Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har tænkt på den? Skal det være samme dato igen? for jeg har søgt ferie så jeg kan være med :D Håber nogen er klar på at være arrangører igen i år.

• Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Tænker da tit på snebajs og så'en :rolleye: Ville bare lige være sikker på den ikke blev glemt. Har desværre ikke selv muligheden for at planlægge pga afstanden. Håber nogen træder til.

• 1 month later...
Besvaret

Som de to foregående julefrokoster (2003 og 2004), så afholdes dette års julefrokost også den 3. lørdag i januar - dvs lørdag den 21. januar 2006. Det er dog stadig julen 2005 vi "fejrer", men vi holder Sunddebatten's julefrokost i januar, da vi alle har en masse andre julefrokoster i november/december. Thomas og jeg smider en invitation under "Arrangementer" en gang i oktober måned, og til den tid er der så stadig tre måneder til selve eventen ;) Vi håber dog at dette års julefrokost bliver større end sidste gang, og derfor skal vi lige planlægge det hele lidt i forvejen. I 2003 var vi 23 deltagere, og i 2004 blev vi 37 - og hvilken fest det var :th2: Så giv os lidt tid, så vi kan sammensætte et arrangement der er interessant nok til at vi i år kan runde de 50 deltagere :cool:

Besvaret

Lyder godt, januar er en god måned.. Jeg er frisk, men om 8 timer er jeg på vej til Japan så jeg håber der er mere info når jeg kommer hjem igen. Jeg kan sikkert også overtales til at hjælpe med til noget af det praktiske, hvis jeg ikke har alt for travlt på mit arbejde.

• 5 weeks later...
Besvaret
Dét kan i glemme! Jeg VIL være aftenens sprechtallmeister ;)
Jeg VIL sidde tæt på scenen MED ørepropper på så jeg kan spænde ben for Gio på vej op på scenen. IKKE mere tale-i-mikrofon-når-man-er-stiv-ting fra Gio :fight: omvendt, når han sidder ved bordet forpester han bare vores øl med snaps... :laugh:
Besvaret
Jeg VIL sidde tæt på scenen MED ørepropper på så jeg kan spænde ben for Gio på vej op på scenen. IKKE mere tale-i-mikrofon-når-man-er-stiv-ting fra Gio :fight: omvendt, når han sidder ved bordet forpester han bare vores øl med snaps... :laugh:
Muhahahahahahahahahahahahahahahahaha...
Besvaret

Det er sjovt hvordan denne kommende julefrokost lyder mere og mere spændende, dag for dag.......Altså at dømme udfra jeres snak om sidste år ;) Så til dig Gio håber på at se dig med en mikrofon i hånden :th2: det lyder underholdende :p Smil fra Christina

Besvaret
Så til dig Gio håber på at se dig med en mikrofon i hånden :th2: det lyder underholdende :p Smil fra Christina
Nej det ønsker du IKKE! :scared: Vi er nogen der taler af erfaring
Besvaret
Nej det ønsker du IKKE! :scared: Vi er nogen der taler af erfaring
Brizz er bare sur over at jeg molestrerede hans pils ;) Jeg lover at lade være denne gang. Men så må jeg finde på noget andet "fulderisk" at gøre....det ér jo en julefrokost :p
Besvaret
Brizz er bare sur over at jeg molestrerede hans pils ;) Jeg lover at lade være denne gang. Men så må jeg finde på noget andet "fulderisk" at gøre....det ér jo en julefrokost :p
Er ikke sur, er skuffet :laugh: Det vil ikke undre mig og skal ikke undre mig hvis jeg også finder på et eller andet. Såsom at købe rigtig mange fadbamser mens der er dobbelt op ligesom sidste år :th2: Det skal blive spas skal det
Besvaret

Kæft mand hvor I snakker drenge... :p Nu kan vi pt ikke love noget, andet end at Sunddebattens Julefrokost årgang 3 bliver holdt den 21. januar 2006, samt at det højst sandsynligt bliver et nyt sted. Så om man kan få Mariestad, mikrofon, dobbelt op og bla-bla, det ved vi ikke noget om. Planlægningen er i gang, og vi har nogle spændende møder i bl.a. næste uge. Og NEJ, der bliver ikke så meget som lettet en skid af sløret omkring hvad vi har gang i, før den officielle invitation kan læses (om 3-4 uger) her på debatten under "Arrangementer" :tongue2: :)

Besvaret
Nå nå. Der kom nok lige en voksen ind på rød stue der :th2: Vi er nogen der ser frem til det. Men skriv bare mig på listen alligevel.
*fnis* voksen haha?! :rolleyes: Vi er da mindst to andre der også ser frem til det, og du er hermed noteret ned (igen) på den sorte liste ;)
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...