Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg var sammen med min kæreste på jagt efter bagerbrød sidste søndag morgen. Det blev en slem skuffelse da vi kun kom hjem med bløde boller og nogle kanal snegle der ikke engang var særlig gode. Lige siden har det kørt rundt i hovedet på mig. Det er da her jeg skal starte min egen butik. Nu er jeg ikke bager men som import fra en god dansk bager i københavn. Første del i projektet bliver selvfølgelig at finde ud af om der er noget marked og her kommer i alle sammen ind i billedet. Da danskerne i malmø er spredt over et meget stort areal bliver der nok svært med en butik et sted da folk nok ikke gider komme ind til centrum helt fra Annestad eller lign. steder. Derfor kunne jeg måske lave et leveringsservice. Altså: rundstykker, morgenbrød (snegle, spandauere mv) wienerbrød, morgenaviser, pålægchokolade, buko smørreost og matilde cacaomælk. Er det noget i vil betale for? ikke overpriser men samme priser som i danmark altså ca. 5,00SEK for et rundstykke og 10SEK for en snegl?? og leveret til døren søndag morgen (forudbestilt en dag i forvejen på nettet og betalt med kort på nettet) Jeg vil gerne høre en masse tilkendegivelser.. både hvis man synes det ville bare være alletiders men lige så vigtig hvis man nu synes det svenske brød er fint og en stor fordel at det er billigere. Glæder mig til at høre fra jer Mvh Dennis

Besvaret

Hvorfor lægger du den ikke bare i Limhamn;) Vi er helt klart med på den, buko smørreost må du godt droppe for min skyld, men mathilde og rigtig morgenbrød er jeg klar på . Endog til overpris hvis kvaliteten er i orden.

Besvaret
Hehe Ikke en perker-kiosk' date=' men en dansker-bager[/quote'] Ja men får et helt andet forhold til integration og grønthandlere på Nørrebro ved at flytte over på den anden side af sundet...:lol:
Besvaret

Som jeg skrev i en anden tråd tidligere, så er Emmery´s lige åbnet i Malmö. Derudover har jeg 100m til en bager der reklamerer med kanel-stænger og andet lignende basse-snask. Ser ret "bekendt-dansk" ud - men har dog ikke prøvet den endnu. Jeg er en padde til at komme op til morgenbrøds-tid lørdag/søndag ;)

Guest Palle...
Besvaret

Ideen er fin nok. Husk bare på, at du også skal kunne levere den dag der kun er 1 - 2 personer der har bestilt. Kan du ikke det, bestiller de ikke igen. Hvis du vil lave leveringsservice, så husk at du kan komme til at levere i store dele af skåne = fast arbejde søndag morgen, formiddag og eftermiddag. Regn lidt mere på det, jeg tvivler på det kan hænge sammen

Besvaret
Gio: hvor ligger den bager? Jeg kan se at jeg bor temmelig tæt på dig
Amiralsgatan, ca. 500 m efter Nobeltorget til venstre, når du kommer inde fra byen. Lige efter ligger der en ICA Nära. Nå ja....og lige forinden ligger "Nannys Catering" som, efter sigende, skulle levere noget ganske ok mad :) Mad mad mad...basser...rosenbrød (dét kunne de lære herovre!)...kanelsnegle...DAMN...nu går jeg i morgenbrødssulten-selvsving! *yum yum* :)
Besvaret

Det er helt sikkert noget jeg ville benytte mig af hvis jeg har gæster der skal overnatte, men ellers er jeg ikke storforbruger af bager..........men ellers en god ide.

Besvaret

Vil da lige sige at skal du have ordentligt morgenbrød, skal du jo helt til Jylland:) For bagerierne i Kbh. er da noget værre skodlort, har endnu ikke fundet en bager i kbh. der sælger rundstykker og brød med en rigtig sprød skorpe... Det eneste sted i kbh. der har noget godt brød er Shell! Deres bakeoff slår til enhver tid enhver københavner bager... Og det er uden at sammeligne med de stadig stigende etniske bagerier, der laver kager som smager af vaskemiddel!

Besvaret
og lige forinden ligger "Nannys Catering" som' date=' efter sigende, skulle levere noget ganske ok mad :)[/quote'] Jeg kan garanterer dig at de laver god mad på Nanny's :th2: Har jo boet lige ved siden af
Besvaret

Thomas: hmm.. det frygtede jeg lidt. Jeg er selv lige flyttet til malmø fra jylland så jeg har ikke den store kendskab til KBH. Men mon ikke man kan finde en god bager et sted. Repeat: Det bliver også kun i weekenden. Jeg beholder mit nuværende job i hverdagene. Tror bestemt ikke jeg kan tjene en månedsløn på det. Palle: Der bliver helt sikkert en fast grænse for langt der kan blive leveret. Det regnestykke jeg har stillet op er så mest om det kan lade sig gøre med en ganske lille fortjeneste og uden lønomkostninger. Og ja hvis succesen så bliver begrændset løber jeg sikkert surt i det, men der er så heller ikke investeret særlig mange penge i det Mvh Dennis

Besvaret

Ja den med aviserne er oplagt :-) så må man bare håbe at det er til at få fat i dem så tidligt at det bliver muligt. Jeg var ude på lidt videre opdagelse i brødmiljøet i dag hvis man kan sige det. Den på admiralen har ganske vist wienerstænger ja, men morgenbrød og rundstykker var ikke noget at råbe hurra for. Så var vi også på Emmerys. Jeg må virkelig sige jeg var skuffet, har svært ved at se hvorfor det er populært. Rundstykkerne var både bløde og gummiagtige.. Det skal dog siges at deres snegle var virkelig gode. Men jeg bliver mere og mere overbevist om at min service behøves så jeg tror jeg vil prøve at arbejde lidt videre med det

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...