Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
det er ok at i andre har sløve computere... så har vi andre bedre chancer :) but no whine.....
Bugger. Jeg skal lige love for, at jeg er bagud:
Minimum System Requirements*: PC: Windows XP/Windows Vista/Windows 7 (Latest Service Packs) with DirectX 9.0c 2.6 GHz Pentium IV or equivalent AMD Athlon processor 128 MB PCIe NVIDIA GeForce 6600 GT or ATI Radeon 9800 PRO video card or better Mac: Mac OS X 10.5.8, 10.6.2 or newer Intel Processor NVIDIA GeForce 8600M GT or ATI Radeon X1600 or better PC/Mac: 12 GB available HD space 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista/Windows 7 users, 2 GB for Mac users) DVD-ROM drive Broadband Internet connection 1024X720 minimum display resolution *Note: Due to potential programming changes, the Minimum System Requirements for this game may change over time. Recommended Specifications: PC: Windows Vista/Windows 7 Dual Core 2.4Ghz Processor 2 GB RAM 512 MB NVIDIA GeForce 8800 GTX or ATI Radeon HD 3870 or better Mac: Intel Core 2 Duo processor 4 GB system RAM NVIDIA GeForce 9600M GT or ATI Radeon HD 4670 or better
-- http://news.bigdownload.com/2010/07/15/final-starcraft-ii-retail-version-system-requirements-revealed/
  • Svar 220
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Jamen jeg vil godt stille min lejlighed til rådighed, hvis der ikke kommer bedre muligheder. Har en 3v ude i Annestad med en fornuftig størrelse stue/køkken i et.. Hvis vi så bare kan skaffe en bordplade og nogle bukke eller lignende + en gigabit switch, så kunne jeg godt huse et lille LAN :) Har 100 mbit internet :)
Lyder godt. Jeg kan muligvis klare en gigabit switch.
Hehe morsomt lige at se denne gamle tråd' date=' det var sku en sjov weekend og glemmer aldrig da ralæet var ved at koge over, fik sku lidt sved på panden der LOL[/quote'] Så er du vel klar igen!? ;)
Besvaret
Jamen jeg vil godt stille min lejlighed til rådighed, hvis der ikke kommer bedre muligheder. Har en 3v ude i Annestad med en fornuftig størrelse stue/køkken i et.. Hvis vi så bare kan skaffe en bordplade og nogle bukke eller lignende + en gigabit switch, så kunne jeg godt huse et lille LAN :) Har 100 mbit internet :)
Jeg kan være leveringsdygtig i en GB switch med 24 porte...
Besvaret

Det er måske lidt overkill at starte ud med starcraft 2 eller ? Hvad med nogen ældre spil såsom Unreal Tournament, Battlefield (en eller anden af de spil, der er jo snart en hel serie) eller bare starcraft1

Besvaret
Sjov ide! Er dælme længe siden jeg har LAN'et :) Jeg har en 100 MB 24 ports switch som backup' date= just in case. Jeg har selv kun meget, meget få (og gamle) spil, herunder UT2003 og Quake III (fordi man kunne afvikle dem under Linux). Under alle omstændigheder skal jeg nok ud og investere i nyt isenkram (og spil). Jeg er cool med, at I andre bestemmer, og jeg er sådan set også helt med på et godt "gammelt" spil som f.eks. Battlefield 1942: Desert Combat og UT2003/QuakeIII. Til gengæld er jeg ikke specielt vild med Counter Strike (fordi jeg er ekstremt dårlig til det, og man re-spawn'er jo ikke med det samme i som f.eks. UT og Quake :)). Af nyere PC-spil har jeg stort set kun kendskab til Left for Dead, som jeg synes er fantastisk underholdende i multiplayer co-op.
Samme her. 11 år for mit vedkommende. :)
Besvaret

Fordelen ved Starcraft 2 er at det er nyt (så vi er alle 'n00b$') og at de jo har lavet det så tæt på det gamle som muligt for ikke at ikke at skræmme de professionelle spillere være (Half-Life2 og CS:source blev jo mere eller mindre boycuttet af CS samfundet fordi de havde ændret for meget =/). Jeg tror Quake 3 er godt til internt first person shooter, men alternativt kan vi jo spille spil som Battlefield 2 på nettet så vi spiller mod mange, men stadig sidder sammen :) Som bonus har jeg en Lan venlig version af Atomic bomberman (klasse spil) Til strategi kan jeg foreslå Starcraft (anyone), Age of Empire II (tusse gammelt men jeg har det vist et sted) eller Company of Heroes (har ikke prøvet det, men det skulle være klasse i multiplayer). Jeg synes folk skal skrive hvad de har lyst til at spille og så må vi se om der ikke er nogle titler som går igen =)

Besvaret

Lyder da som en fin idé, som jeg godt kunne tænke mig at deltage i hvis det er muligt. Har nok mest spillet forskellige fps spil i lan, men har da også spillet starcraft da det i sin tid kom ud. Og Atomic Bomberman har da også været på min liste, super spil hvor vi drak et shot hver gang man tabte en runde. Kunne vist spilles med op til 8 spillere på keyboard, joypad/stick, og lan. Har tidligere spillet Rogue Spear i Coop, som var meget sjovt, men det er snart mange år siden. Soldier of Fortune 2 har også været på listen, lige som Call Of Duty : MW som det nyeste FPS jeg har spillet i lan. De fleste fps spil i deathmatch eller ligende kræver et vist antal spillere synes jeg (min 4), hvorimod co-op kan spilles med færrere personer. RTS er vist begrænset til 4 spillere i mange tilfælde, men kan være det har ændret sig siden jeg har været på den vogn. Jeg har et rimeligt udvalg af forskellige spil, ved dog ikke lige hvor mange egner sig til mp, eller kan spilles online over internettet da der måske mangler en valid nøgle. Måske et bilspil også kunne være sjovt. Det er heller ikke umuligt at jeg kunne lægge hus til, så kan der også komme lidt på grillen hvis vi bliver sultne. Dog ved jeg ikke hvor mange spillere min adsl forbindelse kan trække hvis vi skal lave noget online. Har omkring 12/2.5 i faktisk hastighed.

Besvaret
det er ok at i andre har sløve computere... så har vi andre bedre chancer :) but no whine.....
Jeg har lidt kig på denne her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=598587 Jeg skal med andre ord ikke have noget helt vildt. Spiller umådeligt sjældent, og hvis jeg bare kan bruge den til Starcraft II, Diablo III og Left for Dead II (og diverse ældre spil), er behovet dækket. :)
Er det så om shots vi kæmper :D
Helst ikke. Kan ikke fordrage shots. :D
Besvaret
Starcraft II er cool med mig ;) og 15 minutters Atomic Bomberman hver tredie time. :D
Hvad siger folk til dette udspil? Hvis der er nogle FPS-gale hunde iblandt os, kunne vi måske nå til et kompromis, der også inkluderer en lille smule UT2003/UT2004 (de eneste udgivelser i UT-serien, jeg ligger inde med) eller BF1942: Desert Combat?
Besvaret
Ja altså det lyder jo ikke helt uinterressant. Hva siger folk til Return to Castle Wolfenstein? gamlet men klasse i multiplayer.
se så vil jeg også gerne være med.. skal dog så bare lige finde ud af at indstaller windåse på min mac tror jeg
Besvaret
Ja altså det lyder jo ikke helt uinterressant. Hva siger folk til Return to Castle Wolfenstein? gamlet men klasse i multiplayer.
Gerne. Har det selv liggende et sted, men har aldrig prøvet det i multiplayer. Køber ny laptop + Starcraft II i næste uge.... Elgiganten i DK sælger det vist til sølle 249,- (fra i morgen).
Besvaret
Gerne. Har det selv liggende et sted, men har aldrig prøvet det i multiplayer. Køber ny laptop + Starcraft II i næste uge.... Elgiganten i DK sælger det vist til sølle 249,- (fra i morgen).
Husk at det er netprisen :)
Besvaret

Det er faktisk inkl porto til dansk adresse.... alle andre steder koster det 379 kr ex porto Tænkte på bare at suge det et eller andet sted, men til 249 er prisen faktisk ok

Besvaret

Jeg er også frisk. Hvis det bare ikke er inden for de kommende 3½ uger. Starcraft 2 lyder som om det kunne være et hit. Jeg er mer til RTS end FPS, men spiller dog gerne begge dele - selvom jeg sikkert får tæsk i de fleste FPS. Jeg ligger også gerne lejlighed til her i Västra Hamnen. Her er 100Mbit/10Mbit forbindelse, indbygget netværksudtag i hvert rum, 24 ports gigabit switch i lager/server-rummet, og plads nok til en god del mennesker - skulle vi blive mange kan alle dog ikke være i samme rum, men det kan man nok heller ikke andre steder. Der er en stor offentlig p-plads 100m væk (den ved Scaniabadet) - ikke helt gratis, men dog ikke mere end max 80 SEK/døgn.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...