JubA/S Skrevet December 2, 2005 Rapporter Skrevet December 2, 2005 Hej, Jeg ved ikke om jeg har fået helt forkert fat i det her, men jeg har søgt i forummet, og har med gru læst mig frem til, at det flere steder i bedste TDC stil er nødvendigt med et telefonabbonnement hos Telia for at få adgang til internettet. Mit spørgsmål går på følgende: Vores bostadsrettsforening i Malmø er tilsluttet com hem, men betyder det, at vi kan nøjes med et internet abbonnement hos dem?? (I lighed med mange andre, vil jeg gerne nøjes med et internet abbo og bruge IP telefoni) Mvh. Torben
Guest Supermule Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Det er helt korrekt at du IKKE skal bruge Telia. Bare bestil et bredbnadsabb. hos ComHem und daz ist alles....
Guest Trine Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Hej, Jeg ved ikke om jeg har fået helt forkert fat i det her, men jeg har søgt i forummet, og har med gru læst mig frem til, at det flere steder i bedste TDC stil er nødvendigt med et telefonabbonnement hos Telia for at få adgang til internettet. Mit spørgsmål går på følgende: Vores bostadsrettsforening i Malmø er tilsluttet com hem, men betyder det, at vi kan nøjes med et internet abbonnement hos dem?? (I lighed med mange andre, vil jeg gerne nøjes med et internet abbo og bruge IP telefoni) Mvh. Torben Det er ikke helt rigtigt hvad Supermule siger. Du kan godt være tilsluttet ComHem Kabel uden at være tilsluttet ComHEm bredband. Hvis du har 3 stik i din Comhem boks kan du få bredbånd gennem dem udenom Telia.
JubA/S Besvaret December 2, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 2, 2005 Okay, takker. Jeg må lige tage en kigger på comhem-kassen når jeg kommer hjem :)
Thomas Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Det er ikke helt rigtigt hvad Supermule siger. Du kan godt være tilsluttet ComHem Kabel uden at være tilsluttet ComHEm bredband. Hvis du har 3 stik i din Comhem boks kan du få bredbånd gennem dem udenom Telia. Øhh moerke, jeg er lidt forvirret over det du skriver! Det er da også rigtigt det S.mule skriver:/
thsk Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Er der nogen der har en bredbåndstelefon koblet op til deres COM-hem bredbåndslinie? Det lyder jo fortrinligt hvis man både kan få telefon (fx musimi) og bredbånd til kun 99 svenske pesetas om måneden!
Thomas Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Er der nogen der har en bredbåndstelefon koblet op til deres COM-hem bredbåndslinie? Det lyder jo fortrinligt hvis man både kan få telefon (fx musimi) og bredbånd til kun 99 svenske pesetas om måneden! Men hvad sjovt er der ved 128 Kbit/s:) Og det er jo kun for internet, iptlf. koster ved siden af!
thsk Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Tja, i mit lille hovede så sammenlignede jeg med hvad jeg betalte når jeg flyttede fra DK: 256kbit internet: 299 DKK/mdr + abb. til telefon 110 DKK/mdr = 520 SEK/mdr Og nu kan jeg i SV gøre det til: 169 SEK + 7.5 DKK = 180 SEK /mdr Længe leve den frie svenske konkurrence og at kunne sløjfe TDCs ågerpriser. Men jeg kan forstå at du er typen der skal ha hul igennem. Hvad siger du til 24Mbit hos bredbandsbolaget til 329 SEK, eller findes det billigere?
Thomas Besvaret December 3, 2005 Rapporter Besvaret December 3, 2005 Ja eller 320,- for deres 100mb. Men jeg er nu godt tilfreds ed min 10mb:) Men hvad er de 7,5 danske kroner du skiver om?
thsk Besvaret December 3, 2005 Rapporter Besvaret December 3, 2005 7,5/mdr er hvad det koster af ha' et fastnetnummer hos musimi. 100MBit - Så kan man jo droppe hybridtv, hvis der bar var kanaler nok at se via internettet
JubA/S Besvaret December 7, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2005 hehe, godt at se at tråden fik sat noget i gang... Det er måske et plat spørgsmål, men er der nogen der ved, om (com hems) kabelmodem kan nøjes med et accesspoint, eller det skal have en trådløs router for at kunne dele forbindelsen? Mvh. Torben
Guest JacobN Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 Trådløs router! ellers funker det ikke,da den kun giver en ip.
JubA/S Besvaret December 9, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 9, 2005 okay, takker.. Har ikke prøvet med egentlig webspeed før, så man må spørge sig frem :)
Gio Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 okay' date=' takker.. Har ikke prøvet med egentlig webspeed før, så man må spørge sig frem :)[/quote']"Webspeed" er ikke et begreb, men et varemærke fra *brrr* TDC. Men jeg forstår hvad du mener = internet igennem din tv-boks på væggen ;)
Kasper Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 Andre der har fået opgraderet deres BBB linie til 100 Mbit ?? Jeg har kun fået den op på omkring 8 MB/s men klager ikke ;)
Guest Supermule Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 Heyy Kasper. Sidder du bag en router??? Hvis du gør, så tjek hastigheden på din WAN port... Tit er den nemlig kun 10 Mbit. Andre der har fået opgraderet deres BBB linie til 100 Mbit ?? Jeg har kun fået den op på omkring 8 MB/s men klager ikke ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu