Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg vil prøve at starte denne thread, da det kunne være sjovt at se jeres udsigt... - Jeg vil starte med et billede jeg tog her til aften fra min lejlighed lige inden mørket faldt på.
Her har du min fra vor bolig ;)
  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Vil da gerne lige dele mine ny indflyttede forældres udsigt' date=' det bliver ik meget bedre[/quote'] Flot udsigt, så godt da huset var til salg. Håber dine forældre er glade for at bo der. :)
Besvaret
Hmmm, ja det er jo mægtig fint i allesammen bor. Her er min udsigt fra stuevinduet: dumpsters.jpg eeeeej, OK...
"Stuevindue". Tjae der kommer vel lys ind når du letter på "låget" :laugh:
Guest ThomasO
Besvaret

Det her er min usigt fra altanen, når jeg sidder stille og ryger lidt. Jeg passer virkligt på ikke at smide skodderne udover altanen. Udsigten2.jpg

• 3 weeks later...
Guest Trinity
Besvaret

Jeg er ikke den første kan jeg se, men hermed endnu en solnedgang...

Besvaret

En lidt ligegyldig detalje.. @Trinity: Lokation: Bunkeflostrand ?? Din fine solnedgang ligner noget der er taget i Limhamn, ellers må billedet være spejlvendt hvis det er skudt fra Bunkeflostrand? :)

Besvaret
@Trinity: Lokation: Bunkeflostrand ?? Din fine solnedgang ligner noget der er taget i Limhamn, ellers må billedet være spejlvendt hvis det er skudt fra Bunkeflostrand? :)
Et gæt: Tri9ty´s gamle apartamentos i Limhamn ;)
Guest Trinity
Besvaret

Jep... Er netop flyttet for en uge siden.. Det billede jeg har vedhæftet er faktisk fra min første lejlighed i Limhamn, men synes bare det er et rigtigt godt billede eftersom det er taget af en pro fotograf. Har desværre ingen billeder endnu fra mit nye hus... Her er et fra den lejlighed jeg netop er fraflyttet.

Guest PeterK
Besvaret

[ATTACH]388[/ATTACH] Her er vores gamle udsigt, da vi boede på Ön.......

Guest PeterK
Besvaret

UUPS...Sorry ovenstående billed blev lidt for "STORT".....Tilgengæld kunne man ramme kaste sten i Øresund fra alle 4 værelser + altan:laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...