Nulla Skrevet May 31, 2006 Rapporter Skrevet May 31, 2006 Pas på der er fartkontrol efter tunnellen når man kommer fra sverige af. De var allerede klar kl 06.00, men som man efterhånden har lært kører man pænt ud :D :D :D
mrode Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Det var godt nok tidligt.. men de var der stadig 7.15 og så vil jeg gerne takke den unge mand i den blå Ford Mondeo med reg.nr. UZD991 der åbenbart var så glad for at køre bag mig, at han blinkede med lygterne og fægtede med armene.. Det gjorde min dag meget bedre :)
Gio Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 ...og så vil jeg gerne takke den unge mand i den blå Ford Mondeo med reg.nr. UZD991 der åbenbart var så glad for at køre bag mig' date=' at han blinkede med lygterne og fægtede med armene.. Det gjorde min dag meget bedre :)[/quote']*ahh*...der findes få ting der varmer på en kold morgen - men ovenstående er én af dem. :) Fornøjelsen ved at ignorere, og ha´ det godt med det....og så forestille sig hvilke gloser der bliver fremført bag rattet i køretøjet bagved én ;)
Guest Supermule Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Det virker til at de nærmest kommer og går som det passer dem????? :D
credde Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 De kiggede underligt, da jeg smilede og vinkede til dem, da jeg kørte forbi kl. 0700
hsahirf Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Her kl 8.45 var de væk jah, der var det vel også ved at være tid til dagens anden omgang morgenmad, basser og kaf´- det skal jo helst ikke komme for tæt på formiddagskaffen
bluee Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 SE -> DK efter tunellen Kl. 10.19 - de er der igen ! Manden med laseren gad dog ikke vinke tilbage.
Guest ThomasO Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Der var også en tumling i en gammel bil lige bag mig for enden af tunnelen, og en ung fyr i en sort TTèr der ikke fattede hvorfor mon flertalet bremsede for enden. Men det fandt han ud af.... kors i himlen hvor var han heldig, lå med god fart i ydersporet med en foran sig... de forsvandt næsten i bremselys da de endeligt fattede hvorfor..... Han må have en bibel og gode sager i handskerummet ... Men det er første gang før 07:00 er det ikke, ligesom vi næsten lige har debatteret? Tror Politiet læser scanianet
Guest jxhab Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Der var også en tumling i en gammel bil lige bag mig for enden af tunnelen, og en ung fyr i en sort TTèr der ikke fattede hvorfor mon flertalet bremsede for enden. Men det fandt han ud af.... kors i himlen hvor var han heldig, lå med god fart i ydersporet med en foran sig... de forsvandt næsten i bremselys da de endeligt fattede hvorfor..... Han må have en bibel og gode sager i handskerummet ... Men det er første gang før 07:00 er det ikke, ligesom vi næsten lige har debatteret? Tror Politiet læser scanianet Hehe det skulle da ikke undre mig de læser her, jeg gad godt at se en statistik over hovr mange bøder de egentlig skriver ved tunnnel udgangene..
Guest Supermule Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Det ville da være en naturlig ting, tror du ikke???? ;) Ellers gør folk fra broen det og de arbejder jo sammen med politiet.... Der plejer jo altid at være nedsat hastighed 2000 kilometer før selve stedet, hvor der er folk, men bare ikke når det er politiet der måler fart. Man undrer sig jo såre........ :D Der var også en tumling i en gammel bil lige bag mig for enden af tunnelen, og en ung fyr i en sort TTèr der ikke fattede hvorfor mon flertalet bremsede for enden. Men det fandt han ud af.... kors i himlen hvor var han heldig, lå med god fart i ydersporet med en foran sig... de forsvandt næsten i bremselys da de endeligt fattede hvorfor..... Han må have en bibel og gode sager i handskerummet ... Men det er første gang før 07:00 er det ikke, ligesom vi næsten lige har debatteret? Tror Politiet læser scanianet
mrode Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 *ahh*...der findes få ting der varmer på en kold morgen - men ovenstående er én af dem. :) Fornøjelsen ved at ignorere, og ha´ det godt med det....og så forestille sig hvilke gloser der bliver fremført bag rattet i køretøjet bagved én ;) Yeps.. det var meget underholdende.. han fik først lov til at overhale mig da jeg kørte fra til sjællandsbroen og han var rimelig arrig.. og jeg fik mig et lille morgengrin. Jeg kørte endda 130 fra broen og til afkørslen og havde masser af biler foran mig, men det kunne han åbenbart ikke se
Lynge Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Jeg kørte endda 130 fra broen og til afkørslen og havde masser af biler foran mig' date=' men det kunne han åbenbart ikke se [/quote'] Jeg det er ufatteligt så blinde folk bliver bag rattet i en bil, åben dog øjnene:eek: og kig bare et par biler frem:rolleye:
BS Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Så længe de holder sig væk mellem 0430 og 0500 så er jeg ganske godt tilfreds :D
Guest Supermule Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Det var da et helvedes tidspunkt...... er broen overhovedet åbent på det tidspunkt??? ;) :D Så længe de holder sig væk mellem 0430 og 0500 så er jeg ganske godt tilfreds :D
BS Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Ja man skulle næsten tro der var lukket for normalt er der ikke ret mange at kæmpe om pladsen med :D og har aldrig mødt politiet på det tidspunkt. Så jeg satser på det fortsætter sådan :D
Guest Supermule Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Og tænk engang....... 200 km/t føles ikke ret hurtigt på det tidspunkt..... Man mangler ligesom noget at sammenligne med...... :D Ja man skulle næsten tro der var lukket for normalt er der ikke ret mange at kæmpe om pladsen med :D og har aldrig mødt politiet på det tidspunkt. Så jeg satser på det fortsætter sådan :D
BS Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 For dyrt i brændstof så det skal jeg ikke kunne sige :D
credde Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Og tænk engang....... 200 km/t føles ikke ret hurtigt på det tidspunkt..... Man mangler ligesom noget at sammenligne med...... :D Jeg er sikker på, at hvis politiet filmer der, så har de noget at sammenligne med - nemlig størrelsen på bøden og makulatoren til kørekortet :D
Guest Supermule Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Det kræver at man HAR et kørekort de kan makulere......... Og nej..... Jeg HAR et kørekort. Til bonbonland.......Jeg er sikker på' date=' at hvis politiet filmer der, så har de noget at sammenligne med - nemlig størrelsen på bøden og makulatoren til kørekortet :D[/quote']
runel Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Det virker til at de nærmest kommer og går som det passer dem????? :D *HA! Det gav sgu mig et smil på læben! :-D
larscph Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Apropros tidligere snak om hvilke biler det er der så kører for hurtigt altså der for enden af tunnel'en. Da vi passerde panseren med laseren med 90 km/t (jeg glemte at vinke til ham.. pis.. havde ellers tænkt at DET skulle lige huskes) - holdt der længere fremme på p-pladsen tre biler. To af dem var på DK-skyltar... Om det er statistisk repræsentativt for deres "fangst" her til morgen skal jeg så ikke kunne udtale mig om.
Guest ThomasO Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Ha ha .... der røg et par morgengrimme Dansk Jävlar i nettet... he he he .... dem der kører sygest er sjovt nok dem på Danske plader. Men jeg glæder mig virkeligt til den dag, de istedet for indsætter nogle civilvogne i pendulfart mellem sydhavnen og Kastrup. For de Taxaer der kører derudad imod kastrup, de præsterer da det sygeste kørsel jeg har set endnu. Det er den ene inddragelse af kortet på den anden i hastighed, og inden om når de ikke har tid til at lege taxakørelærere, med at blinke og presse biler der kører under 200 ind til siden. Med kamera får de dem aldrig, der er meldingen ude på taxanettet inden de får den første. Næh en civilbil op bagfra inde fra sydhavnen af, så kan der høstes hele kørekort Fik i den strissere....? eller er det meget sjovere at nappe dem der kører 110-120 i en 90 km/t zone?
Guest Mogens Besvaret June 1, 2006 Rapporter Besvaret June 1, 2006 Da vi passerde panseren med laseren med 90 km/t (jeg glemte at vinke til ham.. pis.. havde ellers tænkt at DET skulle lige huskes) Kunne du jo så nå i eftermiddag - på vej hjem :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu