Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hehe, yes det er mig i den sorte BMW :) ja han har tyske export plader på lige p.t. Okay, tror jeg har spottet dig så! kunne heller ikke helt forstå hvis man gad køre i A2 når man er flyttet til Sverige som dansker ;) men ok de danskere jeg købte min lejlighed af kørte i Audi 100 fra 81 eller noget :P

• Svar 363
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Hey allesammen! Vi bor jo næsten lige ved siden af hinanden!!! Peter Winkel Sölvesborgsgatan 3A Lige ved bagindgangen til Folkets Park Hvis den hvide Mercer holder udenfor, så kig op til en kop kaffe!!

Besvaret

Jesper kimer Hej! Jesper Kimer, 25 år., Solo Västra Hamnen, Lille lejlighed på Sundspromenaden 1

Besvaret

Ole Kjârsgaard , har en bostadsret på solgatan i kirseberg ! Jeg kom til malmô i september sidste år , og er lykkelig for at være flyttet fra københavn , da jeg arbejder der , så jeg kan komme hjem til malmô , for der kan man få fred , når man kommer hjem fra jobbet !

Besvaret

Merethe 24 Sofierogatan 1 (tilsyneladende nabo til Kenneth :) ) Er lige flyttet ind i hvad der stadig kan betegnes som "ruinen" i dag ;)

Hvad med at præsenterede dig selv først før du kritiserer andres indlæg BONDERØV :fight: Kenneth 30 og 10 mdr :D Värnhem (Ellstorp) Sofierogatan 1 Boet her siden marts 2004
Guest Palle...
Besvaret
Roligt kvarter udover' date=' der var der skød sig selv for 5 min. siden[/quote'] Hvor ramte han ?? De svenskere har det sgu' med at skyde sigselv. Rolf Skanåker (ex-verdensmester i pistolskydning) har engang skudt sigselv i foden. Og, på den rigtige måde altså...med pistol !
Besvaret
Heyy Sanne! Går det godt i Servisair??? Har overvejet at søge derud... Savner sgu lidt lufthavnen... :)
Hvor svært kan det være , du kører til lufthavnen. Finder et fly til eks Kina, og herfra HEJ HEJ HEJ :tongue2:
Besvaret

Palle : han skød først 4 gange op i luften, gik over til hovedindgangen ved Hilton og skød sig selv og væltede om. Næsten som at være med i en dårlig film. :D Polisen er rundt og afhøre folk nu.

Guest michaelbo
Besvaret
Hvor svært kan det være , du kører til lufthavnen. Finder et fly til eks Kina, og herfra HEJ HEJ HEJ :tongue2:
Jeg betaler noget af billetten hvis han blir' der. :D Michael 48, Jane 30, Isabella 18 mdr. Vintrie , söder om staden.
Besvaret

Jeg betaler noget af billetten hvis han blir' der. :D LOL Dagens kommentar :th2: Miriam 30, Michael 35, Patrick 6 og Victoria 2,8 :-) Vi bor i Bunkeflostrand på Snäppevägen og har boet herover siden maj 2003, de første 2 år i Limhamn.

Besvaret
Sikke mange single fyre vi er herovre' date=' og ingen single piger[/quote'] Tænk jeg studsede over, Gud hvor er der mange par med børn. Den der med de single fyre i sølvfarvede TT'ere holder slet ikke....
Besvaret
Merethe 24 Sofierogatan 1 (tilsyneladende nabo til Kenneth :) ) Er lige flyttet ind i hvad der stadig kan betegnes som "ruinen" i dag ;)
Jeg har da også kigget lidt på dit dørskilt.. Syntes det lød lidt dansk.. Men det gjorde det forrige navneskilt også men ham har jeg aldrig set i de 2½ år jeg har boet her.. Jamen så velkommen til.. Du skal da være velkommen til at ringe på en dag og få noget lokalt sladder eller en kop "et eller andet"... Og hvis du gør, så prøv i weekenden, er aldrig hjemme ellers.... :)
Besvaret
Jeg har da også kigget lidt på dit dørskilt.. Syntes det lød lidt dansk.. Men det gjorde det forrige navneskilt også men ham har jeg aldrig set i de 2½ år jeg har boet her.. Jamen så velkommen til.. Du skal da være velkommen til at ringe på en dag og få noget lokalt sladder eller en kop "et eller andet"... Og hvis du gør, så prøv i weekenden, er aldrig hjemme ellers.... :)
Hehe;) !

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...