Søren Sørensen Skrevet May 6, 2014 Rapporter Skrevet May 6, 2014 Hej Folkens, Hvor vil i anbefale at man købe hvidevarer? DK eller Sverige.
jolin Besvaret May 6, 2014 Rapporter Besvaret May 6, 2014 Nu er det et par år siden jeg købte hvidevarer sidst, men dengang var ALT billigere i DK. Og vi snakker flere tusinde kr billigere end hvad du kunne få det til i Sverige. Så det kunne godt svare sig at køre over broen med trailer hvis det var det der skulle til.
Jakriborg Besvaret May 6, 2014 Rapporter Besvaret May 6, 2014 Tjek www.pricerunner.dk og www.pricerunner.se – I Sverige findes også www.prisjakt.nu
Carsten H Besvaret October 5, 2014 Rapporter Besvaret October 5, 2014 da jeg renoverede køkken blev køl og frys købt i danmark hos www.lavprishvidevarer.dk Der var en del at spare ifh. sverige
credde Besvaret October 6, 2014 Rapporter Besvaret October 6, 2014 Bare vær opmærksom på, at hvis man bestiller i Danmark så har jeg endnu ikke fundet en butik som kan/vil/må levere til Sverige, så man skal selv afhente eller arrangere anden transport - men sparer man mange tusinde kroner kan det være værd alligevel. Kigger nemlig selv på hvidevarer til mit det hus, jeg snart overtager.
larscph Besvaret October 6, 2014 Rapporter Besvaret October 6, 2014 Bare vær opmærksom på' date=' at hvis man bestiller i Danmark så har jeg endnu ikke fundet en butik som kan/vil/må levere til Sverige, så man skal selv afhente eller arrangere anden transport - men sparer man mange tusinde kroner kan det være værd alligevel. Kigger nemlig selv på hvidevarer til mit det hus, jeg snart overtager.[/quote'] Nemlig - en trailer er ikke særlig dyr at leje - og "kun" halvdyr at køre over broen :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu