Jump to content

Fejlbehæftet opdatering fra Microsoft (MS06-015)

Recommended Posts

Skrevet

Microsofts opdateringspakke fra april måned er fejlbehæftet og udsendes nu i en korrigeret version. Fejlen bevirker blandt andet, at flere programmer stopper med at svare eller gør systemet ustabilt. MS06-015, som er en kritisk cumulativ opdateringspakke til Microsoft Internet Explorer er fejlbehæftet og udsendes nu i en korrigeret version. Opdateringspakken blev frigivet for et par uger siden i opdateringspakken for april måned. Den nye og tilrettede sikkerhedsopdateringspakke frigives i morgen. Den kritiske opdateringspakke retter flere alvorlige sårbarheder i Microsoft Internet Explorer, men ødelægger og bryder derudover funktionalitet i forskellige software pakker fra for eksempel HP, NVidia og Sunbelt Kerio firewall. Fejlen bevirker blandt andet, at adresser der skrives i Microsoft Internet Explorer ikke processeres, at der ikke kan skrives til dokumentmappen, at man fra filhåndtering ikke kan åbne filer og, at flere programmer stopper med at svare eller gør systemet ustabilt. Kilde: http://www.csis.dk/

Besvaret
Microsofts opdateringspakke fra april måned er fejlbehæftet og udsendes nu i en korrigeret version. Fejlen bevirker blandt andet' date= at flere programmer stopper med at svare eller gør systemet ustabilt. MS06-015, som er en kritisk cumulativ opdateringspakke til Microsoft Internet Explorer er fejlbehæftet og udsendes nu i en korrigeret version. Opdateringspakken blev frigivet for et par uger siden i opdateringspakken for april måned. Den nye og tilrettede sikkerhedsopdateringspakke frigives i morgen. Den kritiske opdateringspakke retter flere alvorlige sårbarheder i Microsoft Internet Explorer, men ødelægger og bryder derudover funktionalitet i forskellige software pakker fra for eksempel HP, NVidia og Sunbelt Kerio firewall. Fejlen bevirker blandt andet, at adresser der skrives i Microsoft Internet Explorer ikke processeres, at der ikke kan skrives til dokumentmappen, at man fra filhåndtering ikke kan åbne filer og, at flere programmer stopper med at svare eller gør systemet ustabilt. Kilde: http://www.csis.dk/
Det forklarer jo en del...... Det er en ommer !!!!
Besvaret

Hold da kæft, hvor irriterende!! Jeg har maset og regeret i over en uge nu, hvor lortet ikke har fungeret ordentligt, netop på den måde, de skriver. Jeg har ikke selv foretaget en opdatering, men ignoreret opfordringen, men en morgen meddelte dyret mig, at det selv havde opdateret i løbet af natten og genstartet sig selv. ØVØVØV.:thumbdown :cry:

Besvaret
Hold da kæft, hvor irriterende!! Jeg har maset og regeret i over en uge nu, hvor lortet ikke har fungeret ordentligt, netop på den måde, de skriver. Jeg har ikke selv foretaget en opdatering, men ignoreret opfordringen, men en morgen meddelte dyret mig, at det selv havde opdateret i løbet af natten og genstartet sig selv. ØVØVØV.:thumbdown :cry:
Hvis ikke brugeren kan finde ud af at lave rav i systemet, så skal MS nok selv sørge for at fuck´e det op. Jeg er rystet - men ikke overrasket, desværre. :thumbdown
Guest ThomasO
Besvaret

Utroligt ... gad vide om MS Update - nu er blevet tilføjet i den nyeste McAfee virusopdatering :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...