Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I ønskes alle en glædelig jul og et lykkebringende nytår. Tak for alle de gode tips og tricks I har delt ud af i år. Det har været en stor hjælp og fornøjelse at være med her. :th2:

Besvaret

Glædelig juletræ Ja, rigtig glædelig jul til alle. Jeg ser frem til "årets" sidste julefrokost d.21. januar 2006 :)

Besvaret

Feliz Navidad .......... Joyeux Noël :D og her rækker min sprogevner så IKKE længere. Glædelig Jul allesammen, håber i alle får en dejlig dag og aften imorgen med jeres nærmeste og forhåebentlig en god gave eller to :th2: Smil fra Christina + familie

Besvaret

Vi ka jo snart begynde at tænde kalenderlyset igen , med nedtælling til : el Grande Julefrokost ! ! ! Men allerførst vil jeg ønske alle her på Øresundsdebatten - - -- EN GLÆDELIG JUL & ET LYKKEBRINGENDE GOTT NYTÅR ! ! !

Besvaret

Så er dagen oprindet, igen. For et år siden sad jeg, på dette tidspunkt, i min lejlighed i Danmark, og var lige flyttet tilbage. Nu er jeg her igen, og oplever nu min anden jul på svensk grund. Og det er jeg glad for. Min første jul i Sverige var ikke noget at råbe hurra for, af grunde jeg ikke skal komme nærmere ind på hér. Men i år er den, heldigvis, anderledes. Selv om jeg p.t. er uden nyt job, kæreste og sne udenfor mit vindue...så er jeg glad. Jeg er glad for at være flyttet herover igen. Jeg glæder mig over mine venner herovre, som jeg bestemt, og meget hurtigt, kom til at savne da jeg flyttede tilbage til Danmark. Der ér "et-eller-andet" over at bo i Malmö...i Sverige...væk fra sit fædrende land. Noget der er værd at tænke over - og glæde sig over. Og dét gør jeg. Glæder mig. Over at være her igen. En del af jer herinde fra bærer "skylden". Fra at være ukendte mennesker bag tekst sort på hvidt, så er i blevet venner og mennesker med ansigt og sjæl. Og det er jo, i sig selv, fantastisk. Så kan folk sige nok så meget om det "nørdede" i at sidde på Internettet, og skrive i fora som dette. Uden stikket i væggen - her som i Danmark - så havde jeg ikke lært en masse dejlige mennesker at kende i det virkelige liv. Og det gør mig glad! Og det var egentlig "bare" det jeg ville understrege - at min Jul 2005 er med en dejlig følelse indeni. Og det kan jeg, blandt andet, takke en hel del af jer for. Herfra skal lyde ønsket om en fantastisk juleaften, og håber i kan nyde aftenen i selskab med jeres familie og nærmeste, og dem i holder af og elsker. Rigtig Glædelig Jul!

t72.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...