Jump to content

Bostream SCREAM

Recommended Posts

Besvaret

Jeg er altid frisk på et lille net party :o) og måske kan jeg ovenikøbet hive min kæreste med, og ja jeg vil gerne stå ved det : Jeg er en nørd :o) (en af de sjældne i hunkøns form)

• Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Guest thygesen
Besvaret

Vi er tre gutter der helt sikkert også er klar på at være med til noget LAN.. måske det kunne være hjemme hos os.. vi har i hvert fald 10mbit, men det kunne også være andre steder.. men vi er friske ca.. midt i august

Besvaret

Jubii, så kom jeg også med på vognen. Hvis alt går godt skulle jeg være på nettet med Scream om mindre end 3 uger. Og jeg kan næsten ikke vente. Det kunne sørme være rart om telestationen tilfældigvis lå i min kælder.. Til Julie: Glad for at høre, at der eksisterer andre nørder af, som du selv udtrykker det, hunkønsform.

Besvaret

*wow*...hele TO "hunkøns-nørder"! Jeg er overvældet...og glad! Men lad os klart få stablet noget på benene. M.h.t. plads, så er jeg (desværre) nok ikke selv det mest oplagte emne. Man kunne selvfølgelig lave det i vores fællesrum/festlokale....men det er ikke færdigt endnu! sad.gif (Så kunne man jo "bare" installere et trådløst netværk midlertidigt, og knalde den i uploaden på en switch. Så BEHØVER folk jo ikke have wireless for at være med på vognen...men bare en idé) Er der nogen der ellers har forslag til hvor det kunne være!?...udover Thygesen. (Thygesen...hvad kan du diske op med af faciliteter?) happy.gif

Guest thygesen
Besvaret

Vi er tre gutter i en 5 værelses lejlighed.. vi har et spisebord til otte mennesker, dvs. måske 4-6 computere, et stuebord, et køkkenbord til 6 mennesker ca. 4 computere og et par andre borde rundt omkring.. sammnenlagt kan vi vel presse ca. 12 computere ud over vores egen ind.. MED LIDT GOD VIJLE ALTSÅ.. :-)

Besvaret

Swoop: Det kunne se sådan ud. Et LAN kræver jo ikke den store tilrettelæggelse. Værten skal jo bare sørge for at der er borde og stole...resten slæber man jo selv med. Det være sig, udover sin maskine selvfølgelig, netværkskabler, smøger, cola og andre essentielle nødvendigheder. Maden klarer vi hos den "lokale" går jeg ud fra!? Thygesen: Hvordan med switch? Har i huller nok, eller skal vi have en ekstra med? Men ellers...ja, slutningen af August eller starten af september lyder fino. Vejret skal jo heller ikke være for godt/varmt. Så er det dælme ikke sjovt at sidde indenfor blandt 16 strømslugere/varmeapparater.

Guest thygesen
Besvaret

Vi har desværre kun en switch med 8 huller og vi bruger selv de 4 hvoraf det ene er uplink.. så vi skal nok have en switch eller to mere med.. og vi skal nok regne med at have et møg langt netværkskabel til at sætte dem sammen.. det skal være ca. 15-20m for at kunne nå ned i stuen..

Besvaret

Det klarer vi nok. Jeg har da en D-Link med 8 (7 plus uplink) huller. M.h.t. kablet, så kunne det blive lidt værre. Men hvis jeg "kender" visse folk herinde ret, så er der garanteret nogen der kan hjælpe!? ;)

Guest thomas
Besvaret

Gio / Swoop: Har i fået svar på måling af afstand til telestationen? Det er vedr. mulig ydelse på evt. Scream?

Besvaret

Så kom svaret fra Bostream: 1900 m Så hyper-sparke-røv-bredbånd får jeg ikke. Men jeg vil egentlig også bare blive glad for en 8/1mbps....forudsat den er stabil og kan levere varen. Men det kan kun tiden vise.

Besvaret

Gio: Det var nu mest (ikke fordi jeg ville sige nej til at kop kaffe *GG*), fordi saa kunne jeg regne min egen afstand ud ... men sikke noget pis, jeg bor ogsaa ved Nobeltorget.

Besvaret

Swoop: Well...tja...så ringer fornuftens små klokker jo desværre! :-/ Men hvis nu det viser sig at du kun har 500m til centralen, så ringer JEG til Telia med det vuns! hehe Og kaffen kan vi jo altid finde ud af. Der er jo ikke længere end man kan gå! *g* Men...jeg smider dig lige en mail senere. Hvis vi får banket vores ÖresundsLAN2003 på benene, så er der nok en del praktiske ting vi skal snakke om.

Besvaret

Gio: Nu vil jeg jo bestemt ikke brokke mig over en afstand på 500m, men det vil nok være en smule usandsynligt, så pokkers langt bor vi trods alt ikke fra hinanden. Generelt er jeg altid nemt at lokke til en kop kaffe *G* og vi finder sikkert ud af forberedelsen af ÖresundsLAN2003 :-)

Guest goggeloj
Besvaret

Kampen Lan vs. Kaffe -> Tror vist nok, at vinderen bliver en kaffe arrangement oder was? Kaffe har lige knockout LAN med flere båndbredder ;-). Hvis der skulle være nogle probs. med at stable noget op, så kan jeg godt lægge noget til! Alt er regget til med diverse dåser inde i stuen, køkken, soveværelset. Og hvis 6-7 dåser er for lidt, så skal vi bare have en switch! Og JAAA - Der er KAFFE og...til de mindre kaffetørstige er der også sort guld! Andre idéer? Bor på Brogatan v/Lugnet

• 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...