CAC Skrevet October 16, 2013 Rapporter Skrevet October 16, 2013 Vi skal flytte om en lille måneds tid og søger derfor anbefalinger om flyttefirmaer. De behøver ikke være de billigste, men det skal være nogen der har styr på tingene. De andre tråde om emnet er et par år gamle derfor starter jeg en ny På forhånd tak
Gio Besvaret October 16, 2013 Rapporter Besvaret October 16, 2013 Har brugt Jonas & Co to gange. Det er dog fem år siden sidste gang. Der var styr på det hele, og gode flyttekasser til låns samt indpakningspapir. @ Tapatalk
Okroner Besvaret October 16, 2013 Rapporter Besvaret October 16, 2013 Hej CAC Vi brugte Tolvans Flytt. Vi fik flytningen billigere end tilbudt! Vi var meget tilfredse! www.tolvansflytt.se Der kom 2 flyttevogne og 3 mand. Og det gik tjept.
CAC Besvaret October 16, 2013 Forfatter Rapporter Besvaret October 16, 2013 takker for alle, jeg hælder dog mest til at vælge et dansk firma, så på kom glad med flere anbefalinger
larscph Besvaret October 16, 2013 Rapporter Besvaret October 16, 2013 Hvorfor skal det være dansk? Prøv minitrans - de var gode og rimelige i pris da jeg flyttede til Sverige. Det er så snart 10 år siden dog :-)
Rene Larsen Besvaret October 16, 2013 Rapporter Besvaret October 16, 2013 Vestegnens Lokale Flytteforretning
stukach Besvaret May 20, 2019 Rapporter Besvaret May 20, 2019 De andre tråde om emnet er et par år gamle derfor starter jeg en ny På forhånd tak alt om emnet er for gamle men jeg landede her da jeg søgt anbefalding om en flyttefirma for par måned siden nu vil jeg anbefalde Flyttefirma Nu det er en flytteportal og de er regtig gode til at find den bedste flyttefirma i forhold til pris og kvalitet.
larsk Besvaret May 21, 2019 Rapporter Besvaret May 21, 2019 17 timer siden, stukach skrev: De andre tråde om emnet er et par år gamle derfor starter jeg en ny På forhånd tak alt om emnet er for gamle men jeg landede her da jeg søgt anbefalding om en flyttefirma for par måned siden nu vil jeg anbefalde <link> det er en flytteportal og de er regtig gode til at find den bedste flyttefirma i forhold til pris og kvalitet. Kun 2 indlæg - og begge med link til det samme. Rigtigt kedelig SEO og desuden pinligt irrelevant på denne site. Håber admin sletter den ?
stukach Besvaret May 21, 2019 Rapporter Besvaret May 21, 2019 5 timer siden, larsk skrev: Kun 2 indlæg - og begge med link til det samme. Rigtigt kedelig SEO og desuden pinligt irrelevant på denne site. Håber admin sletter den ? pinligt irrelevant på denne site ? du skal læse engang hvad tråden handler om ! jeg fandt den på google da jeg søgt efter anbefalding om flyttefirma længe siden men der var ikke noget nyt here .. men jeg forstå godt at du skriver det du følger dig som en fast inventar her på siden ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu