BS Skrevet March 11, 2006 Rapporter Skrevet March 11, 2006 http://www.bt.dk/bil-camping/artikel:aid=426672/
Guest Trine Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Jeg havde nok valgt at satse på jeg kunne styre bilen uden servo....og drejet nøglen... 220 km/t... ingen servo....svært valg...
Madsen Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 http://www.bt.dk/bil-camping/artikel:aid=426672/ Puha, tror bare jeg, i bedste Peter Plys stil, havde lukket øjnene og drømt mig til et dejligere sted... Stakkels knægt!
BS Besvaret March 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 11, 2006 Mit valg havde nok været hvis der var noget autoværn eller noget i den stil at man kunne "gnubbe" sig op ad så man evt kan bremse på den måde. Men det er vist svært at sige.
oleskyum Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Nu har jeg aldrig haft en BMV, men den kan vel ikke være uden frigear og bremser.
BS Besvaret March 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 11, 2006 Hvis du nu læste hele teksten ville du også se at han havde bremset den ned til omkring 100 men bremserne brændte af og han kunne ikke få den i frigear i automat gearkassen:eek:
larscph Besvaret March 12, 2006 Rapporter Besvaret March 12, 2006 Jeg syntes altså det lyder mærkeligt. For det første kunne han jo bare have slukket på nøglen, så længe den kører så hurtigt er servoen da aldeles lige meget. Og hvis han ellers havde knaldet til på de bremser fra starten så skulle den da nok stoppe?!? Kan en 318i med automatgear i det hele taget køre 220 km/t? Temmelig uheldigt at både speeder og gearkasse går i stykker samtidig må man også sige?!?
Toft Besvaret March 12, 2006 Rapporter Besvaret March 12, 2006 Surt for manden, men det er da ikke kun bilen den er gal med, hans hjerne må da også have været total offline Altså, drej dog nøglen, og lad farten løbe af lortet..
Guest carspar Besvaret March 12, 2006 Rapporter Besvaret March 12, 2006 Kör Skoda så går det ikke så galt
Malezar Besvaret March 12, 2006 Rapporter Besvaret March 12, 2006 Kör Skoda så går det ikke så galt Nemlig. Den kommer aldrig nær 220km/t.
laughingfrog Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Løsning: Drej nøglen, hva helvede skal han med servo styring alligevel?? jeg mener, nævn 10 racer biler som er kørt galt de sidste 10 år, FORDI de ingen servostyring har... nåååh nej, hehe, de HAR jo ikke servo styring. Desuden havde bremserne jo så nok haft bedre effekt, og med det alternativ han havde, nemlig at smadre ind i noget når han løber tør for vej, havde jeg nok valgt ikke at kunne styre på en lang lige vej
Peter H. Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Løsning: Drej nøglen, hva helvede skal han med servo styring alligevel?? jeg mener, nævn 10 racer biler som er kørt galt de sidste 10 år, FORDI de ingen servostyring har... nåååh nej, hehe, de HAR jo ikke servo styring. Der tar du fejl.:) de fleste racerbiler har servo tänk på hvor brede deres däk er :) Tror nu at det er en röver historie fra ejeren, fordi ikke at kunne styre sin bil :)
Miriam Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Men hvis han drejer nøgler og forsøger at dreje på rattet vil der så ikke bare komme ratlås på og så er han vil lige vidt !!
Guest Supermule Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Han slukker motoren uden at dreje nøglen helt om.... Så slår han gearstangen ud af gear og trækker håndbremsen lige så stille.... Så er den skid slået.
Guest Trine Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Men hvis han drejer nøgler og forsøger at dreje på rattet vil der så ikke bare komme ratlås på og så er han vil lige vidt !! Jo hvis han drejer nøglen helt om og tager den ud.. ellers låser ratter jo ikke.
Miriam Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Han slukker motoren uden at dreje nøglen helt om.... Så slår han gearstangen ud af gear og trækker håndbremsen lige så stille.... Så er den skid slået. Nu er det måske ikke lige dig jeg ville spørge til råds :D Jeg har ridset Rikke's helt nye bil........ Var inde og kysse et autoværn på motorvejen grundet en slingrende lastbil... Jeg skal bruge en autolakerer der ved hvad han laver!! og det haster..........
Gio Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Han slukker motoren uden at dreje nøglen helt om.... Så slår han gearstangen ud af gear og trækker håndbremsen lige så stille.... Så er den skid slået.Hans gear havde netop sat sig samtidig....ellers havde det jo været det nemmeste i verden at flå den i neutral, bremse ned, og slå tændingen fra den brølende motor. Ratlåsen virker jo også først når nøglen tages ud af tændingen...
Nils Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Jeg tror, den menneskelige faktor spillede en ikke uvæsentlig rolle. Døm selv: :D
Gio Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Jeg tror, den menneskelige faktor spillede en ikke uvæsentlig rolle. Døm selv: :D Hey...det er The STIG!
larscph Besvaret March 19, 2006 Rapporter Besvaret March 19, 2006 hmmm-hm... http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006120809,,00.html
BS Besvaret March 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 19, 2006 Hvordan kan man endegyldigt fastslå at der ikke var en fejl på det tidspunkt? Bilen er jo nok rimelig smadret så den er jo ikke som da speederen sad fast?
mrode Besvaret March 19, 2006 Rapporter Besvaret March 19, 2006 Vel på samme måde som når man finder ud af hvad der var galt med et fly der er styrtet ned og fordelt på et stort areal og en masse små stykker.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu