Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Det var rart.... Det tog lidt tid' date=' men den fees ind til sidst..... ;)[/quote'] Hehe jaa jeg har aldrig påstået jeg var hurtig ;) ..
  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Att: supermule, gode argumenter, men du glemmer, din reaktionstid på et par sekunder fra uheldet foran dig sker, til du opdager at det er et uheld, bringer dig ret meget længere end 42 m frem. Men derudover helt enig, man lavede for nogle år siden en undersøgelse i englad, uofficiel selvfølgelig, tvivler på nogen statsinstitutioner gad være med, hvor man undersøgte adskillige tusinde færdselsuheld, og bedømte i hvor mange tilfælde farten HAVDE SKYLDEN.... resultat?? langt under 5% af de samlede uheld. Derudover ikke sagt at farten gør ondt værre når uheldet er ude, men jeg vil stadig gerne se hard facts på statens PÅSTANDE om at det er farten som er SKYLD i uheldene.....

Guest Supermule
Besvaret

Nu har de færreste en reaktionstid på 2 sek... Desuden tror jeg det er ret tydeligt hvis der sker noget med 200km/t... De standse længder refereret til på MovIt er standselængder....

Att: supermule, gode argumenter, men du glemmer, din reaktionstid på et par sekunder fra uheldet foran dig sker, til du opdager at det er et uheld, bringer dig ret meget længere end 42 m frem. Men derudover helt enig, man lavede for nogle år siden en undersøgelse i englad, uofficiel selvfølgelig, tvivler på nogen statsinstitutioner gad være med, hvor man undersøgte adskillige tusinde færdselsuheld, og bedømte i hvor mange tilfælde farten HAVDE SKYLDEN.... resultat?? langt under 5% af de samlede uheld. Derudover ikke sagt at farten gør ondt værre når uheldet er ude, men jeg vil stadig gerne se hard facts på statens PÅSTANDE om at det er farten som er SKYLD i uheldene.....
Guest Supermule
Besvaret

Nææææ, men synes bare der er andre alternativer der tiltaler mig mere....

Besvaret

Var max-bøden virkelig kun 2000 SEK?. Det kan jeg da godt forstå ikke skræmmer folk med en stor bil fra at køre for stærkt. Det er da lige før at den ekstra benzin-regning er mere afskrækkende.

Besvaret
Var max-bøden virkelig kun 2000 SEK?. Det kan jeg da godt forstå ikke skræmmer folk med en stor bil fra at køre for stærkt. Det er da lige før at den ekstra benzin-regning er mere afskrækkende.
Det er nok ikke bødens størrelse men den midlertidige frakendelse af køreretten der skræmmer folk. Kortet ryger langt hurtigere i SE end i DK.. Check en meget aktuel tråd om J.C...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...