Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I disse tider hvor det er blevet så moderne at forkæle sig selv, sin kone, sine børn - kæledyret etc.. er det vel blevet bilens tur ?! Det var i hvertfald den undskyldning jeg brugte, da jeg så hvad vinteren (incl de 2 bonus måneder vinteren blev forlænget med i år *brrr*) havde af spor på min stakkels lille sorte bil.

:scared: Den var mere beskidt end tankegangen hos en teenage fyr der var blevet ansat som håndklæde holder for damelandsholdet i håndbold. Efter en tur (dobbelt tur) hos Bauhaus, med alt godt fra automaten, blev jeg enig med mig selv om at bilen skulle da også mærke at det ikke var jul og koldt mere. Så den fik simpelthen en tur ned forbi Michael (Fru Miriams bedre halvdel (og nu får jeg sikkert på puklen)). Da den kom spindene rundt om hjørnet var den ikke til at kende.. den havde fået kulør og glød som jeg aldrig havde set før. Den var sq flottere end da jeg hentede sprit ny hos forhandleren!! Så hvis man som undertegnede syntes at livet er for kort til at pudse bil i flere timer, på en høj hellig hverdag eller fridag - så er Michael satme et godt valg. Og han underholder gerne med alle de produkter og lag der er blevet renset, forberedt, behandlet, pudset, poleret (jeg har sikkert glemt et par lag her) hvis man er nysgerrig - det var jo næsten som i de gode gamle dage da jeg planlagde malingssystemer til alt hvad der kunne gå eller sejle på havet. Og hvis i sidder og ryster på hovedet og slår jer på lårene af grin - fordi jeg endnu ikke har lært at sætte pris på de timer væk fra familien - med fingrene opløst af vand, ødelagt af voks og sorte af fælg snask etc :rolleye: Så vil jeg anbefale at høre ham hvad han forhandler af voks produkter etc - for det er satme kræs for feinsmeckere. Og han kan helt sikkert give de fleste et par småtricks med på vejen. Og der er jo ingen grund til at spilde de kvalitets timer, på noget middelmådigt bare fordi man ikke har de gode sager klar i bagsmækken vel :th2: Vi (bilen og jeg) siger i hvertfald tak til Michael for et af forårets små mirakler :laugh:

Besvaret

Noget af en "annonce", anbefaling eller kald det, hvad du vil, men hvad med: Prisen????? PS: jg blev "sat til" at rense alufælge , uforberedt, hvilket kostede mig et par splinternye hvide sko (1.gang jeg havde dem på) og en splinterny hvid bluse. Foruden at jeg ikke orker.

Guest Trine
Besvaret
Noget af en "annonce", anbefaling eller kald det, hvad du vil, men hvad med: Prisen????? PS: jg blev "sat til" at rense alufælge , uforberedt, hvilket kostede mig et par splinternye hvide sko (1.gang jeg havde dem på) og en splinterny hvid bluse. Foruden at jeg ikke orker.
www.racetech.dk Persson tror vist bare alle ved hvem Miriam og Michael er....
Besvaret
PS: jg blev "sat til" at rense alufælge ' date=' uforberedt, hvilket kostede mig et par splinternye hvide sko (1.gang jeg havde dem på) og en splinterny hvid bluse.[/quote'] Hmm hvordan kan rensning af fælge være så vigtig at det ikke kan vente til man ikke har hvidt tøj på?
Besvaret

Sådan... Hvor lang tid tager sådan en polering? Jeg hader simpelthen at polere bil, ved ikke noget værre. At vaske og støvsuge bil er noget helt andet, men polering fy... :p

Besvaret
Sådan... Hvor lang tid tager sådan en polering? Jeg hader simpelthen at polere bil' date=' ved ikke noget værre. At vaske og støvsuge bil er noget helt andet, men polering fy... :p[/quote'] Det kan tage alt fra 1,5 – 4 timer afhængig af stand og bil størrelse. Og det sjove er at Michael syntes det er super hyggeligt, det er jo godt man er så forskellig :)
  • 2 years later...
Guest Mogens
Besvaret
I er tidligt ude i år, ka' jeg læse :) "Ja så banker vinteren på døren og det er tid til at få bilen til skinne om kap med julens glimmer. Booker du tid i December måned gir vi 15% på alle behandlinger også abonnement..." Nuvel, jeg har netop købt en flaske Hagmans Nano+ wax og polish for at klare det selv inden ferieturen sydpå ;)
Besvaret

Hæhæ ja webmaster må være gået på en meget lang ferie :rolleye:

I er tidligt ude i år, ka' jeg læse :) "Ja så banker vinteren på døren og det er tid til at få bilen til skinne om kap med julens glimmer. Booker du tid i December måned gir vi 15% på alle behandlinger også abonnement..." Nuvel, jeg har netop købt en flaske Hagmans Nano+ wax og polish for at klare det selv inden ferieturen sydpå ;)
  • 2 weeks later...
Besvaret
For at få lidt inspiration, så se den her tråd: http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=43269/&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Ddetailingworld%26hl%3Dda%26rls%3DHPNN,HPNN:2006-25,HPNN:da Det er, hvad man kalder for detalje orienteret. Jeg kan kun tage hatten af for det :th2:
Næsten skræmmende. Hver søndag i måneder for at få en 3½ år gammel folkevogn til at skinne. Og så er det ikke perfekt i hans egen opfattelse. :surprise: Men sikke et fokus på detaljerne, selv donkraften blev pudset.:th2:
Besvaret

Nu kender mange herinde min Amerikan carwash på Englandsvej og nogle herfra har været en tur forbi med deres Biler/Mcér og har fået Sunddebat rabat . I stedet for at kaste sig i noget med fælger Rens, Polering, voks-behandling og andre uafprøvet arbejdsopgaver, kom forbi mig og jeg giver gerne gode råd og sunddebat rabater. læs mere på min webside. http://www.americancarwash.dk

Besvaret
Næsten skræmmende. Hver søndag i måneder for at få en 3½ år gammel folkevogn til at skinne. Og så er det ikke perfekt i hans egen opfattelse. :surprise: Men sikke et fokus på detaljerne, selv donkraften blev pudset.:th2:
Han kunne da godt lige få lov at låne Porschen et par måneder i vinteren hvis han kunne få sådanne resultater ud af den.... Damn en detalje psykopat - på den gode måde :D Hvis han så bare kunne overføre de evner på de interne dele i bilerne, motor renovation osv så kunne han tjene kassen på at købe gamle biler og lave det stunt på dem...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...