Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har ikke bemærket nogen problemer med DRs kanaler, men TV2 synes jeg er dårligere nu hvor den er på Boxers MUX. Sikkert fordi de presser de enkelte MUX mere med flere kanaler af gangen.

Besvaret

DR1 er helt tosset med sync, enig. Tjekkede andre kanaler her til aften - og der var ikke samme problem. Så dog kun en time, da jeg var hos svigermekanikken...og de så jo Dronningen's kendis-rave fra Koncertsalen. @ Tapatalk

Besvaret
Tager omså signal ind via antenne på taget lige uden for Trelleborg her er ingen problemer kan det være boksen som driller hvilken model har du ?
Det er den indbyggede i mit Samsung TV.... Har ingen problemer med andre kanaler end DR?!
Besvaret
Ikke så meget TV2 - men efter omlægningen til MPEG4 i DK er det helt skævt med lipsync på DR1 her. Jeg har lige forsøgt at genscanne kanaler uden at det gjorde en forskel. De svenske kanaler har ikke problemet. Er det OK hos jer andre som tager DR med alm luft-antenne??
Oplevede jeg i morges.
Besvaret
Pyha.....så er jeg mere glad nu!!
TV 2 Sport er Viasat - og de sætter priserne på de eftertragtede fodbold-ting, da det er dem der har rettighederne. Deraf en signifikant pris-forskel.
Besvaret
Ikke så meget TV2 - men efter omlægningen til MPEG4 i DK er det helt skævt med lipsync på DR1 her. Jeg har lige forsøgt at genscanne kanaler uden at det gjorde en forskel. De svenske kanaler har ikke problemet. Er det OK hos jer andre som tager DR med alm luft-antenne??
Vi har vanlig luftantenn, TV som tar MPG4, bor i Danmark, inga boxar alls och i weekenden fungerade DR1 utmärkt när jag satt och tittade på drottningen. har inte sett TV idag (måndag).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...