Jump to content

Nu er det kraftst#%&"! snart på tide der bliver gjort noget ved det her....

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Skal vi ikke sprænge Khader i luften? Taget på fersk gerning. Imam Ahmed Akkari er blevet filmet med skjult kamera, mens han foreslår, at Naser Khader sprænges i luften Af Rune Melchior Sjørvad - 7:36 - 23. mar. 2006 Senest opdateret - 8:17 - 23. mar. 2006 Jyllands-Posten har i dag imam Ahmed Akkari på forsiden. Årsagen er, at han under en køretur med en fransk journalist har foreslået, at man skal sprænge det radikale folketingsmedlem Naser Khader i luften. Akkari blev optaget med skjult kamera af de franske journalister. Programmet vises i aften på den franske tv-kanal 'France 2'. I programmmet siger Akkari om Naser Khader: - Hvis han bliver minister for udlændinge eller integration, skulle man så ikke sende to fyre ud for at sprænge ham og hans ministerium i luften. Ifølge Jyllands-Posten blev udtalelsen leveret på arabisk med et smil på læben, mens den muslimske og arabisktalende journalist bag programmet, Mohamed Sifaoui, sad ved siden af Akkari på bilens bagsæde. Ahmed Akkari er talsmand for for delegationen af imamer, der rejste til Mellemøsten. Naser Khader var i aftes så rystet over sagen fra Bahrain, at han ikke ønskede at kommentere mordtruslerne fra Akkari. Undersøges af politiet Chefinspektør hos Københavns Politi, Per Larsen, fortæller i dagens udgave af Ekstra Bladet, at imamerne vil blive afhørt, så snart de vender hjem. - Det her virker alvorligt. Hvis ordene falder som beskrevet, taler vi under alle omstændigheder om trusler på livet. Det skal undersøges til bunds, siger Per Larsen. Truslen kan i alvorligste fald give op til otte års fængsel. Dansk Folkepartis Peter Skaarup vil tage sagen op med justitminister Lene Espersen. - Det er rene trusler og det viser bare, hvor vanvittigt disse imamer opfører sig. Jeg vil straks spørge ministeren, hvad strafferammen er for at fremkomme med sådan en udtalelse, og om han kan dømmes for det, siger Peter Skaarup til Jyllands-Posten. http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=341115 :mad: :mad:

Besvaret

*ENIG* Nu har jeg absolut ingen juridisk indsigt/erfaring men visse "fremtrædende" muslimer i dette land (bl.a. ovennævnte Akkari, wannabe-terrorleder Laban samt hele ledelsen i hizb-ut-tahrir), burde med deres ytringer og handlinger kunne dømmes for landsforræderi, landsskadelig virksomhed eller lign. eller i det mindste kunne landsforvises med henvisning til deres holdninger til det land som har hjulpet dem og mange andre - men det kan de ikke ifølge vores lovgivning. Det er også en af grundene til at de ser ned på vestlige og demokratiske værdier, vi er svage (og vantro) i deres øjne. Men de er kloge nok til at bruge vores egne værdier imod os ... i deres verdenssyn er det ok at brænde flag og ambassader, men ikke at tegne tegninger. Det er ok at tilsvine og terrorisere vestlige værdier (eller retsforfølge for dødsstraf en muslim som er konverteret til kristendom - forestil jer reaktionerne på gaden i Mellemøsten hvis vi pludselig begyndte at retsforfølge muslimer som udlever deres tro i vesten)

Besvaret

Skal vi nu have endnu en tråd om det emne - er der ikke spildt plads nok på det herinde i forvejen Og Supermule - hver gang du poster indlæg om denne sag, er det jo bare med andres ord - brug dog ind i mellem dine egne - selvom det er nemmere at bruge andres

Besvaret
Skal vi nu have endnu en tråd om det emne - er der ikke spildt plads nok på det herinde i forvejen
Ikke at jeg ikke giver dig ret, men man kan jo bare lade være med at læse det !
Besvaret
Og Supermule - hver gang du poster indlæg om denne sag, er det jo bare med andres ord - brug dog ind i mellem dine egne - selvom det er nemmere at bruge andres
Jeg foretrækker faktisk at Supermulle IKKE bruger egne ord. Tænk engang hvor få indlæg der ville være her. Hvad fa'en har dette indlæg at gøre på en debatside som omhandler diverse emner om sverige/skåne og flytning dertil ??? Fjern dog dette "støj" og find et passende forum. Er grundigt træt af ikke relatere emner.
Besvaret
Jeg foretrækker faktisk at Supermulle IKKE bruger egne ord. Tænk engang hvor få indlæg der ville være her. Hvad fa'en har dette indlæg at gøre på en debatside som omhandler diverse emner om sverige/skåne og flytning dertil ??? Fjern dog dette "støj" og find et passende forum. Er grundigt træt af ikke relatere emner.
Hmm .. Fri Debat er jo netop Frit. Det omhandler jo alt og nødvendigvis ikke kun emner om Sverige. Det er jo svært at gå ind og være smagsdommere på hvor "svensk" et indlæg så skal være. Den frie debat reflekterer jo bare hvad folk støder på i det virkelige liv og nogle har behov for at dele deres vrede, glæde osv med andre. Men udover det, så er det jo en tomgangsdiskussion og derfor har jeg også slettet mit andet indlæg, da det ikke gavener nogen og egentlig bare er en gentagelse af så mange ting.
Guest Supermule
Besvaret

Hvis du nu læste diverse indlæg igennem som jeg har postet i tidernes morgen, så vil du opdage at jeg ikke benytter mig af andres meninger, men har mine egne.... Af og til falder de uden for de gennemsnitlige normer.

Skal vi nu have endnu en tråd om det emne - er der ikke spildt plads nok på det herinde i forvejen Og Supermule - hver gang du poster indlæg om denne sag, er det jo bare med andres ord - brug dog ind i mellem dine egne - selvom det er nemmere at bruge andres
Guest Supermule
Besvaret

Hva' så kloge Åge..... Hvor finder du lige anledning til at begynde at svine mig til på den måde????

Guest ThomasO
Besvaret

Man får allermest på puklen, når man som scandinavisk borger højt klart og tydeligt - siger det som alle andre tænker. En god gammel dansk skodtradition tradition er også at man skal ikke bilde sig ind, at man kan tillade sig at skille sig ud fra flokken. Ligesom da vi gik i skole... har du ikke behov for flokken, bliver du mobbet af den til du begår selvmord. Hvad fanden har så fugleinfluenza, julefrokost og offtopics så at gøre herinde. Her vil vi kun snakke svenske flag, elge og brobizzer. *Gaaaab* Ja vi er andre end dig Mule- der undres over den kommentar...

Besvaret

I kan jo bare sætte Supermule som jeres "ignorer liste" under profil settings... sværere er det sgu ikke...

Besvaret
Er grundigt træt af ikke relatere emner.
MC Manden Tilmeldings dato: 22-03-2006 Det var sq hurtigt at blive træt af noget - overskriften kunne måske have været bedre formuleret, så folk der er trætte af indlæg om dette eller hint kunne undgå at spilde deres uden tvivl meget kostbare tid på at åbne et emne der ikke har deres interesse og være tvungen til at bruge tid på at svare på det, dette forum har jo den indbyggede feature at når man først har åbnet et emne, så kan man ikke forlade dette uden at have læst samtlige indlæg og selv lagt et indlæg - relevant eller ej.:rolleye: PS: smid lige selv et par komma'er hist og her - sorry
Besvaret

Skal vi indføre svensk debatkultur på Øresundsdebatten? Når man går ind i en tråd og ens eneste bidrag er, at den ikke burde være startet, og at de andre burde holde mund, så har man måske boet for længe i Sverige (eller været for længe på hemnet)... :D Ligesom grønlænderne har 36 ord for sne, så har svenskerne 72 ord for "noget en anden ikke skulle have sagt, men hellere holdt sin kæft". :( Hvad Akkari Griseøre angår: :fight:posterracismenglish0en.jpg

Besvaret
Hva' så kloge Åge..... Hvor finder du lige anledning til at begynde at svine mig til på den måde????
Tja ... der findes vel ca. 1000 grunde til det (ud af 1441, og så har jeg vist været flink). Men, det kan da godt være det bare er mig ... :rolleye: Jeg kan stadig ikke se at det er særlig relevant for et forum som dette, at diskutere noget som ikke har den fjernste betydning for os der bor i Sverige. Der findes ca. 6 mill. andre fora som diskutere politiske holdninger eller andet. Dette er vel ikke stedet til det ?
Besvaret
Man får allermest på puklen' date= når man som scandinavisk borger højt klart og tydeligt - siger det som alle andre tænker. En god gammel dansk skodtradition tradition er også at man skal ikke bilde sig ind, at man kan tillade sig at skille sig ud fra flokken. Ligesom da vi gik i skole... har du ikke behov for flokken, bliver du mobbet af den til du begår selvmord.
Hvem er dog det, som siger alle det, som andre tænker Og hvem er det, der skiller sig ud fra flokken... Der kan da ikke ha været noget i denne tråd...
Guest Supermule
Besvaret

