Jump to content

Recommended Posts

• Svar 220
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg var selv med i en CS-Clan i "gamle dage" Havde sgu nogle sjove weekender. Det drejede sig bare om at have det sjovt med venner og en masse øl... :th2:............... Ikke noget seriøst ævle bævle...

Besvaret
Summa summarum: SCII bliver ikke noget jeg kommer til at spilde min tid på, kan jeg høre ;) Sidste LAN jeg var til, hev vi CS frem igen, og fandt nogle af de små hurtige bruger-kreerede baner. Og det var dælme et hit! Ikke megen ventetid, hvis man bliver gøbbet ned i løbet af fem sekunder, og generelt bare knald på. Man skal dog stadig kunne placere et nogenlunde aim på knoppen af folk, da det nu engang er der kuglerne gør mest skade. Og når en bane så blev lidt for gennemspillet, så blev der pillet ved gravity - og så holdt banen lige 30 min mere :th2: Min ydmyge mening omkring LAN-arrangementer, af hvilke jeg har været til en hel del af igennem årene, ér at man skal passe på at blive for avanceret. Medmindre alle er WoW'sers, Crafters e.l., så kan det være svært for nye spillere at synes det er sjovt, eftersom der er en stejl indlæringskurve (hvis de overhovedet har spillet - og en account). Så idéerne med BF, COD og UT er nok dem der borger for mest underholdning, umiddelbart. Ellers ender det bare med at tre-fire stykker sidder og spiller Zynga-poker online...og går tidligt hjem. :sad:25¢...done!
Men igen tilgodeser det jo så dem der er gode til FPS/TPS ;)
Besvaret

Tror du......;) I det mindste har jeg rigtige venner i den virkelige verden Jesper......Noget du burde overveje at prøve..... Verden er så smuk, når man ikke kun ser den igennem sunddebatten. Naturen bærer heller ikke nag.... Noget du også kunne lære lidt af. Men nørd i bare videre...... :D

Ja...så kender vi dig igen.
Besvaret
Ja klart.....gå ud og mød virkelige mennesker i den virkelige verden istedet......
Det er jo lige præcis, hvad vi gør. Jeg har svært ved at se, hvordan vores bette arrangement adskiller fra f.eks. et sparke-dæk-træf eller en julefrokost. Det er netop det sociale, som er omdrejningspunktet - ellers sad vi sgu da bare hjemme hos os selv hver for sig og spillede online med/mod hinanden.
Besvaret
Det er jo lige præcis' date=' hvad vi gør. Jeg har svært ved at se, hvordan vores bette arrangement adskiller fra f.eks. et sparke-dæk-træf eller en julefrokost. Det er netop det sociale, som er omdrejningspunktet - ellers sad vi sgu da bare hjemme hos os selv hver for sig og spillede online med/mod hinanden.[/quote'] Slået på målstregen :D
Besvaret

Skulle bare lige tirre jesper lidt..... dét er jo ved at være lang tid siden sidst. Selve det sociale i træffet er der ikke noget i vejen for....det er bare oplægget. Ingen grund til at snakke en masse om det.....gør det, hyg sig og bum! Done....! :D

Det er jo lige præcis' date=' hvad vi gør. Jeg har svært ved at se, hvordan vores bette arrangement adskiller fra f.eks. et sparke-dæk-træf eller en julefrokost. Det er netop det sociale, som er omdrejningspunktet - ellers sad vi sgu da bare hjemme hos os selv hver for sig og spillede online med/mod hinanden.[/quote']
Besvaret
Summa summarum: SCII bliver ikke noget jeg kommer til at spilde min tid på, kan jeg høre ;) Sidste LAN jeg var til, hev vi CS frem igen, og fandt nogle af de små hurtige bruger-kreerede baner. Og det var dælme et hit! Ikke megen ventetid, hvis man bliver gøbbet ned i løbet af fem sekunder, og generelt bare knald på. Man skal dog stadig kunne placere et nogenlunde aim på knoppen af folk, da det nu engang er der kuglerne gør mest skade. Og når en bane så blev lidt for gennemspillet, så blev der pillet ved gravity - og så holdt banen lige 30 min mere :th2: Min ydmyge mening omkring LAN-arrangementer, af hvilke jeg har været til en hel del af igennem årene, ér at man skal passe på at blive for avanceret. Medmindre alle er WoW'sers, Crafters e.l., så kan det være svært for nye spillere at synes det er sjovt, eftersom der er en stejl indlæringskurve (hvis de overhovedet har spillet - og en account). Så idéerne med BF, COD og UT er nok dem der borger for mest underholdning, umiddelbart. Ellers ender det bare med at tre-fire stykker sidder og spiller Zynga-poker online...og går tidligt hjem. :sad:25¢...done!
Troll'er du lidt ? :D Eftersom ØresundsLAN er noget som sker hvert 7. år, så er det vigtigste vist bare at mødes i første omgang :D Min holdning er at lidt variation er godt, for så bliver det ikke for enformigt, og forskellen mellem evner bliver oftest mindre synlig. Desuden om man spiller ½-1 times starcraft eller 10-15 runder CS på samme map går ud på et for mig. Begge har fordele og ulemper :) Ang. indlæringskurven så er pointen med mange af de mere populære spil jo at det er lært at lære, svært at mestre, du nævner jo f.eks. selv poker ;) FPS er point and shoot (og undgå at blive ramt), mens RTS er at bygge en base og angribe. Alt derover er 'sovs' :)
Besvaret
Troll'er du lidt ? :D
Hørt! :D :p Gio, med mindre du slet ikke kan fordage RTS-genren som sådan, skylder du dig selv at prøve Starcraft. Nu kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om II'eren endnu, men I'eren må siges (IMNSHO) at være verdens mest gennemførte RTS gennem tiden. Desuden... hvis vi kan komme op på en 10-12 mand til træffet, er jeg sikker på, at det er muligt at finde andre blandet slænget, som også er FPS-spillere. Jeg vil gerne selv deltage lidt med mellemrum (NFS ligeså), mens jeg slikker sårene fra mit seneste StarcraftII-nederlag. :)
Besvaret

Den 18. Sep kunne måske godt passe, men venter med endelig tilmelding til vi kommer lidt tættere. C&C var sku klasse, så mon ikke jeg kunne sætte mig ind i SCII. Nu der snakkes bilspil så må Flatout jo siges at være en serier der ALTID for de store lattermuskler igang hos folk, hvad er sjovere end at smadre hinanden i nogle gamle "american heavy metal" biler;-) Brian du må helt sikkert godt være med til at lege sammen med de andre børn.

Besvaret
Tror du......;) I det mindste har jeg rigtige venner i den virkelige verden Jesper......Noget du burde overveje at prøve..... Verden er så smuk, når man ikke kun ser den igennem sunddebatten. Naturen bærer heller ikke nag.... Noget du også kunne lære lidt af.
Gid du dog bare snakkede om noget du havde belæg for at vide noget om. Men det er de sædvanlige vindfrikadeller fra dig. rolleye0018.gif
Troll'er du lidt ? :D Eftersom ØresundsLAN er noget som sker hvert 7. år, så er det vigtigste vist bare at mødes i første omgang :D Min holdning er at lidt variation er godt, for så bliver det ikke for enformigt, og forskellen mellem evner bliver oftest mindre synlig. Desuden om man spiller ½-1 times starcraft eller 10-15 runder CS på samme map går ud på et for mig. Begge har fordele og ulemper :) Ang. indlæringskurven så er pointen med mange af de mere populære spil jo at det er lært at lære, svært at mestre, du nævner jo f.eks. selv poker ;) FPS er point and shoot (og undgå at blive ramt), mens RTS er at bygge en base og angribe. Alt derover er 'sovs' :)
Jeg prikker højst lidt *gg* Nej - jeg har aldrig rigtig været til RTS/TPS. Meget har jeg tålmodighed til...men :laugh:
Gio' date=' med mindre du slet ikke kan fordage RTS-genren som sådan, skylder du dig selv at prøve Starcraft. Nu kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om II'eren endnu, men I'eren må siges (IMNSHO) at være verdens mest gennemførte RTS gennem tiden. [/quote']Jeg overvejer at gi' det et skud, faktisk. Det ér længe siden jeg har smagt på det sidst - og ting har det jo, på nogle punkter, med at ændre sig. Så ja...måske jeg lige skulle tjekke det ud på egen skærm.
Besvaret

Det største problem med Starcraft og andre RTS spil ved LAN, er mest hvis en spiller bliver slået ud hurtigt kan personen hurtigt sidder og kigge på de andre i lang tid endnu. I et FPS spil er der action på hele tiden, og højst et par minutter "down time" hvis man spiller Last-Man-Standing.

Besvaret
Det største problem med Starcraft og andre RTS spil ved LAN' date=' er mest hvis en spiller bliver slået ud hurtigt kan personen hurtigt sidder og kigge på de andre i lang tid endnu. I et FPS spil er der action på hele tiden, og højst et par minutter "down time" hvis man spiller Last-Man-Standing.[/quote'] Det kommer vel an på så meget. Man kan aftale en 'no rush' periode. Man man kan spille i hold, hvor man deler kontrollen over enheder, dvs. når ens primære base dør bygger man en ny hos eller ud fra sin allieret. Når vi er en 10 stykker, så vil der også være muligheden for at spille noget andet sammen med de andre som hurtigt ryger ud (eller som ikke gad :)). Personligt ville jeg nok bruge nedetiden på at sætte mig ind i spillet ved at øve mig mod computeren :)
Besvaret
Nu der snakkes bilspil så må Flatout jo siges at være en serier der ALTID for de store lattermuskler igang hos folk, hvad er sjovere end at smadre hinanden i nogle gamle "american heavy metal" biler;-)
Oj, det lyder lidt a la Carmageddon, eller? Er det samme type bilspil med diverse power-ups osv? Kan man køre fodgængere ned? ;)
Besvaret
Oj, det lyder lidt a la Carmageddon, eller? Er det samme type bilspil med diverse power-ups osv? Kan man køre fodgængere ned? ;)
Det er vist et meget normalt bilspil. Har prøvet det et par gange før, og det er da meget sjovt, men synes da andre bilspil er sjovere i lan. lille youtube vid her:
Besvaret

Jeg vil nu ikke sige det er som normale bilspil, her giver der point og nitro at smadre de andre og alt hvad der er på banen. Derud over kan man spille dermolishing derby, hvor det ja KUN gælder om at smadre de andre. Last man driving wins. Det er ikke noget man gider spille i mange timer. Men morsomt lille spil til lige at koble af fra de mere traditionele LAN spil.

Besvaret

Så fik jeg mit SC2 hjem og installeret I æsken ligger der 2 "gæstepas" som virker i 7 timer, hvis der er nogen der ikke har SC2 når der er lan så kan de jo bare få sådan en kode.... Det er 14 dage trail hvor man må spille sammenlagt 7 timer....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...