Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

De fik da lige nuppet nogen stykker... Andre spottede lidt blåt blink i god tid :rolleyes: Men hvor stod de egentlig og målte - var det bare på P-pladsen dér lige efter man var kommet ud af tunnelen?

• Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

De stod med laser lidt nede mod tunlen inde i højre side/græsset. ligesom de plejer. Jeg vil gerne sende en tanke til ham i den blå opel på svenske plader som kørte næsten efter bogen på den svenske side af broen, men så snart de blå skilte med "danmark" kom fil den pedal. Hele vejen ned forbi tunlen hvor han også overhalede mig med god fart. For enden stod der en modtagelses komite med gult papir klar til ham.

Besvaret

De stod lige til højre for de skilt med oplysninger om lys på bilen og seler og sådan. Vi var blevet advaret, men kunne stadig næsten ikke se dem...Så de skyder ned i tunnellen så når man ser de blå blink er det for sent.

Guest Supermule
Besvaret

Det er bare en pengemaskine... Intet andet.... :( Der sker stort set aldrig noget på broen og så tjekker de for fart....grrrrrrrrrrrrrrrrr

Besvaret

ja jeg så dem også først da det for længst var for sent så jeg sejlede forbi med 110 på fartpiloten, men jeg blev ikke hevet ind. Til gengæld fik jeg lov at puste og vise kørekort i går omkring kl 16 på den svenske side

Besvaret
De stod lige til højre for de skilt med oplysninger om lys på bilen og seler og sådan. Vi var blevet advaret' date=' men kunne stadig næsten ikke se dem...Så de skyder ned i tunnellen så når man ser de blå blink er det for sent.[/quote'] Hmm.. Oh well.. Måske jeg burde smutte ned og købe en lottokupon eller to :laugh:
Besvaret

Ved nu heller ikke om ham ved radaren spiste morgenmad da jeg kørte forbi, for det var også med 110. Tilgengæld kunen jeg godt tænke mig at høre hvad det Svenske Politi lavede igår?? Står de tit ved betalingsanlæget??

Besvaret
Ved nu heller ikke om ham ved radaren spiste morgenmad da jeg kørte forbi' date=' for det var også med 110. Tilgengæld kunen jeg godt tænke mig at høre hvad det Svenske Politi lavede igår?? Står de tit ved betalingsanlæget??[/quote'] Nå.. Man skal nok lidt højere op før de gør noget så, var der noget der kunne tyde på. Ellers kunne det jo også vinke stort set alle ind..... Jeg syn's ikke det er tit politiet står i Sverige, engang imellem holder der måske en patruljevogn men jeg kan ikke huske at have oplevet "razzia" der overhovedet. Kører som regel over cirka 17-17.15...
Guest Supermule
Besvaret

De StÅr Stadig Ved Tunnelmundingen PÅ Den Danske Side!!!!!!!!!!!!

Besvaret

hvorfor indføres der ikke sådan en fælles sms-advarsel ? Der må da være nogle it-kyndige her, der kan sørge for man kan sms'e til en emailadresse eller lignende og så går der en sms ud til alle andre her på debatten der bruger broen hver dag?

Besvaret
Hmm.. Oh well.. Måske jeg burde smutte ned og købe en lottokupon eller to :laugh:
Det var radar så folk blev kaldt ind på rastepladsen lige i svinget. Så hvis du ikke har fået bøden allerede så kan du godt spare lottokuponen.. Den hvide varevogn var vist bare for at trække opmærksomhed, den kan jo ikke ses nede fra tunnellen..
Besvaret
Det var radar så folk blev kaldt ind på rastepladsen lige i svinget. Så hvis du ikke har fået bøden allerede så kan du godt spare lottokuponen.. Den hvide varevogn var vist bare for at trække opmærksomhed' date=' den kan jo ikke ses nede fra tunnellen..[/quote'] Hehe.. Men Moerke - det var jo med mit held i dag burde jeg jo netop spille lotto - for jeg blev jo netop ikke vinket ind.
Besvaret
Hehe.. Men Moerke - det var jo med mit held i dag burde jeg jo netop spille lotto - for jeg blev jo netop ikke vinket ind.
He dooh tak fordi jeg lige fik opklaret det... men hvis nu andre var i tvivl så er det hermed opklaret...
Besvaret
hvorfor indføres der ikke sådan en fælles sms-advarsel ? Der må da være nogle it-kyndige her' date=' der kan sørge for man kan sms'e til en emailadresse eller lignende og så går der en sms ud til alle andre her på debatten der bruger broen hver dag?[/quote'] Hmm.. Man kunne nok godt lave det - problem is - det vil koste penge for den der har servicen kørende, der er ikke længere noget der hedder gratis SMS'er desværre :( God idé ellers...
Besvaret
Hehe.. Don't worry - det er stadig lidt tidligt... :th2:
Ja er ikke helt vågen, var passager i en 530 til morgen... fantastisk med de forsæder der kan lægges ned:):)
Besvaret
Ja er ikke helt vågen' date=' var passager i en 530 til morgen... fantastisk med de forsæder der kan lægges ned:):)[/quote'] Ahh. Hehe :) Ja - man ligger faktisk forbløffende godt dér! Fruen havde heller ikke set politiet, spurgte bare "blev vi så stoppet"... Så sover man vist!!
Guest Supermule
Besvaret

Hehe ja det tror jeg vistnok.... Er det så ikke lidt farligt at køre bil???? ;)

Besvaret
Hmm.. Man kunne nok godt lave det - problem is - det vil koste penge for den der har servicen kørende, der er ikke længere noget der hedder gratis SMS'er desværre :( God idé ellers...
Det burde der da være nogen der gerne ville betale for.. tænk på alle de sparede fartbøder :)
Besvaret

Razzia.dk var skam også billigere i starten. Jeg var selv tilmeldt - men blev træt af at modtage deres skidt efter at det ikke længere var aktuelt. (læs: info om kontrol sket om formiddagen modtaget kl 3 om natten dagen efter) Om de har fået mere styr på det, skal jeg ikke kunne sige. Men da de jo er den eneste der udbyder en sådan service, så kan de jo nemt sætte priserne som de lyster. Hvad de så også gør....

Besvaret

Syntes ikke razzia er bestemt dyrt, hvis man køber den med fri sms... Den har i hvertfald sparet mig for en bøde... Kørte forbi med 120, uden at blive hevet ind... tro måske jeg kan takke den tætte trafik, samt at jeg jo i yderbanen.

Besvaret
Syntes ikke razzia er bestemt dyrt, hvis man køber den med fri sms... Den har i hvertfald sparet mig for en bøde... Kørte forbi med 120, uden at blive hevet ind... tro måske jeg kan takke den tætte trafik, samt at jeg jo i yderbanen.
Din Golf GTI er tilfældigvis ikke hvid vel?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...