Persson Besvaret October 22, 2003 Rapporter Besvaret October 22, 2003 Yup, men jeg vil ikke kalde det for en side med stor aktivitet på *gg*
Guest jesper Besvaret October 22, 2003 Rapporter Besvaret October 22, 2003 Swoop: Ja...så det godt. Hvad vi så end liiige skal bruge det til.
swoop Besvaret October 23, 2003 Rapporter Besvaret October 23, 2003 Gio: Fx gå i fuldstændig trance når de er gået igang med at behandle ens ordre :-) Hos mig står der stadig (og har gjort længe): Din order är mottagen men har ännu ej hunnit behandlas.
Guest jesper Besvaret October 23, 2003 Rapporter Besvaret October 23, 2003 Swoop: Den opdaterer de nok først når vi har fået leveret varen...høhø Men er da spændt. Det lader jo til at være "lige oppe over"
swoop Besvaret October 23, 2003 Rapporter Besvaret October 23, 2003 Ja sq ... sidder næsten og hopper af ren spænding ;-)
swoop Besvaret November 6, 2003 Rapporter Besvaret November 6, 2003 For nogen tid siden skrev jeg til Bostream omkring at jeg minus har hørt fra angående min opgradering til SCREAM. Svaret fra Bostream er som følgende: "Hej! De första kunderna är installerade i station vecka 45 men har du inget hört får du avvakta till nästa omgång av utbyggnad som sker vecka 46 till 50. De är många som beställt tjänsten och första omgången är fullbelagd" I følge første oplysninger skulle jeg allerede være over på SCREAM omkring uge 32-34, men har været rykket adskillige gange. Og nu altså til engang mellem uge 46-50. Man hører minus fra Bostream siden tilmeldning, hverken med (realistisk) levering, om hvordan leveringen vil foregå osv. Hva fanden er det for et firma .. det virker til at de har minus styr på sagerne. Nogen som ved, hvornår man kan få static IP'er hos BBB? Så vil jeg sq overveje dem istedet for dette amatør firma.
Guest jesper Besvaret November 6, 2003 Rapporter Besvaret November 6, 2003 Hey Allan... Har du tjekket din status for nylig? Min siger: quote: Din närmsta station är MALMÖ/SPARVEN. Utrustning för scream har installerats i din station. På grund av förseningarna och för att påskynda leveranserna så mycket som möjligt installeras väntande kunder i flera omgångar. Du kommer under vecka 45 att få e-post med uppdaterad leveransinformation.
swoop Besvaret November 6, 2003 Rapporter Besvaret November 6, 2003 Hi Gio, Der står præcis det samme hos mig.... I den mail jeg har fået fra dem (og som jeg postede her) står der, at hvis man ikke har hørt fra dem på nuværende tidspunkt, kommer man ikke med i denne omgang (altså uge 45). Det vil sige, at man skulle opgraderes mellem uge 46 og 50..... Jeg synes fandme det er ringe service ...
Guest jesper Besvaret November 7, 2003 Rapporter Besvaret November 7, 2003 Det var vist mig der var træt, da jeg postede *g* Mit nye arbejde under mig ikke meget mere en tre timers fritid hver aften lige p.t. Så jeg var vist lidt hurtig. Nå...men vi må jo se hvornår der rent faktisk sker noget. Og jeg syntes godt de kunne sende ydstyret ud inden de opgraderer folk. Jeg har forstået at de 1. Piller folk af - 2. opgraderer deres linie - 3. Sender papkassen med nyt udstyr. Hvis centralen allerede ér opgraderet, så burde det jo bare være et spørgsmål om nogle timers nedetid for kunden, hvis de har udstyret liggende parat. Men nu må vi jo se.... Flere dage (eller en hel uge) uden Internet ville være ret surt
swoop Besvaret November 7, 2003 Rapporter Besvaret November 7, 2003 Hehe .. godt vejr igen Gio *SS* Jeg har lige sendt Bostream en mail om dit forslag - altså udstyr snedes før linien opgraderes. Måske du skulle gøre det samme? ;-) Jeg har stadig skidte drømme om mit skift fra Telia til netop Bostream. Fuck der gik lang tid - flere måneder uden net *GYYYYS* Btw, jeg har fået mail fra BBB. De har ingen aktuelle planer om at tilbyde (evt for en pris) faste IP'ere til private ... nederen.
Guest jesper Besvaret November 7, 2003 Rapporter Besvaret November 7, 2003 Hvis du mailer mig ordlyden fra din mail til Bostream, så mailer jeg gerne det samme til dem. Så kan det være de begynder at se det ville være smart! *s*
Guest kasper Besvaret November 10, 2003 Rapporter Besvaret November 10, 2003 Faldt lige over et link, der viser alle telecentraler i Sverige. (ret vigtigt når man søger bolig ;o) ) http://stationfinder.han.telia.se/telia/start.asp
Gio Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 GULD, Kasper... Den skal jeg huske, hvis jeg pludselig finder på at rykke teltpælene op til fordel for noget andet. (Bestemt ingen planer p.t.....men rart at have i baghovedet)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu