Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Nu ikke gi' dem gode ideér vel???????????????????? :thumbdown Heheh .. jamen så får de da resourser til at lave noget andet. et kamera pr. spor i begge ender af tunnellen.. Men nu tror jeg ikke politiet sidder og følger særlig meget med herinde, men mon ikke andre har tænkt tanken før mig..
Guest Supermule Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Så kan du satme være sikker på at ALLE ikke har deres nr plade monteret foran....... :D
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Så kan du satme være sikker på at ALLE ikke har deres nr plade monteret foran....... :D De bliver noteret af kameraet inde i tunnellen så ;)
hsahirf Besvaret August 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 23, 2006 ....Men nu tror jeg ikke politiet sidder og følger særlig meget med herinde ... fra http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5239 ........ ........ Mvh. Bo Schødt Kluxen Tårnby Politi dalbjerg Medlem Tilmeldings dato: 17-04-2005 Lokation: Malmö, Sweden Indlæg: 91
Guest Trine Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 fra http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5239 dalbjerg Medlem Tilmeldings dato: 17-04-2005 Lokation: Malmö, Sweden Indlæg: 91 LOL Dalbjerg er da ikke betjent, han har postet en mail han har fået fra en betjent i Tårnby. Jeg har mailet med samme herre og han er IKKE AKTIV på sunddebat:)
Lasse S Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 fra http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5239 dalbjerg Medlem Tilmeldings dato: 17-04-2005 Lokation: Malmö, Sweden Indlæg: 91 Sådan forstår jeg den nu ikke - poster dalbjerg ikke bare en mail/brev han har fået fra panser Bo?
Lasse S Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 LOL Dalbjerg er da ikke betjent' date=' han har postet en mail han har fået fra en betjent i Tårnby. Jeg har mailet med samme herre og han er IKKE AKTIV på sunddebat:) [/quote'] Ja okay, så blev den afklaret :th2:
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 totalt misforstået LOL hehe at dømme udfra dit profilbillede, er jeg ikke overrasket :P
Guest carspar Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Ja og jeg ser også gerne kameraer inde i tunellen og på broen, det har aldrig för väret så farligt som nu at passere bro/tunnel. Det er jo bare et spörgsmål om tid för katastrofen indträffer måske fra en af alle de gulplade pendlerbiler fra Dk der der körer som om de er stjålet. Mon ikke dette giver en smule debat!!!!!!!!
Kim H Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Ja og jeg ser også gerne kameraer inde i tunellen og på broen, det har aldrig för väret så farligt som nu at passere bro/tunnel. Det er jo bare et spörgsmål om tid för katastrofen indträffer måske fra en af alle de gulplade pendlerbiler fra Dk der der körer som om de er stjålet. Mon ikke dette giver en smule debat!!!!!!!! Kun et spørgsmål om tid, før konvoj-kørsel bliver indført. På begge sider indføres vejspærring Først når 2 pålidelige (fartgrænseoverholdende) bilister er til stede åbnes spærringen De 2 betroede bilister lægger sig i hver sin vognbane og holder den skiltede hastighedsgrænse på hele strækningen Vel ovre på den anden side "gives løbet frit" ;)
ulmus Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Kim H > Det er da en fantanisk idé - så kan vi måske allesammen komme helskindet over i fremtiden uden at skulle frygte for liv og lermmer.
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Når vi er i gang med alle de gode forslag, kan vi så ikke også blive enige om at afskaffe de 4 forskellige hastighedsgrænser der er på vej ned mod betalingsanlæget. jeg glæder mig til at komme over i en bil hvor jeg kan køre over folk eller i det mindste ikke lægge mærke til de er i lige i min bagende fordi jeg prøver at bremse ned fra 110 til 90 til 70 til 50 og nå ja til 30 =) ..
Guest Supermule Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Måske skulle man bare til at bruge højre vognbane noget mere, så er mange problemer løst...... :D Kim H > Det er da en fantanisk idé - så kan vi måske allesammen komme helskindet over i fremtiden uden at skulle frygte for liv og lermmer.
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Måske skulle man bare til at bruge højre vognbane noget mere, så er mange problemer løst...... :D Enig .. dog svært når der ligger en bil derinde.. men mit problem er primært på nedkørslen hvor jeg ikke kan trække ind i folk der ligger til højre og jeg vil jo gerne benytte mig af brobizz banerne (som sjovt nok ligger til venstre)..
Kim H Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Måske skulle man bare til at bruge højre vognbane noget mere, så er mange problemer løst...... :D Den holder ABSOLUT ikke ... Følgende opleves efterhånden dagligt i tunnellen: Man lægger sig i højre vognbane - med fartkameratolerant hastighed Før tunnellens udmunding bliver man overhalet af en "Supermand", som fra en absolut overskudshastighed bremser ned til UNDER fartkameratolerant hastighed (sikkert p.g.a. dårlig samvittighed) Som følge af 2 bliver man selv nødt til at bremse ned Som følge af 3 forplanter "bremsebevægelsen" sig bagud igennem tunnelrøret
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Den holder ABSOLUT ikke ... Følgende opleves efterhånden dagligt i tunnellen: Man lægger sig i højre vognbane - med fartkameratolerant hastighed Før tunnellens udmunding bliver man overhalet af en "Supermand", som fra en absolut overskudshastighed bremser ned til UNDER fartkameratolerant hastighed (sikkert p.g.a. dårlig samvittighed) Som følge af 2 bliver man selv nødt til at bremse ned Som følge af 3 forplanter "bremsebevægelsen" sig bagud igennem tunnelrøret Men det er en gammel diskussion.. Venstre bane bruges til overhalning og når man har overhalet trækket man ind i højre bane når det er muligt.. men det er der jo nogen der ikke vil og konsekvent ligger ude i venstre bane..
Nif Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 ja 30 km/t hele vejen igennem så i kan finde ud af det. Det lyder som i meget vanskelig strækning den i kører på. Har aldrig selv prøvet turen. I kan jo alle sammen lægge jeg i højre side. Så er der jo plads i yderste bane til alle de gul-pladebiler Casper hentyder til
claus Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 De holdt her igen til aften i dk , ved en 20.15 tiden.... og der var også en svensk politibil tilstede.... gad vide hvad den lavede derovre.....
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 De holdt her igen til aften i dk ' date=' ved en 20.15 tiden.... og der var også en svensk politibil tilstede.... gad vide hvad den lavede derovre.....[/quote'] Tårnby Politi patruljere faktisk med svenske kollegaer. Fordi de dækker Øresundsbroen, så kører de danske politibiler med en Svensk politimand som passagere, så de er 2 betjente en dansk og en svensk, det kan man kalde integretion. Hvis I er mere nysgerrige, kan i se udsendelsen på www.sputnik.dk omkring Station 2 og patruljering..
Janteploven Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 har lige været forbi og de var der endnu kl 22!! sikke noget
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 har lige været forbi og de var der endnu kl 22!! sikke noget stadig på DK siden eller?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu