Guest jxhab Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 Det var rart.... Det tog lidt tid' date=' men den fees ind til sidst..... ;)[/quote'] Hehe jaa jeg har aldrig påstået jeg var hurtig ;) ..
laughingfrog Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 Att: supermule, gode argumenter, men du glemmer, din reaktionstid på et par sekunder fra uheldet foran dig sker, til du opdager at det er et uheld, bringer dig ret meget længere end 42 m frem. Men derudover helt enig, man lavede for nogle år siden en undersøgelse i englad, uofficiel selvfølgelig, tvivler på nogen statsinstitutioner gad være med, hvor man undersøgte adskillige tusinde færdselsuheld, og bedømte i hvor mange tilfælde farten HAVDE SKYLDEN.... resultat?? langt under 5% af de samlede uheld. Derudover ikke sagt at farten gør ondt værre når uheldet er ude, men jeg vil stadig gerne se hard facts på statens PÅSTANDE om at det er farten som er SKYLD i uheldene.....
Guest Supermule Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 Nu har de færreste en reaktionstid på 2 sek... Desuden tror jeg det er ret tydeligt hvis der sker noget med 200km/t... De standse længder refereret til på MovIt er standselængder.... Att: supermule, gode argumenter, men du glemmer, din reaktionstid på et par sekunder fra uheldet foran dig sker, til du opdager at det er et uheld, bringer dig ret meget længere end 42 m frem. Men derudover helt enig, man lavede for nogle år siden en undersøgelse i englad, uofficiel selvfølgelig, tvivler på nogen statsinstitutioner gad være med, hvor man undersøgte adskillige tusinde færdselsuheld, og bedømte i hvor mange tilfælde farten HAVDE SKYLDEN.... resultat?? langt under 5% af de samlede uheld. Derudover ikke sagt at farten gør ondt værre når uheldet er ude, men jeg vil stadig gerne se hard facts på statens PÅSTANDE om at det er farten som er SKYLD i uheldene.....
Peter H. Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 SM: men du har jo ikke en M5 :):):)
Guest Supermule Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Nej gudskelov....... :)
Toft Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 SM: men du har jo ikke en M5 Nej gudskelov....... :) Nøøøj' date=' hvor er det bare en lækker bil! Den går satme som en raket...[/quote'] Kilde: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=2849 Man har nok et standpunkt til man tager et nyt? ;)
Guest Supermule Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Nææææ, men synes bare der er andre alternativer der tiltaler mig mere....
Lars C Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Hvis man falder i fælden i Sverige til sommer er der lidt at se frem til... http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=29429
Guest jxhab Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Hvis man falder i fælden i Sverige til sommer er der lidt at se frem til... http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=29429 Det er jo ikke et problem hvis man välger at lade väre med at köre for stärkt =) .. (sorry jeg kunne ikke lade väre)...
bananas Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Var max-bøden virkelig kun 2000 SEK?. Det kan jeg da godt forstå ikke skræmmer folk med en stor bil fra at køre for stærkt. Det er da lige før at den ekstra benzin-regning er mere afskrækkende.
Guest Trine Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Var max-bøden virkelig kun 2000 SEK?. Det kan jeg da godt forstå ikke skræmmer folk med en stor bil fra at køre for stærkt. Det er da lige før at den ekstra benzin-regning er mere afskrækkende. Det er nok ikke bødens størrelse men den midlertidige frakendelse af køreretten der skræmmer folk. Kortet ryger langt hurtigere i SE end i DK.. Check en meget aktuel tråd om J.C...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu