Jump to content

thomas_lund

Members
  • Antal indlæg

    712
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af thomas_lund

  1. Øhhhh - din danske løn på den svenske selvangivelse? Det er rigtigt at du kan fratrække dine danske renteudgifter. Men din danske løn hører ikke hjemme på den svenske del. /Thomas
  2. Øv - er på noget ferie ting der :-( Ville ellers gerne have været med og for en gang skyld have sovet inden, så jeg kan være med hele vejen..... Vi må se at planlægge Ø-LAN Juli med det samme :-D
  3. De snakkede om, at det ville komme på et eller andet tidspunkt. Men de vil fandme have betaling for den slags service (har jeg læst - lad se om det effektueres) /T
  4. Glimrende dag og aften - surt jeg ikke kunne holde til det også blev nat :-D Næste gang skal jeg nok sørge for at få mere end 3.5 timers søvn dagen inden!! Hehehe Og mange gange tak til Dennis som igen igen viste sine fantastiske kokkekunster
  5. HVAD!!! Hvem fanden skal så lave min kyllinge bolle? Næste gang der er første april, så vil jeg satme også vinde billetter til den slags koncerter! ØV ;-) /T
  6. Dukker op ved 14-15 tiden. Mine børn skal spille skole skak mesterskaber i Lund om formiddagen. Så hvis i gad holde en plads åben somewhere på et bord, så er jeg tændt og klar! :-D /T
  7. Glimrende dag i dag - takker for selskabet og god lille video der :-D Din udstødningen lød ganske glimrende - og duftede dejlig af benzin. Hahaha. Dåserne gav god lyd når du gassede og var "stille og rolig" når du kørte normalt. Jeg syntes den var fed! Kunne være skægt med en tur ned gennem tunellen /T
  8. Glæder mig! Må lige se at få øvet lidt SC2 inden lørdag - men sidder lige midt i launch af vores næste spil (www.tacticalsoldier.com) så der er lidt travlt. Hvad har vi ellers tænkt at skulle spille? CoD4 MW? L4D2? TF2?
  9. Min forsikring siger meget meget klart, at den kun må køres af mig eller konen.
  10. Der står en gut og måler lige omkring kalkgraven på motorvejen, og så hiver de folk ind ved betalingsanlægget.
  11. Takker begge! Vil gerne høre mere om den CD! Er halvvejs igennem "Teach Yourself To Meditate" af Eric Harrison. Ikke særlig tyk - tæt på ikke-religiøs. Ikke så guidende, men syntes helt ok. Så kan jeg øve mig lidt hjemme med bog+CD - og så kaste mig over et kursus hos Henning Daverne. /Thomas
  12. Yeah - har købt en begynder bog og det ser jo "nemt nok" ud :-D Men tror man kan få meget mere ud af det, hvis der var en kyndig til at guide en igennem starten. Lidt som at lære at cykle med/uden støttehjul :-D /T
  13. Jeg vil rigtig gerne lære at meditere for at kunne slappe mere af og komme af med stress og lign. Men jeg gider ikke den religiøse / spirituelle del som typiske kobles sammen med det. Jeg vil lære teknikken og ikke stinke af røgelsespinde og høre om en-eller-anden gud eller guru. Nogen som kender et sådanne sted eller nogen som praktiserer det, og som kunne lære mig nogle af teknikkerne? (Google gav mig kun et par steder hvor de enten er hardcore buddhister eller en i Höllviken som laver krystal healing og sådanne noget fis) Mvh Thomas
  14. I øvrigt gælder det for syn, at man ikke er underlagt vinterdæk/sommerdæk kravet. Har lige selv været til syn på sommerdæk for et par uger siden, og det de checker er om du har 3+mm - intet andet. Problemet kan selvfølgelig så være at få bilen ned i synshallen om der ligger 1 meter sne :-D /Thomas
  15. Kender ikke til noget mht pris - men her i forbindelse med alle 3's problemer på nettet fik jeg et gratis simkort hos dem - og det tog ca. den tid der gik fra at gå ind i butikken i Fields og til jeg kørte fra Fields. Kortet skulle lige aktiveres. Da var det gratis
  16. iPhone 4 har KUN micro - intet andet. Og de der adaptere skal man passe lidt på. Har læst og set flere rapportere om ødelagte telefoner når kortet hopper lidt ud af adaptoren når man tager den ud (sker ikke så tit, men anyways). Meget billigere bare at gå ned til sit teleselskab og få et nyt sim kort hvis man skulle skifte telefon /T
  17. Også 3 her til langt billigere penge end det Telia skal have. Har haft 3 siden vi flyttede over for 6 år siden - intet nyt under solen der. Men fantastisk reklame Telia fik sig - må man sige.
  18. mickiii - de 2 eneste spil du lige behøver er nok StarCraft 2 og Left 4 Dead 2. Begge findes til Mac'en og fungerer glimrende sammen med Windows deltagerne. Så længe du lige har spillet en lille smule af begge, så kan du sagtens være med. Nogen skal jo tabe :-DDDDD /me ducks
  19. Yeah - vi kom sgu endda igennem "Fyld benzin på bilen i the mall" banen. Det var kanon. Jeg er også med på lidt afbræk. Har fået hentet COD4 ned til Mac og er ved at være ok til det også. Skal lige øve lidt SC2 igen. Så er jeg klar :-D Mht mad: Jeg er med på hvilken mad som helst bare der ikke er brækcoli i :-)
  20. Har været i Kall og kørt med Porsche på deres winter tour. Det far heeeeeelt vildt fedt. Kan klart anbefales.
  21. Stemmer også klart på LÆKRE BØFFER.... :-D
  22. Alt efter hvor stor den er, så kan den gemmes i f.eks. brilleeuti eller anden indpakning :-)
  23. Undskyld min naivitet - men hvad betyder FS?
  24. Jeg har samme problem - skraber når man kører ind/ud. Min genbo - en svensker - spurgte hvorfor jeg ikke bare ringede til vägvåarket og fik dem til at lave en bedre overgang. Så måske er det så nemt her i Sverige, at de faktisk gør sådan noget hvis man ringer til dem.
×
×
  • Tilføj...