Fordi du bor i Sverige, interesserer det dig slet ikke hvad der foregår ude i verden????? Kravl hjem i din hule og bli' der.... Du bidrager ikke med noget godt til debatten og man må sige et land som Sverige passer godt til dig. Mage til konfliktsky befolkning skal man lede længe efter. De har mere travlt med at gå op i om naboen har flere penge end dem selv og har de det, så skal de ikke slippe afsted med det......

Tja ... der findes vel ca. 1000 grunde til det (ud af 1441, og så har jeg vist været flink). Men, det kan da godt være det bare er mig ... :rolleye: Jeg kan stadig ikke se at det er særlig relevant for et forum som dette, at diskutere noget som ikke har den fjernste betydning for os der bor i Sverige. Der findes ca. 6 mill. andre fora som diskutere politiske holdninger eller andet. Dette er vel ikke stedet til det ?
Besvaret
Fordi du bor i Sverige, interesserer det dig slet ikke hvad der foregår ude i verden????? Kravl hjem i din hule og bli' der.... Du bidrager ikke med noget godt til debatten og man må sige et land som Sverige passer godt til dig. Mage til konfliktsky befolkning skal man lede længe efter. De har mere travlt med at gå op i om naboen har flere penge end dem selv og har de det, så skal de ikke slippe afsted med det......
Kære Supermule... Jo, jeg interessere mig for hvad der foregår ude i verden. Men, det er ikke ensbetydende med at jeg skal udbrede min mening herinde. Konfliktsky kan man vist heller ikke kalde mig, men er da enig i at Sverige er landet for mig, ellers ville jeg jo nok ikke bo her.
Besvaret

Plejer gerne at holde mig fra denne slags indlæg.... MEN... Man må da snart undres over, om du ikke har andet at tage dig til end at finkæmme nettet for artikler, med en meget specifik politisk dagsorden, for derefter at poste dem herinde Supermule? Som udlænding er det, sagt på Supermule sprog, kraftst#%&"! irriterende at skulle konfronteres med disse indlæg gang efter gang. Jeg har også mødt en del idioter i mit liv, men det er ikke ensbetydende med, at jeg hvergang jeg får chancen poster en mere eller mindre ligegyldig artikel, for derefter at stemple en hel befolkningsgruppe og opildne til had. Man skulle tro, du ville starte et korstog før du fik ro i sindet... Hvordan ville du have det, hvis man gentagne gange angreb din person, religion eller nationalitet fordi en eller anden idiot havde sagt eller gjort noget dumt? Skulle du så straffes for det hvergang, selvom du bare levede en stille tilværelse og passede dig selv "bare fordi du var i samme vogn"?? Tænk dig nu lidt om, du er da vel kraftst#%&"! ikke 7 år længere.. Idioter er der nok af i verden. Get over it.. Jeg kan simpelthen ikke se andet formål med dine indlæg, end netop hvad hele hensigten har været med den smædekampagne der har stået på gennem længere tid nu: Opildne folk til had.. Hvad !!/{{#%&"! får man ud af det??!! Marionetdukke i mediernes og din egen uvidenheds vold, det er kraftst#%&"! hvad du er... :mad: Som du selv skriver: Få øjnene op for hvad der virkelig foregår ude i verden.. En ny og farlig religion er kommet til. Den hedder OLIE! :mad: Der må da være grænser for, hvor tit du kan gentage samme scenarie.. :mad: :mad:

Besvaret

Jo tak, MetteMarie, din opbakning er værdsat (selvom jeg ikke er stolt af mit udbrud). Men helt ærlig, nok er nok.. Det glæder mig at der stadig er mennesker som kan tænke selv, og ikke er underlagt det net medierne har trukket ned over os. :(

Besvaret
Kære Supermule... Jo, jeg interessere mig for hvad der foregår ude i verden. Men, det er ikke ensbetydende med at jeg skal udbrede min mening herinde. Konfliktsky kan man vist heller ikke kalde mig, men er da enig i at Sverige er landet for mig, ellers ville jeg jo nok ikke bo her.
Om Supermules indlæg generelt er relevante eller ej, kan folk jo nok diskustere til hudløshed, men jeg er helt uening med dig i at man ikke må snakke om andet end ting som har relevans for at man bor i Sverige. Netop som jeg skrev, er indlæget postet under "Fri Debat", hvor man har mulighed for at ytre hvad man nu har lyst til i henhold til regler, lovgivning osv. Hvis vi skal filtrere på at folk kun må skrive om ting der har relevans til Sverige herinde, så kunne man nok skære over 50% af alt debat af herinde, dette tror jeg ikke nogen ønsker. Men det er en tosset debat, for i realiteten kan vi bare, som jeg tidligere har været inde på lade være med at kommentere på de indlæg, som vi ikke mener har relevans for os selv. Dette er selvfølgelgi svært for de menensker der har en mening om alt og har en trang til at kommentere alt og alle (ingen nævnt, ingen glemt).
Besvaret

Supermule kommer med et indlæg som er meget relevant for alle der bor i sverige og arbejder i Danmark og det af to årsager, at tale om bomber som en joke, det kan aldrig blive en joke så snart en folkevalgt samtidig lever under beskyttelse af PET. Om det er noget vi kan, skal debattere, det er da for h..... os der kan blive målet, hvis en eller anden idiot lyttede til ham. For det er jo ikke vittigheder de er berømte for, bare se tegningerne.

Besvaret

Vi befinder os i et forum bestående af mennesker med meninger. Og hvis disse ikke kom til udtryk, så ville sunddebatten ligne kommunal tør info. Mennesker og holdninger sætter farve på - og det mener jeg bestemt der skal være plads til. At Supermule hænger oppe under loftet, hver gang der går ny røg af en muhammed-brand synes jeg er fair nok. Hvis man som læser ikke har interesse i at læse udgydelserne, så lad være. Sværere kan det da ikke være!? - forudsat indlægget er postet i rette tråd, og Supermule fortsat er Supermule. Så har alle al mulig chance for at undgå de ting som de, én gang for alle, har sat sig for ikke interesserer dem...og som er spild af tid. Jeg kan ikke se problemet. Medmindre folk VIL lade sige provokere. Det er set før. :rolleyes:

Besvaret
Vi befinder os i et forum bestående af mennesker med meninger. Og hvis disse ikke kom til udtryk, så ville sunddebatten ligne kommunal tør info. Mennesker og holdninger sætter farve på - og det mener jeg bestemt der skal være plads til. At Supermule hænger oppe under loftet, hver gang der går ny røg af en muhammed-brand synes jeg er fair nok. Hvis man som læser ikke har interesse i at læse udgydelserne, så lad være. Sværere kan det da ikke være!? - forudsat indlægget er postet i rette tråd, og Supermule fortsat er Supermule. Så har alle al mulig chance for at undgå de ting som de, én gang for alle, har sat sig for ikke interesserer dem...og som er spild af tid. Jeg kan ikke se problemet. Medmindre folk VIL lade sige provokere. Det er set før. :rolleyes:
:th2: NEMLIG! I stedet for at svine folk på en offentlig debat, vil jeg bede jer om at sende en PM, eller tage det op et andet sted? Det er nogle gange svært at se at det her er en debat og ikke Gul stue en fredag eftermiddag! Tilbage til hvad det her indlæg enentligt handlede om! Fangede mig selv i at bare trække på skulderne i dag da jeg hørte det... Det er noget skræmmende!! Efter al den her "krise", så føler jeg mig efterhånden ret fyldt med ubehageligheder og mindre sjove facts... Den her historie er bare en af dem, og nok langtfra den sidste... Dog tvivler jeg på, at man ser igennem den her udtalelse som "ment i sjov", og jeg vil næsten satse alle mine penge på, at den mand bliver straffet for det...
Besvaret
Dog tvivler jeg på' date=' at man ser igennem den her udtalelse som "ment i sjov", og jeg vil næsten satse alle mine penge på, at den mand bliver straffet for det...[/quote'] Næ for så er den danske stat jo bare rascister:scared: Så mon ikke han bare får en et klap på skulderen og får af vide" næste gang må du ikke være sådan en spøgefulg":eek:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...