Gio Skrevet June 24, 2005 Rapporter Skrevet June 24, 2005 Olieskift for kvinder: 1: Kør på værkstedet senest 15.000 km efter sidste olieskift. Drik en kop kaffe i ventetiden. 2: Efter 15 min. betaler du og forlader værkstedet med en nyrenoveret bil. Udgifter: Olieskift inkl. Kaffe. Kr. 198,00 Olieskift for mænd: 1: Køb olie, oliefilter, pakning og savsmuld. 2: Opdag, at beholderen på tanken med spildeolie er fuld. Grav et hul i haven i stedet. 3: Åbn en øl og drik den med velbehag. 4. Klods bilen op. Brug først 30 min. Til at lede efter klodserne. 5: I ren frustration - åbn en øl og drik den. 6: Skub oliebakken ind under bilen. 7: Led efter en 17'er nøgle. 8: Opgiv, og brug en svensknøgle. 9: Løsn bundproppen. 10: Bundproppen tabes i oliekarret, mens du får varm olie på hænderne. 11: Rengør det værste svineri. 12: Snup en øl, mens olien løber ud af motoren. 13: Led efter oliefiltertangen. 14: Opgiv. Stik en skruetrækker igennem filteret. 15: Det kræver en øl mere. 16: Naboen dukker op. I tømmer ølkassen. 17: Næste dag, Spildolien graves ned. 18: Kast savsmuld på den olie du spildte i går. 19: Øl ! ? Nåh nej de blev drukket i går. 20: Ned til købmanden for at købe øl. 21: Nyt oliefilter. Husk lidt olie på gevindet. 22: Hæld den første dunk olie på bilen. 23: Husk den manglende bundprop fra punkt 10. 24: Led febrilsk efter proppen. 25: Husk at proppen røg ud med spildolien. 26: Drik en øl. 27: Grav ned til spildolien og find proppen. 28: Forsøg at skrabe den friske olie op under bilen. 29: Nu trænger du til en øl. 30: I forsøget på at spænde bundproppen, glider svensknøglen og knoerne slås til blods. 31: Hovedet slås i gulvet som reaktion på punkt 30. 32: Hvæs bandeord ( f.eks. "for helvede også" ). 33: Kyl svensknøglen væk for altid. 34: Rens hænder og pande og forbind knoerne. 35: Bid smerten i dig med en øl. 36: Hæld 4 liter frisk olie på motoren. 37: Det må fejres med en øl. 38: Rul bilen ned af klodserne. 39: Du kan lige nå en øl, inden bilen prøvekøres. 40: Prøvekørsel. 41: Politiet stopper dig for spritkørsel. 42: Bilen slæbes væk. 43: Stil kaution og hent bilen. Udgifter: Dele kr. 450,00 Bøde for promillekørsel kr. 5.500,00 Transportudgifter kr. 1.250,00 Kaution kr. 2.500,00 Øl kr. 230,00 I alt kr. 9.930,00
Guest Supermule Besvaret June 24, 2005 Rapporter Besvaret June 24, 2005 Hvad så?? Noget skal vi sgu da ha' lov til at bruge vores penge til....
Admin Besvaret June 24, 2005 Rapporter Besvaret June 24, 2005 Jaja, det er meget godt, men nu vil jeg så godt vide hvor jeg kan få proppet 6L Mobil 1 olie på min bil for 198,-
Gio Besvaret June 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 24, 2005 Jaja' date=' det er meget godt, men nu vil jeg så godt vide hvor jeg kan få proppet 6L Mobil 1 olie på min bil for 198,-[/quote']Hmm...you´ve got a point! Men jeg har også fået joke´n (for en sådan er der tale om ) tilsendt af et hunkøn *g*
Admin Besvaret June 25, 2005 Rapporter Besvaret June 25, 2005 Hmm...you´ve got a point! Men jeg har også fået joke´n (for en sådan er der tale om ) Ja, det er da klart, men som alle gode jokes er der jo en vis sandhed i det og så bliver jeg lige nødt til at forsvare os mænds trang til at gøre det selv Audien var hos 3 forskellige mekanikere i forbindelse med sidste syn, men det var i sidste ende mig selv som måtte gøre den færdig
Guest Pelle Besvaret June 27, 2005 Rapporter Besvaret June 27, 2005 Hørt på tankstationen... Hørt på tankstationen... Jeg var i går inde på en tank station, da en kvinde kom og spurgte efter en 710'er. Vi kiggede alle undrende på hinanden, indtil en spurgte: Hvad er en 710'er? Hun svarede: I ved, den dims der sidder midt på motoren. Jeg må have tabt den. Hvilken funktion har den, blev hun spurgt. Det vidste hun ikke, men den har altid været der, sagde hun. Ekspedienten rakte en blok til kvinden og bad hende tegne dimsen. Kvinden tegnede en cirkel og skrev 710 inde i midten!!!!!! OIL HeHe
Madsen Besvaret July 10, 2005 Rapporter Besvaret July 10, 2005 Hahahahaha.... Skriiig, hvor var den sjov!! Det første kæresten kunne sige var at det kunne ikke passe!! Undrer mig bare over hvorfor det tog ham 3 timer at skifte olie degang vores golf tørstede...
swoop Besvaret July 11, 2005 Rapporter Besvaret July 11, 2005 Hørt på tankstationen... Jeg var i går inde på en tank station, da en kvinde kom og spurgte efter en 710'er. Vi kiggede alle undrende på hinanden, indtil en spurgte: Hvad er en 710'er? Hun svarede: I ved, den dims der sidder midt på motoren. Jeg må have tabt den. Hvilken funktion har den, blev hun spurgt. Det vidste hun ikke, men den har altid været der, sagde hun. Ekspedienten rakte en blok til kvinden og bad hende tegne dimsen. Kvinden tegnede en cirkel og skrev 710 inde i midten!!!!!! OIL HeHe Det kunne sku da næsten være mig. Jeg har lige lært at påfylde olie ...
Nulla Besvaret July 12, 2005 Rapporter Besvaret July 12, 2005 :D LOL det er god værksteds humor........godt vi er nogle kvinder der kan selv ;) ;) :)
Mc.Kinnell Besvaret July 27, 2005 Rapporter Besvaret July 27, 2005 Jeg var i går inde på en tank station, da en kvinde kom og spurgte efter en 710'er. Vi kiggede alle undrende på hinanden, indtil en spurgte: Hvad er en 710'er? Hun svarede: I ved, den dims der sidder midt på motoren. Jeg må have tabt den. Hvilken funktion har den, blev hun spurgt. Det vidste hun ikke, men den har altid været der, sagde hun. Ekspedienten rakte en blok til kvinden og bad hende tegne dimsen. Kvinden tegnede en cirkel og skrev 710 inde i midten!!!!!! For Ekspedienten på den anden side af diske var det nemt nok at se hvad det var hun manglede OIL
ulmus Besvaret July 27, 2005 Rapporter Besvaret July 27, 2005 ØØØHHH, mr. Kinnell, vi ER altså ikke tungnemme her i debatten. Vittigheder er velkomne, men denne har "Pelle" allerede skrevet den 27/6. Måske skulle man gøre sig den ulejlighed at læse lidt i tråden, FØR man skriver en vits ind.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu