Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Man skal altså drikke seriøst meget cola (eller ha' meget lav indtægt) hvis prisen på cola kan vælte ens budget. Jeg køber engang imellem, når jeg lejer videofilm. 2x2 liter for 25 SEK.... så gider jeg lede efter billigere cola. Man bruger jo mere i benzin end man sparer på cola'en

• Svar 122
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Skal man læse ud af denne tråd at industrigatan 15 er lukket.? Hvis ja: Er der så et andet sted man kan købe til ca. samme priser. Hvis nej: Har industrigatan 15 Red Bull til en fornuftig pris?? En anden ting. Er der nogle der kender et sted hvor man kan købe Red Bull til under 7.-??

Besvaret

hmm.. det syntes jeg slet ikke lyder billigt. det har heller ikke lykkes mig at finde billige red bulls i malmö, dog opdagede jeg at Frugt-huset på Lindängen har andre billige energi drinks. "magic man" "bullit" "energizer" (nu er jeg ikke helt sikker på stavemåden, på de der drikke) men de koster ihvertfald 5. sekk pr. stk. dåserne er en anelse mindre end redbulls.. (så det er muligt at der også kun er halvt så meget i som i redbulls og så matcher prisen jo), ser man på energi procenten er den ca. det samme. Dog er der B-vitamin i red bulls, det er der så ikke i de her..

Besvaret

Altså... hvis i virkelig vil ha' nogle engeri drinks, så glem alt om redbull ect. Gå i thai forretningerne og køb M-150. De er i små flasker der minder om medicin flasker. Aner ikke hvad prisen er (sikkert mindre end redbull) men... nu skal det hele vel ikke gå op i pris ?

Besvaret

kopi redbull koster 3,90 i willy:s + 50 øre i pant De smager næsten som den ægte vare og har alle vitaminer/kemikalier. Til Palle: Jeg skal bruge 10-15 kasser dåsecola til at have stående på arbejdet, derfor jeg helst vil købe kasser til 65-75 sek inkl. det hele.

Guest michaelbo
Besvaret

Hvor kan man købe billig Whiskey ? Den billigste drikkelige whiskey hos "systemet" koster 390 sek og det er lidt dyrt synes jeg. Er der nogen steder man kan få det lidt billigere , måske hvis man køber en kasse, eller hvis det er "Orange". Mit budget kan jo godt vælte med de priser...wink.gif

Besvaret

Michaelbo: hvis det er så vigtigt for dig ikke at betale for din gode whiskey.. eller betale så meget som du synes det er.. så kan jeg foreslå at tage en tur til Tyskland.. der er i hvert fald billig sprut.. men hey.. hvem flytter til Sverige for at lede efter billig sprut ;-)

Besvaret

Det eneste sted jeg har fundet med billige sodavand hedder Lucu food og ligger på samme gade som willys, altså den store vej som kører tværs igennem kvarteret. Det ligger meget tæt på Willys på et hjørne med frugt ude på parkeringspladsen.Der koster Coca cola 79 Sek. pr kasse og 69 Sek for pepsi /up og des lige. Der har de også Red bull og mener de er lidt billigere end Willys. Sig lige hvis i finder et billigere sted!!!

Besvaret

Hej! Jeg køber sodavand hos kiosken ved Ekohallen (i Fosieby) for SEK 55:- pr. kasse med 24. Det er normalt Pepsi & Co - men det hænder der også er Coca-Cola osv. Mvh Martin

• 2 weeks later...
Besvaret

Industrigatan er ikke lukket. Coca Cola kostede for 3 uger siden 65 kr og i sidste uge 70 kr. Det svinger afhængig af hvor han får sine varer fra. Men det er rigtigt at hans priser på vand er steget i den senere tid. Og så er der en hel del andre varer som er billige. 2 liters Coca koster fx. 10,50 kr. Køber dem i pakker med 6 af gangen. Red bull kostede sidst han havde dem omkring 190 kr. for 24 stk.

• 5 weeks later...
  • 4 months later...
Besvaret

Var forbi industrigatan her i dag, og den så ud til at leve i bedste velgående :-) Købte Faxe Kondi til 65 SEK for en ramme og Pepsi Max til 48 SEK for en ramme. mvh, Christian

Besvaret

Hej Michael, Det hedder Hannoda KB og ligger inde bagved. Når du kommer efter Hydro tanken og drejer ned ad Industrigatan så ligger det lige efter det lyserøde hus. Der er en port, hvor man kører ned. mvh, Christian

Guest ThomasO
Besvaret

Prøv Netto i Östraförstadsgatan. 60-75 SEK for sodavand, de har Cola og Sprite.

• 2 months later...
Besvaret

Nogen der ved hvad der er sket med diverse lagre ved Industrigatan ? Jeg har været der to gange nu hvor alt var lukket slukket og rydtet. Razzia ? Men jeg troede faktisk det var lovlig handel (altså i Sverige - ved godt at de danske varevogne ikke betaler det de skal)

Besvaret

Jeg har kun været der om lørdagen (2 gange), så jeg ved ikke lige. Det lyder godt nok trist, men det vil da være underligt, hvis der var razzia nu efter de har ligget samme sted i over 2 år.

Besvaret

Ned ved den lyserød ejendom inden krydset. Har været der flere gangen inden 9 hvor de først er kommet senere. Har ikke lige gemt mine kvitteringer, hvor firmanavnet står. Gætter på det er samme sted

Guest Trinity
Besvaret

Nogen der har set steder hvor der forhandles Mountain Dew? Kam bare ikke finde dem nogensteder :(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...