes lukkes. I tilfælde af brand vil der med åbne brandøre tilføres mere syre og varmen vil stige slutligt vil varmen være så høj, så sort røg antænder sig selv. Det er muligt man gerne vil knalde BMW-Bo med 175 km/t, men at holde en brandøre åben virker mærkligt - du bringer ALLE andre billister i en eget kedelig sittuation, tænk hvis det er i myldretiden ulykken sker, så kan jeg godt forestille mig en brand sprede sig ned til midten af røret. kommer branden så langt, så undre jeg hvor lang tid man har inden konstruktionens bærende dele giver op.
sup3rior Besvaret May 20, 2011 Rapporter Besvaret May 20, 2011 Hvad med de ting de har? Er de også sikret eller kan de vælte ud foran bilerne? Det er ikke lykkedes mig at se om laseren også sidder fastmonteret på det stativ, jeg holder trods alt stadig øjnene på vejen når jeg kører :D Men hvis jeg har passagerer med i bilen næste gang må jeg lige få dem til at lure...
Lollikken Besvaret May 20, 2011 Rapporter Besvaret May 20, 2011 Hvad med de ting de har? Er de også sikret eller kan de vælte ud foran bilerne? Måske burde fælge svejses fast til bilen ... de bliver jo kun holdt fast af 4-5 bolte og kan jo falde af og forårsage en ulykke... Desuden som blev nævnt tidligere så har der jo 'kun' været 20 ulykker, og hvor mange gange har der ikke stået folk i vejkanten, været vejarbejde, skiftning af lys (stakkels ål) eller undsætning af svaner ..... Det taget i betragtning, så jeg tror vi nok skal overleve et politistativ ;-)
Pede Besvaret May 20, 2011 Rapporter Besvaret May 20, 2011 Mig bekendt skal en branddør holdes lukkes. I tilfælde af brand vil der med åbne brandøre tilføres mere syre og varmen vil stige slutligt vil varmen være så høj, så sort røg antænder sig selv. Det er muligt man gerne vil knalde BMW-Bo med 175 km/t, men at holde en brandøre åben virker mærkligt - du bringer ALLE andre billister i en eget kedelig sittuation, tænk hvis det er i myldretiden ulykken sker, så kan jeg godt forestille mig en brand sprede sig ned til midten af røret. kommer branden så langt, så undre jeg hvor lang tid man har inden konstruktionens bærende dele giver op. Everybody Panic !!! (citat: Will Ferrel - Semi-Pro)
Lollikken Besvaret May 20, 2011 Rapporter Besvaret May 20, 2011 Everybody Panic !!! (citat: Will Ferrel - Semi-Pro) "Don't Panic" - Hitchhiker's guide to the universe (skrevet med en beroligende font)
elbilen Besvaret May 21, 2011 Rapporter Besvaret May 21, 2011 hehe ok, det lød måske lidt panikagtigt, men paradokset står stadig stærkt for på broen argumentere man jo nettop med begrebet sikkerhed!
splint Besvaret May 22, 2011 Rapporter Besvaret May 22, 2011 Ved passage af en sådan kontrol er det tilladt at anvende sin sprinkler. Huska at vaske både forrude samt lygter! :D:D På visse køretøjer er det muligt at justere bagrudems sprinklerdyse til at pege til venstre for bilen! :laugh:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu