Thomas Skrevet October 24, 2005 Rapporter Skrevet October 24, 2005 Følgende mail er sendt fra mig idag efter at være nær et sammenbrud af frustration over deres kundepleje! Først og fremmest vil jeg lige sige at jeg aldrig i mit liv har oplevet så dårlig kundeservice før, det er simpelthen for dårligt at et så stort firma ikke er bedre til at hjælpe deres kunder!!!! Jeg har indtil nu brugt over 3 timer af mit liv på at ringe til jeres forpulede kundeservice, hvor man får en skide telefonsvarer i røret der siger at nu er du nummer 79 og der er ca. 35 minutters kø??? Hvad sker der for jer??? Er jeres produkt så fucking dårligt, eller er det jeres service der er det!!!! Vi er en del i min omgangskreds der har fået jer som leverandør af internet her fra den 12 oktober! Og der får man så et brev om at man skal skrive under på at man er bundet hos jer i et år!!! Jeg skal ikke bindes i et år hos jer, da i overhovedet ikke har levet op til mine forventninger og det som i har lovet... I den mangelfulde informationsbrochure i sendte ud for nogen tid siden, stod der at man fik en 10/10 forbindelse. Jeg har fået en delt forbindelse? I reklamerer for billig iptelefoni!!! I er dyrere end mobilselskaberene, og det kan sq da ikke være meningen. Jeg har dansk iptelefon, men efter at have fået jeres forbindelse virker hverken den eller min anden pc???????? Og med min danske iptelefon ringer jeg billigere rundt i Sverige, end jeg ville gøre med jeres svenske??? Hvad går der galt!!! Svar udbedes!!! Thomas Hansen
Johan Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Hmmm.........velkommen til Telia, har også fået lov til at sidde i kø 45 min. og har derefter fået at vide at det ikke var deres problem.
Gio Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 ...det er sgu´ skræmmende. Men at skrive en "sgu´-mail" på dansk til et svensk firma...ja, undskyld mig - men dén ryger nok ENDNU længere ned i bunken. Få den oversat - og ton´ lidt ned for bandeordene... ;) Jeg forstår fuldt ud din frustration....virkelig!
thygesen Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Hmm.. sjovt.. jeg ahr slet ikke haft de problemer.. det kører bare derudaf.. kedeligt at høre i andre har haft det sådan..
Sach Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Må jo nok meddele at jeg endnu heller ikke har haft nogen problemer med overgangen til Telia fra Bolina, selvom jeg kun har internet.
Guest Supermule Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Her kører der en 24 Mbit upåklageligt.... :)
Soap Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Er der nogen som har modtaget en regning fra Telia endnu? Før i tiden betalte jeg igennem HSB sammen med hyren (Bolina). Så kan vi da få afklaret en gang for alle hvad de blodsugende svin tager for den tlf.-forbindelse, som vi ikke bruger, og som de ikke kan tvinge os til at oprette Jeg er lidt betænkelig ved at skrive under på: A) Du skal have en fast tlf.-forbindelse hvis du vil nyde godt af vores produkt, og B) Mundtlig tilkendegivelse fra kundservice at de ikke kan tvinge os til at oprette den.... Hva´siger I, eller er det bare mig?? Mvh Soap P.S. Min forbindelse kører stadigvæk. Var kun lige afbrudt et par dage i starten af oktober, men det var en fejl hos Bolina/Telia
Malezar Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Soap: Jeg har også siddet og undret mig over den regning. Jeg har kun modtaget et brev med mit bruger login til deres hjemme side. Tror heller ikke de har nedgraderet min 100mbit til 10mbit. So Im not complaining! :D
Guest Trine Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Er der nogen som har modtaget en regning fra Telia endnu? Før i tiden betalte jeg igennem HSB sammen med hyren (Bolina). Så kan vi da få afklaret en gang for alle hvad de blodsugende svin tager for den tlf.-forbindelse, som vi ikke bruger, og som de ikke kan tvinge os til at oprette Jeg er lidt betænkelig ved at skrive under på: A) Du skal have en fast tlf.-forbindelse hvis du vil nyde godt af vores produkt, og B) Mundtlig tilkendegivelse fra kundservice at de ikke kan tvinge os til at oprette den.... Hva´siger I, eller er det bare mig?? Mvh Soap P.S. Min forbindelse kører stadigvæk. Var kun lige afbrudt et par dage i starten af oktober, men det var en fejl hos Bolina/Telia Det var fuldstændig samme situation jeg stod i, men jeg har fået at vide fra Bolina at det kommer til at koste en ekstra kostnad for leje af kobber til centralen på 80 kr, for dem der ikke har fastnet. Der står 89 kr i den pressemeddelelse Brian postede og jeg har fået at vide at det blot koster 275. Så jeg tror du godt kan regne med alt mellem 275 (hvis vi er heldige) og 275+89 hvis vi er uheldige. Hvilket i alle tilfælde er en ok pris. Telia har nu officielt indrømmet at de ikke kan kræve fastnet for at kunne tilbyde ADSL, men det er helt nyt så jeg tror derfor ikke de har fået det ændret i kontrakten. Ellers skriv i tekst inden du skriver under at du tager forbehold for fastnetlinien som du ikke har og som du ikke vil betale for.
Guest Polle Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Er også gået fra Bolina til Telia uden problemer har dog ikke modtaget nogen regning endnu...
Guest Palle... Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 Er der nogle af jer der har installeret Telia's antivirus og firewall ? Jeg må erkende at min maskine kører upåklageligt, og det er jo virkelig en fornøjelse. MEN, jeg kan ikke finde licensnummeret nogle steder, og når den trial version udløber, så er jeg jo lidt på den. Hvor finder jeg licensnummeret til de programmer ??? Jeg kunne forestille mig at de ville blive tilsendt sammen med regningen, men den har jeg heller ikke modtaget
Michael Rasmussen Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 Jeg har også telia, og fik licensnummeret sammen med abonnementaftalen. Abonnementsaftalen kom først pr post, og første regning kom ca en uge derefter. Måske der er gået noget tabt hos postvæsenet, det kan jo ske. Men prøv da og ring til dem.
Guest Palle... Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 Måske der er gået noget tabt hos postvæsenet, det kan jo ske. Men prøv da og ring til dem. Ja, det er klart det nemmeste at ringe. Troede bare ikke de ville oplyse licensnummer per telefon, men det gjorde de. Umiddelbart var der ikke noget der manglede, men han sagde at flere ikke havde modtaget licensnummert ? Så kan man vel godt sige at der manglede noget ??
Nils Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 Er der nogle af jer der har installeret Telia's antivirus og firewall ? Jeg må erkende at min maskine kører upåklageligt, og det er jo virkelig en fornøjelse. MEN, jeg kan ikke finde licensnummeret nogle steder, og når den trial version udløber, så er jeg jo lidt på den. Hvor finder jeg licensnummeret til de programmer ??? Jeg kunne forestille mig at de ville blive tilsendt sammen med regningen, men den har jeg heller ikke modtaget Du kan finde dit prenumerationsnummer, som de kalder det, på Mina Sidor. Administrere - tjänster - internet - säkerhetsttjänster. Det kræver selvfølgelig, at du har fået en adgangskode til Mina Sidor... :) vh Nils, trofast Telia-kunde til 16. februar 2007
Guest Palle... Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Er der nogle af jer der har modtaget regning fra Telia ?? Jeg har haft Telia siden jeg flyttede herover (2003) og skiftede i oktober til deres nye netværk. Men, jeg har endnu ikke modtaget en regning ???
Miriam Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Er der nogle af jer der har modtaget regning fra Telia ?? Jeg har haft Telia siden jeg flyttede herover (2003) og skiftede i oktober til deres nye netværk. Men, jeg har endnu ikke modtaget en regning ??? Er det fra start du ikke har fået eller okt ? Hvis det er okt, kan det vel være fordi de sender kvatalsvis ? Jeg for regninger fra dem....
Guest Trine Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Er der nogle af jer der har modtaget regning fra Telia ?? Jeg har haft Telia siden jeg flyttede herover (2003) og skiftede i oktober til deres nye netværk. Men, jeg har endnu ikke modtaget en regning ??? Hej Palle. Hvis du taler Telia Stadsnet så har jeg heller ikke fået regning siden jeg overgik til dem 12/10. Fik fat i deres kundeservice som siger jeg ikke har misset en regning og at der kommer en i januar.
Guest Palle... Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Hej Palle. Hvis du taler Telia Stadsnet så har jeg heller ikke fået regning siden jeg overgik til dem 12/10. Fik fat i deres kundeservice som siger jeg ikke har misset en regning og at der kommer en i januar. Ja, det er Stadsnet. Sjovt nok har jeg tidligere fået regning fra dem hver måned, via huslejen men den praksis har de nok ændret.
Guest michaelbo Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Har telia bredband 24mbit og telefoni og begge dele virker upåklageligt. Endnu.
annaogmichael Besvaret December 31, 2005 Rapporter Besvaret December 31, 2005 Fra Telias hjemmeside " Upp till 24 Mbit/s Bredare än brett. Fortare än fort. Det här är valet för dig med avancerade behov. Ladda hem film och musik snabbare än någonsin förut. Anslutningen ger fantastiska möjligheter - oavsett vad du använder internet till. Det här är abonnemanget för dig som vill utnyttja den maximala tillgängliga bandbredden som adsl-tekniken tillåter. Upp till 24 Mbit/s nedströms och upp till 1 Mbit/s uppströms. Den hastighet du kommer upp till vid varje enskilt surftillfälle varierar. Månadsavgift från: 389 kr" Upp till 24 Mbit/s betyder det at man ikke kan forvente at have en 24 Mbit forbindelse, men at det kun i teorien er en 24 Mbit forbindelse??????????
mrode Besvaret December 31, 2005 Rapporter Besvaret December 31, 2005 Upp till 24 Mbit/s betyder det at man ikke kan forvente at have en 24 Mbit forbindelse, men at det kun i teorien er en 24 Mbit forbindelse?????????? Det er helt korrekt. Telia skal jo heller ikke love for meget. Hastigheden på ADSL er afhængig af afstanden mellem dig og centralen, desuden skriver de det ofte, da der kan være flaskehalse andre steder på nettet. Flere steder hvor man kan downloade har de fx. slot-restriktioner, så hver person kun får en begrænset del af deres samlede forbindelse.
bluee Besvaret January 2, 2006 Rapporter Besvaret January 2, 2006 bredband.com Jeg har bestil hos bredband.com og der mener jeg de kun opkræver 49:- hvis man ikke har fastnet. Man skal dog kunne opgive et tidligere fastnet nummer der har været på adressen. Leveringstid: 3-5 uger.. bare de så ikke melder tilbage efter 4 at de ikke kan levere... grr (det er set før)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu