Morten K Skrevet January 18, 2006 Rapporter Skrevet January 18, 2006 hey! Hvilket mobil abonnement bruger i? Min pige skal skifte og hun vil gerne vide hvad der er billigst. Hun kommer til at være ca 50% i DK, 50% i SE. Nogle gode bud? /Morten
ccdj Besvaret January 18, 2006 Rapporter Besvaret January 18, 2006 hey! Hvilket mobil abonnement bruger i? Min pige skal skifte og hun vil gerne vide hvad der er billigst. Hun kommer til at være ca 50% i DK, 50% i SE. Nogle gode bud? /Morten vi bruger også 3 og er fint tilfredse det største plus er at man ikke betaler "roaming" afgift i Sverige :th2: smil fra Christina
dan Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 Telmore.dk - du skal bare have en med en adresse i DK til at oprette for dig.
birkster1977 Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 Men er 3's dækning ikke temlig dårlig, kender til en som har store problemer med at han konstant kommer på andre net fordi 3 ikke rigtigt dækker, så er det jo pludselig ikke så smart længere hvis man betaler rooming afgift på andre net??
darksaint Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 Jeg har også haft 3 siden December har virket upåklageligt - syntes endda kvaliteten er en del bedre end det "alm" gsm net - Syntes også de har mange gode tjenester musik, tv etc. og telefonerne er jo næsten gratis abb. koster så til gengæld lidt mere end hos de andre selskaber men igen hvis man bruger det meget som jeg syntes jeg ikke det er så dyrt endda :-)
Guest Moerke ikke online.... Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 3 har nær den bedste dækning i Sverige. Vi har bedre signal på 3 end vi havde på Telia. Problemet opstår hvis du kommer i yderområder i Danmark men så betaler du ikke dyr roaming men alm. minutpris. Vi har 2 stk 3 telefoner og er yderst tilfredse. Vores regning er faldet fra ca 1200 hos Telia, hvor vi næsten ikke brugte telefonerne og afviste alle opkald når vi var hjemme, til ca 700 kr og nu bruger vi telefonerne som det passer os. Eneste minus er at de står i et famliemedlems navn. Det er lidt omstændigt når man skal have nye telefoner og forlænge abonnementet.
Morten K Besvaret January 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 19, 2006 Det lyder godt, tror konen hopper på 3. Jeg kan godt nok ikke bruge 3, for jeg har lige fået mig en fed sony ericsson k750i som jeg bruger til fjernbetjening af computeren. Så jeg må vel nok "nøjes" med telmore.
Morten K Besvaret January 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 19, 2006 aargh, telmore er svinedyrt! Opkald fra telefonen til Danmark Udenlandsk operatørs opkaldsafgift 0,00 kr. 0,00 kr. Fastnet, normaltid 6,05 kr. 6,31 kr. Fastnet, øvrig tid 3,43 kr. 3,82 kr. Mobilnet, normaltid 6,05 kr. 6,31 kr. Mobilnet, øvrig tid 3,43 kr. 3,82 kr. Uhyggeligt
bluee Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 www.3.dk - kan ikke se andre muligheder, udover hvis man vil have 2 simkort og lege SIM kort DJ Det er iøvrigt ikke kun Telmore der er "svinedyrt". Det er alt roaming til/fra Sverige. Det må være de svenske udbydere der kræver for høje takster
dan Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 Tjek - se TDC mobils hjemmeside. Det er jo roamingpriserne fra fx. Telia der er så dyre. Det er ikke Telmores pris. Og nu tjekkede jeg lige nettet i Sverige. Vælger man et svensk ab. som fx. Tele2's Comviq koster det mellem 3,5 og 5,5 krone at ringe til DK. Og efterhånden har man ikke fast måneds abonnement, så måske man burde kigge lidt dybere ned i det en dag. Det er da vist blevet betydeligt billigere end da vi flyttede herover og undersøgte det.
Heidi Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 Jer med 3, har i så jeres abb. reg. på en dansk adresse, for hvad jeg kan se så er prisen på 3.se 1 kr pr sms... og hvis i har dansk 3, giver i så stadig kun 20 øre pr. sms til sv. nr. sendt fra sverige ? Jeg har djuice... og giver 69 øre pr sms også til udlandet og det er det jeg primært bruger min mobil til... Skal jeg ringe er det ip telefoni :th2:
skallstorp Besvaret January 20, 2006 Rapporter Besvaret January 20, 2006 Over 11 kroner pr. min med Sonofon Min mand ringede hjem i sidste måned i 4 min og 30 sek. Han var ikke opmærksom på at 3 ikke fungerer på broen. 48 kr ! Det er sygt. Til oplysning vedr. fastnet telefon så kan man ringe til DK for 21 øre med www.teleman.se
CpX Besvaret January 20, 2006 Rapporter Besvaret January 20, 2006 Okay, men hvad er så billigst? Er det 3 man ska ha?? I SE? Altså, dvs. når jeg ringer til dk betaler jeg ik gebyr el hvad? Eller er det når dk folk ringer til mig i se på 3 telefon, så betaler jeg ikke den takst det nu normalt koster mig at besvare et opkald? ... håber nogen kan svarer. (evt nogen som har et link til et se mobil selskab hvor jeg kan tjek om jeg ka få mit danske nr?) :th2:
Thomas Besvaret January 20, 2006 Rapporter Besvaret January 20, 2006 Er det 3 man ska ha?? I SE? Altså, dvs. når jeg ringer til dk betaler jeg ik gebyr el hvad? Eller er det når dk folk ringer til mig i se på 3 telefon, så betaler jeg ikke den takst det nu normalt koster mig at besvare et opkald? ... håber nogen kan svarer. (evt nogen som har et link til et se mobil selskab hvor jeg kan tjek om jeg ka få mit danske nr?) :th2: Prøv at søg på dit spørgsmål herinde først, og ja det er jo det de alle skriver! Og du kan ikke overføre dit nummer til sverige!
CpX Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 Yes Mr Thomas Hansen. Nu var jeg ikke lige klar over roaming afgift var = afgiften du betaler når du accepterer et opkald i SE fra et DK abon. Men tak for henvisningen om søg funktionen. (Men nu handlede det her indlæg jo netop om det jeg ville vide, ergo var der nok nogen med den viden).
chrhansen Besvaret May 27, 2006 Rapporter Besvaret May 27, 2006 adresse På Spørgsmålet om at skifte til 3. Har nogle haft problermer med at have adresse i Sverige, og benytte sig af 3-Danmark's tilbud om samme pris i Danmark og Sverige? Jeg synes ikke 3-Sverige har samme tilbud! Oplyser I en dansk eller jeres svenske adresse?
aj Besvaret May 27, 2006 Rapporter Besvaret May 27, 2006 På Spørgsmålet om at skifte til 3. Har nogle haft problermer med at have adresse i Sverige' date=' og benytte sig af 3-Danmark's tilbud om samme pris i Danmark og Sverige? Jeg synes ikke 3-Sverige har samme tilbud! Oplyser I en dansk eller jeres svenske adresse?[/quote'] Du skal oplyse en dansk adresse hvis du vil have dansk 3 (hvilket er hvad der snakkes om her). Jeg og mange andre på debatten har oprettet i danske venner/familiers navn og adresse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu