aj Skrevet April 25, 2006 Rapporter Skrevet April 25, 2006 Nogen der ved om der findes et 100% gratis alternativ til Flickr? Flickr gør det muligt at uploade sin billeder på nettet og dele dem med andre, fx venner og familie. Problemet er bare, at man kun kan uploade 20mb billeder pr. måned uden at skulle betale for et abonnement. Inden jeg giver mig til at bestille sådan et, ville jeg høre om nogen kender til gratis alternativer, hvor trafikken er ubegrænset.
Guest Supermule Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-24,GGLG:en&q=free+picture+upload der er nogle stykker....
aj Besvaret April 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2006 http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG' date=GGLG:2005-24,GGLG:en&q=free+picture+upload der er nogle stykker.... Tak, Brian. Har du en bestemt du særligt kan anbefale? Set i bakspejlet var det nok mere det jeg fiskede efter. Update: Jeg har i løbet af i aften leget med 3-4 andre sites. Indtil videre har jeg fundet en der har ubegrænset lagrings- og trafikkapacitet, men der kan man ikke få lov til at hente billederne i fuld størrelse. Jeg begynder mere og mere at tvivle på om der findes gratis sites med mulighed for at lægge min. 1gb billeder op, hvor besøgende samtidig kan hente billederne i deres fulde størrelse. Jeg ender nok i sidste ende med at tegne abonnement hos Flickr. : )
mrode Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 Er det ikke nemmere at købe sit eget domæne så? Surftown - 1,5GB -> 39,- om måneden (ex. moms)
Gio Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 Er det ikke nemmere at købe sit eget domæne så? Surftown - 1,5GB -> 39,- om måneden (ex. moms)Med "Fri Trafik" *fnis* Men ok - til privat brug bliver det nok ikke et problem.
ulmus Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 Jeg har i nogen tid brugt TDC/online, hvor der er en fotoshop. Man kan både bestille papirbilleder af sine digitalbilleder til under 0.75 kr. stk. samt lave gæstebog, som kan deles med andre og bestille forskellige varer med egne billeder på. Den eneste ulempe er, at det tager en helvedes tid at oploade billederne, for man kan kun oploade et ad gangen, ikke en hel mappe.
mrode Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 Med "Fri Trafik" *fnis* Men ok - til privat brug bliver det nok ikke et problem. Jeg ved ikke lige hvor meget trafik Babetoppen laver, men jeg gætter på MEGET :) Men jeg på da indrømme at den historie fik jeg til at rynke lidt på næsen af Surftown som jeg ellers altid har haft gode erfaringer med. Har haft webhoteller hos dem lige siden de åbnede.
Morten K Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Jeg vil anbefale shutterfly.com , det er godt nok ikke gratis men billigt at få hostet sine billeder. Derudover har de den funktion at man kan bestille et trykt fotoalbum med sine private billeder i, se DET er fandme smart :-) /Morten
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu