Jump to content

Den mobile frisør i Skåne....

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Hejsan. min kone Rikke kører i den mobile frisør... hun kører primært i KBH og på Amager. Vi bor dog privat i Vellinge og skal til at starte den mobile frisør op i Skåne. I kan ringe på +45 28888854 (dansk firmatlf) eller skrive en mail på rikkebj@denmobilefrisor.dk Hun kommer til jer med alt hvad der behøves til klipning, farvning, permanent osv. Mvh Brian

Guest Supermule
Besvaret

Jamen jeg har sgu ikke et begreb om priserne herovre... Dog er der jo den ubetingede fordel at man kan blive klippet hjemme hos en selv og man derfor tit både får ordnet konen og ungerne på éngang... Rikke har meget at lave, men vil gerne klippe herovre også, således hun ikke skal køre til dk hver dag... :)

Guest Supermule
Besvaret
www.denmobilefrisor.dk Priserne kan forhandles i det enkelte tilfælde... Ring og hør hende, da jeg ikke har et begreb om hår. Det vil du også kunne se på min frisure eller mangel på samme...LOOOOL
Guest carspar
Besvaret

Jeg mener dog at de danske frisører er meget bedre end de danske, så hvis prisen er højere er det ikke et problem. De svenske frisører er som de svenske bagere, konceptet er lidt for langt værk for os danskere. Det er min mening, så velkommen til en dansk frisør her i sverige.

Guest Thomas H
Besvaret

Syntes dog 300 dkr. er for dyrt! Dog bare min mening, så meget hår har jeg sku heller ikke og taget i betragtning af at det er sort, syntes jeg heller ikke man kan køre med de priser som de tager i det firma hun arbejder for:)

Besvaret

Som kvinde synes jeg ikke 300 kroner er dyrt for en klipning... Det kan fåes billigere mange andre steder, men 300 kroner er da en middel pris... Prisen afspejler ofte hvor god frisøren er, desværre... Hjemme i DK kunne jeg da fint betale 8-900 kroner for en klip og farvning hod byens bedste frisør, og det var pengene værd hver gang...

Besvaret
Som kvinde synes jeg ikke 300 kroner er dyrt for en klipning... Det kan fåes billigere mange andre steder' date=' men 300 kroner er da en middel pris... Prisen afspejler ofte hvor god frisøren er, desværre... Hjemme i DK kunne jeg da fint betale 8-900 kroner for en klip og farvning hod byens bedste frisør, og det var pengene værd hver gang...[/quote'] Prisen har sq ikke en skid at gøre med hvor god frisøren er, sikke da noget pis!!!
Besvaret

... rolig nu... som jeg skrev så var det min opfattelse og min erfaring som kvinde gennem tiderne... min manke har været i mange forskellige hænder og min erfaring siger at dem der virkelig kan finde ud af det ved også godt hvad de kan tillade sig at tage for det... Ikke så meget pis der, bare ren erfaring...

Guest Supermule
Besvaret

Sikke dog en debat... Sjovt nok er der en del der ringer til hende og forventer hun klipper til Nørrebro priser... Husk på at hun har en forretning hun skal ha' til at løbe rundt, samt hun har en forpligtelse rent prismæssigt overfor den mobile frisør. Hun er uddannet frisør med 15 års erfaring. Hun har et naturtalent for hår og det er der mange af hendes kunder der sætter stor pris på... hun klipper allerede en del herovre, men vil gerne ha' det sådan at hun kan køre en dag eller to fuld tid herovre, så hun ikke partout skal over broen... Hvis man er fokuseret på prisen og ikke på resultatet, er man jo ligeglad med hvordan ens hår ser ud... Så må man jo konkludere at en hundeklipper er ligeså god, når man ikke stiller andre krav, end at det skal være billigt... Rikke vbed hvad hun kan og ret beset synes jeg hendes priser er rimelige i betragtning af at du ikke skal rive nogle timer ud af kalenderen i arbejdstiden, men kan blive klippet derhjemme, når man alligevel har fri... Just my two cents here....

Besvaret

nu er jeg jo ikke lige en kvinde med en kæmpe manke, og har de sidste mange år været skaldet og derfor ikke haft behov for en frisør... Men 300dkr i sverige er dyrt når man so mjeg har kort hår og er ligeglad med deres hovedbundsmassage og hvad pokker de finder på at der følger med en klipning nu om dage!!!

Besvaret

... tror måske det er meget en kvindeting at smide sig i stolen og blive møgforkælet i et par timer... Der er jo stor forskel på hvad mænd og kvinder er klar til at betale penge for...

Besvaret
... tror måske det er meget en kvindeting at smide sig i stolen og blive møgforkælet i et par timer... Der er jo stor forskel på hvad mænd og kvinder er klar til at betale penge for...
Det kan jeg kun give dig ret i:) Vil skam hellere bruge 300 på en god bøf og en flaske rødvin;) Så det vil jeg gå ned og købe nu! God weekend:)
Guest Jønsson
Besvaret

Ja, undskyld mig Thomas, men hvis du er skaldet, hvad f"#¤%" blander du dig så i prisen for?

Guest Palle...
Besvaret
Men 300dkr i sverige er dyrt når man so mjeg har kort hår og er ligeglad med deres hovedbundsmassage og hvad pokker de finder på at der følger med en klipning nu om dage!!!
Jønsson... Jeg har en ide om at der er groet lidt garn på toppen af Thomas... hvad siger du ? Jeg syntes egentlig også 300 dkk (plus kørsel) er en fornuftigt pris... for frisøren ! Den dyreste frisør jeg har kunnet finde i Malmö kostede 300 SEK ... tror sgu bare jeg bliver klippet i en salon inde i byen... det tager normalt ca. 10 min. at ordne mit hår...
Besvaret
Ja' date=' undskyld mig Thomas, men hvis du er skaldet, hvad f"#¤%" blander du dig så i prisen for?[/quote'] Hallo!!! Der står at jeg har været, ikke at jeg er! Og kan du ikke holde tonen herinde så find et andet sted...
Besvaret

Hallo Mester Jakel, så vidt jeg kan se på dine forrige indlæg er du vist ikke verdens bedste til at holde tonen selv. Det står dig frit for at blive klippet af hvem du har lyst, ja, du kan da også klippe dig selv helt gratis og så vil selv 20 kr. jo være dyrt. Men der findes altså stadig mennesker der blive klippet til en pris af 300 kr. og op...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...